دیدار کرواسی و برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقدام نیمار یک هفته از حذف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کرواسی خبرساز شد.
یک هفته از حذف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کرواسی می گذرد که نیمار هم اکنون به خاطر چیزی غیرمرتبط با فوتبال در صدر اخبار است.
مارکینیوش که در دیدار برزیل و کرواسی یک پنالتی از دست داد و روی گل کروات‌ها مقصر بود می‌گوید با وجود ناراحتی عمیقش از حذف برزیل در ادامه فصل برای باشگاهش با تمام قوا بازی خواهد کرد.
عملکرد خیره کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته آرژانتین برابر کرواسی، اندریک، خرید برزیلی جدید رئال، را نیز وادار به تحسین کرد.
در برزیل هنوز حذف از جام جهانی را باور ندارند و تیته را مقصر اصلی ناکامی بزرگ برابر کرواسی در یک چهارم نهایی می دانند.
وینیسیوس جونیور، ستاره ملی‌پوش برزیلی، بعد از حذف سلسائو مقابل کرواسی در جام جهانی با انتشار پستی احساسی در اینستاگرم از غم و اندوه شدید خود بابت این باخت گفت.
نیمار، ستاره برزیل، بعد از شکست مقابل کرواسی و حذف از مرحله یک‌چهارم نهایی به صورت تلویحی اشاره کرد که ممکن است با تیم ملی کشورش خداحافظی کند.
شادی هواداران آرژانتینی از حذف برزیل، پیش از شروع دیدار هلند و آرژانتین، خبرساز شده است.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، پس از حذف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید تیمش آماده رقابت با هر حریفی در مرحله نیمه نهایی است.
کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل کرواسی در ضربات پنالتی حذف شدن در یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر را بسیار دردناک توصیف کرد.
تیته، سرمربی برزیل، بعد از شکست مقابل کرواسی و حذف از جام جهانی در یک مصاحبه مطبوعاتی با تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی، بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و باز هم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد.
نیمار جونیور گلزن و بهترين بازیکن برزیل، در پایان بازی با کرواسی و شکست در ضربات پنالتی و حذف از جام جهانی قطر اینگونه اشک ریخت
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و بازهم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد
پس از حذف ناباورانه برزیل مقابل کرواسی هواداران آرژانتین به خوشحالی پرداختند.
نیمه نخست دیدار کرواسی و برزیل با تساوی بدون گل در جریان است.
زلاتکو دالیچ ترکیب تیمش برای دیدار با برزیل را مشخص کرد.
ترکیب تیم ملی برزیل برای دیدار با کرواسی اعلام شد.
سرمربی سابق تراکتور می‌گوید کرواسی شانس پیروزی مقابل برزیل را دارد.
رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی از امشب استارت می‌خورد تا در همین روز تکلیف دو تیمی که به نیمه‌نهایی می‌رسند، مشخص شود.
میسلاو اورشیچ، وینگر 29 ساله تیم ملی کرواسی، قادر به همراهی این تیم در بازی مقابل برزیل نیست.
کرواسی این کار را انجام داد و با تمرین روی پنالتی‌ها به هدف خود رسید؛ آنها (ژاپن) نشان دادند که بی‌جهت اسپانیا و آلمان را شکست نداده‌اند.
بلژیک با دبروینه، لوکاکو ، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد. تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و اینبار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد
جام‌جهانی قطر: صعود مراکش و حذف تیم دوم رنکینگ فیفا / کرواسی به قربانگاه برزیل رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ