المیادین به نقل از برخی منابع در گروه‌های فلسطینی آورده است که جهاد اسلامی پیشنهاد مصر برای آرام‌سازی اوضاع و توقف درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی را رده کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۰۰ نماینده و ریاست محمدباقر قالیباف برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
از دقایقی پیش و با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی، رأی‌گیری برای وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در صحن مجلس شروع شد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه کودهای شیمیایی کمبود داریم که در برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این مورد چیزی نیامده است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۰۰ نماینده و ریاست محمدباقر قالیباف برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی از دقایقی پیش آغاز شد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه کودهای شیمیایی کمبود داریم که در برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این مورد چیزی نیامده است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در آبرسانی به مزارع با مشکل مواجه هستیم و سوال بنده این است که برنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای مواجه با خشکسالی چیست.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را تشریح کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و صلاحیت محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در حال بررسی است.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی برنامه و صلاحیت محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی و اخذ رأی‌ اعتماد در دستورکار قرار گرفت.
نشست مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی جهت بررسی صلاحیت و برنامه‌های آقای نیک بخت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی صبح امروز برگزار شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با برنامه‌ها صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی موافقت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از برگزاری جلسه این فراکسیون برای بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.
برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال چهارم مجلس یازدهم و بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از جمله دستورکارهای کمیسیون های مجلس در هفته جاری به شمار می رود.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار جلسه علنی روز سه‌شنبه هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور محمد علی نیکبخت گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و از پیشنهاد وی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی حمایت شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس نامه معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را اعلام وصول کرد.
محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی کیست؟
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس خبر داد.
معادله ای که جهاد اسلامی به دنبال آن بود و در حین و پس از جنگ اخیر هم بارها گفته شد، ایجاد بازدارندگی در مقابل رفتارهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از جمله ترور اعضای مقاومت در جنین است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سال های اخیر شاهد ترور چند تن از فرماندهان رده بالای خود بود، مسئله ای که باید مورد بررسی قرار گیرد.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: باید هر چه زودتر وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی پیشنهادی ابتکاری حاوی سه راهبرد با عنوان «جهان اسلام؛ همبستگی برای صلح و توسعه پایدار» ارائه و تبیین کرد و همچنین نسبت به تبعات بلند مدت هرگونه تصمیم احساسی از سوی جمهوری آذربایجان پس از حادثه اخیر به این کشور هشدار داد.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور طی نامه‌ای به رؤسای دیوان محاسبات ۵۸ کشور اسلامی در سراسر جهان، پیشنهاد تأسیس سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی را به صورت رسمی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ