زلاتکو دالیچ سرمربی تیم فوتبال کرواسی ترکیب یازده بازیکن اصلی خود را در دیدار رده بندی با تغیرات قابل توجهی مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرواسی بازنده فینال‌ها ، اسپانیا فاتح لیگ ملت‌ها
تیم ملی اسپانیا امشب در بازی برابر کرواسی از پیراهن، شورت و جوراب قرمز استفاده خواهد کرد و کرواسی آبی می‌پوشد.
لوئیس دلا فوئنته، مربی اسپانیا، امیدوار است فردا کار کرواسی را در 90 دقیقه تمام کنند چرا که کروات ها متخصص وقت های اضافه و ضربات پنالتی هستند.
کرواسی، هلند را زد و فینالیست لیگ ملت‌ها شد
دولت کرواسی در حال انجام مقدمات تحویل ۱۴ فروند بالگرد به اوکراین است.
رئیس جمهور کرواسی با اعلام مخالفت زاگرب با تامین کمک نظامی برای کی‌یف، گفت که شبه‌جزیره کریمه هرگز دوباره بخشی از اوکراین نخواهد شد.
کرواسی از امروز یعنی آغاز سال ۲۰۲۳ میلادی، به طور رسمی به عضویت منطقه یورو و پیمان شنگن درآمده است.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
تیم‌های ملی مراکش و کرواسی در چارچوب رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک شاگردان دالیچ به پایان رسید تا این تیم به مقام سوم جام جهانی دست پیدا کند.
غیبت یک مهاجم نوک مرکزی با توانایی دو مهاجم اسبق تیم ملی کرواسی، یکی از دلایل اصلی شکست و ناکارآمدی خط هجومی تیم دالیچ برای تکرار حضور در فینال از سوی کارشناسان این کشور اعلام شده است.
کرواسی امشب این فرصت را دارد که با شکست آرژانتین به یک رکورد خاص دست پیدا کند؛ رکوردی که تا این لحظه تنها آلمان‌ها در کارنامه‌شان دارند.
دومین حضور متوالی تیم ملی کرواسی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی تحسین بسیاری را برای این تیم به همراه داشته است.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، پس از حذف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید تیمش آماده رقابت با هر حریفی در مرحله نیمه نهایی است.
تیم ملی کرواسی به شگفت‌انگیزترین شکل ممکن به نیمه‌نهایی جام جهانی رسید تا حالا همه آنها را به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی بپذیرند.
دیدار کرواسی و برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند.
دیدار کرواسی و برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند.
میسلاو اورشیچ، وینگر 29 ساله تیم ملی کرواسی، قادر به همراهی این تیم در بازی مقابل برزیل نیست.
سمور ژاپنی که پیروزی این تیم مقابل اسپانیا و آلمان را پیش‌بینی کرده بود، حالا سامورایی‌ها را پیروز جدال با کرواسی دانسته است.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، به رکورد چیرو بلاژویچ، سرمربی افسانه‌ای فوتبال این کشور رسید و در دومین جام جهانی پیاپی کروات‌ها را با مراحل حذفی جام رساند.
شیاطین سرخ با تساوی مقابل کرواسی از جام جهانی حذف شد.
تیم های ملی فوتبال کرواسی و مراکش با کسب امتیازات لازم به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کردند.
تیم های ملی فوتبال کرواسی و کانادا از گروه F مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک کرواسی به پایان رسید.
برتری کرواسی مقابل کانادا در دیداری از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ این تیم را در شرایط خوبی برای صعود قرار داد.
تیم ملی فوتبال کرواسی در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر کانادا به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ