خرما به همراه گردو ضد افسردگی است. شیره خرما و ارده بهترین صبحانه زمستان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان دانشکده فناوری کشاورزی دانشگاه تهران موفق به طراحی و ساخت رباتی شدند که ضمن مکانیزه نمودن عملیات برداشت خرما، به کیفیت و سرعت برداشت خرما نیز کمک می‌کند.
کرمان- رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان از ممنوعیت جابه جایی هرگونه پاجوش در راستای مهار و مقابله با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد.
شش انداز خرما یکی از غذاهای سنتی و خوشمزه شهر زنجان است که خرما و گردو از مواد اصلی تشکیل دهنده این غذاست و بسیار مقوی و پر انرژی است.
شاهرود- سرمازدگی بهاره سبب شد تا خساراتی جبران نشدنی به نخلستان‌های جنوب شهرستان شاهرود و منطقه طرود وارد آید.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران با دارا بودن ۲۶۰ هزار هکتار نخلستان و تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن خرما، سومین تولید کننده این محصول در جهان به شمار می‌رود.
خرما با نرخ تنظیم بازاری از امروز در سراسر کشور توزیع می شود.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از تدارک ۱۰۰ هزار تن خرما برای ماه مبارک رمضان در سراسر کشور خبر داد.
حجم تولید خرما در کشور یک میلیون و 400 هزار تن است که بیش از نیاز داخلی و نیازمند دیپلماسی اقتصادی برای عرضه در بازارهای بین‌المللی است.
خرما از آن دسته مواد غذایی است که همیشه در مورد فواید و ارزش غذایی آن شنیده‌اید؛ ولی در این مطلب عوارض احتمالی زیاده‌روی در مصرف خرما را می‌خوانید.
مصرف توت و خرما در کنار چای باعث بالا رفتن قند و در نهایت دیابت می‌شود.
توپک خرما و بادام زمینی یکی از میان وعده‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که شما می‌توانید این میان وعده مقوی را برای بچه‌ها و خانواده تهیه کنید و از خوردن این توپک‌ها در کنار یک لیوان چای لذت ببرید.
تحقیقات اخیر دانشیار دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران نشان می‌دهد بقایای درخت نخل خرما را می‌توان در تهیه کامپوزیت‌های پیشرفته پایدار و دوستدار محیط زیست به کار گرفت.
رئیس انجمن ملی خرمای ایران گفت جذابیتهای صادراتی خرما باید افزایش یابد.
پودینگ خرما نوعی دسر خوشمزه و بسیار مقوی است که از ترکیب خرما با شیر، آرد، کره، گلاب و... تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسبی دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ سارق مسلح در جدال با پلیس/ عبرت از شکست های تلخ!/ سارق خرما قاتل شد/ کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با جعل سند زمین/ محاکمه ۲ برادر به اتهام قتل فروشنده/ اعتراف بادیگاردهای کمدین/ معروف به اسیدپاشی!/ آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
متهم که به مصرف شیشه اعتیاد دارد و در پرونده خود جرایمی از جمله قتل، نزاع، درگیری و سرقت هم داشت، به انجام این قتل با سلاح شکاری به انگیزه سرقت خرما اعتراف کرد.
اهواز - مراسم شکرانه برداشت خرما و ارائه محصولات خرمایی در روستای گردشگری مگطوع از توابع بخش اسماعیلیه‌ اهواز برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قیمت هر کیلوگرم خرما خرما آلویی درجه یک در میادین میوه و تره‌بار ۴۱ هزار تومان است.
بر اساس اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قیمت هر کیلوگرم خرما خرما آلویی درجه یک در میادین میوه و تره‌بار ۴۱ هزار تومان است.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار مداخله این وزارتخانه در بازار خرما و خرید تضمینی آن شدند.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار مداخله این وزارتخانه در بازار خرما و خرید تضمینی آن شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ