فیروزکوه- یک منبع آگاه از احضار و دستگیری عوامل محرک اغتشاش و تشویق به آشوب در فیروزکوه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارداران سفارت سوئد و دانمارک در پی ادامه توهین به ساحت مقدس و نورانی قرآن کریم در این کشورها به وزارت امور خارجه احضار شدند.
در پی ادامه توهین به ساحت مقدس و نورانی قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک کارداران این دو کشور امروز به وزارت امور خارجه احضار شدند.
رئیس مجلس گفت: در هیچ جای لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، هیچ نفر و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد.
کمیته انضباطی دستور موقت ۳ آشوبگر تمرین استقلال را صادر کرد.
ترامپ در این گردهمایی حزب جمهوری‌خواهان صدور کیفرخواست ۳۷ فقره‌ای علیه خود را "مضحک و بی‌اساس" خواند و گفت: هر بار که بر فراز یک "ایالت آبی" (ایالت‌هایی که تحت کنترل دموکرات‌ها هستند) پرواز می‌کنم، احضار می‌شوم.
قاسمی گفت: همه اعضای این باند با هماهنگی قضائی، دستگیر یا احضار و پس از انجام تحقیقات و اعتراف آنان به جرایم ارتکابی، محتوا‌های مجرمانه از صفحات اینترنتی در اختیار آنان حذف شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی انتشار کلیپی مبنی بر هنجارشکنی پرسنل یک گروه مربوط به بخش خصوصی در قالب یک جشن، دستورات قضایی لازم جهت پلمب تالار و طلافروشی مربوط به این گروه صادر شد.
مدیران مسئول روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد جهت پاسخگویی و ارائه مستندات به دادسرا احضار شدند.
مدیران مسئول روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد جهت پاسخگویی و ارائه مستندات به دادسرا احضار شدند.
نگرانی‌ها درباره هوش مصنوعی بسیار زیاد و شامل نقض حریم خصوصی، تبعیض و بیم آن است که از فناوری مذکور برای گسترده کردن کلاهبرداری‌ها و اخبار جعلی استفاده شود.
نخست‌وزیر پیشین عراق برای بازجویی و تحقیق درباره پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس احضار شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: پزشک هتاک در کاشمر تفهیم اتهام شد و اقدامات و برخورد قانونی انجام می‌شود.
موسوی گفت: عوامل اصلی هسته مذکور قصد داشتند برای اجرای عملیات پیچیده خود با هدف برهم زدن نظم عمومی و امنیت داخلی، پس از تهیه سلاح، اقدام به قطع ارتباطات اینترنتی و سخت افزار‌های نظارتی الکترونیکی کنند که قبل از هر اقدامی عامل اصلی هسته دستگیر و ۵ مرتبط اصلی توسط دستگاه قضایی احضار شدند.
دادستان عمومی و انقلاب ایذه در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر جلوگیری از ورود مادر کیان پیرفلک به محل کارش گفت: دادستانی شهرستان در مورد ادامه کار خانم مولایی مادر کیان پیرفلک هیچگونه ورودی نداشته و اظهار نظری نکرده است.
دو بازیکن و یک مربی امروز در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا خواهند کرد.
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی در این جلسه به شورای گسترش اعلام کرد که سریع نسبت به انجام وظیفه قانونی خود درباره تعیین‌تکلیف قیمت خودروها اقدام کند.
رئیس قوه قضائیه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغ یا ادعای بدون سند را منتشر کرد، در کوتاه ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید.
رئیس قوه قضائیه گفت: در وقایع اخیر شاهد بودیم که قضات و مسئولان قضائی ذی‌صلاح ما در مراجع مختلف قضائی به محض شناسایی و دستگیری عناصر اغتشاشات با دقت به این پرونده ها رسیدگی کردند.
احضار کاوه و درستکار به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای بررسی علل محرومیت سجاد غلامی از رقابت‌های کشتی آزاد امیدهای جهان، روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.
حسن عاملی امام جمعه اردبیل:مسئولان مدرسه نباید دانش‌آموزان را بدون اجازه والدین به مراسم می‌بردند. من با مسئولان اجرایی و مدیر‌های ارشد صحبت کردم و گفتم نهایت دقت را در این امور داشته باشند و گفتم هیچ‌کس نباید دستگیر شود، به هیچ‌کس نباید دست بزنند و هیچ‌کس نباید احضار شود. گفتم بچه‌ها هیچ تقصیری ندارند و اگر خانواده‌ای اعتراض کرده، برای دلسوزی بوده است که آن هم ایراد ندارد
مراتب اعتراض شدید کشورمان به دولت انگلیس بواسطه میزبانی این کشور از رسانه‌هایی که در روز‌های اخیر تحریک و دعوت به اغتشاش و گسترش آشوب‌ها در جمهوری اسلامی ایران را در صدر برنامه‌های خود قرار داده‌اند، به سفیر این کشور ابلاغ شد.
پوربابایی گفت: بار‌ها هم گفتیم نه ضابط دادگستری حق آموزش‌های این چنینی را دارد، نه حق احضار دارد و نه حق دستگیری را دارد و نه حق این را دارد که تامین و تعهدی از مردم بگیرد این‌ها دخالت در امور قضایی محسوب می‌شود.
در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به دولت سوئد در قبال این تهاجم وحشیانه و قصور پلیس این کشور در اتخاذ اقدامات تأمینی بموقع و کامل، وفق کنوانسیون وین، به کاردار سوئد ابلاغ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ