محمدرضا احمدی گزارشگر بازی تیم ملی ایران در مقابل انگلیس لحظات سختی را سپری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که با فسخ قرارداد و انجام مذاکراتش با استقلال جدایی از جمع سرخپوشان را قطعی نشان می داد، پس از موافقت باشگاه با شرایطش برای دو سال دیگر در این تیم ماند.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با وجود تلاشی که برای آرام کردن هواداران داشت، موفقیتی در این ماموریت کسب نکرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور به شکلی تلویحی جدایی مهدی کیانی را اعلام کرد.
وحید قلیچ در ادامه حملات خود به یحیی گل‎‌محمدی باز هم در دعوای رسانه‌ای بین پرسپولیس و استقلال، طرف آبی‌های پایتخت را گرفت و جملات عجیبی را پیشکش سرمربی قهرمان لیگ کرد. منبع: توپ
حسن وزیری در مورد منبع این نوشته‌ها گفت: برای آنانکه واقعا برایشان سوال شد و البته برای دوستانمان، منبع جمله منتشر شده در بنر‌های حجاب نمایشگاه کتاب، کتاب "محمد ص" جمع آوری و ترجمه برخی نوشته‌های متفاوت تولستوی هست.
فیلمی از از جملات توهین‌آمیز ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال به داوران در دربی ۱۰۰ را مشاهده می‌کنید.
ChatGPT و فناوری‌های مشابه آن، برنامه‌های پیچیده تکمیل جملات هستند؛ نه بیشتر و نه کمتر. پاسخ‌های عجیب و غریب آنها، تابعی از میزان قابل پیش‌بینی بودن انسان‌ها در صورت داشتن اطلاعات کافی پیرامون راه‌های ارتباط ما هستند.
گزارشگر سرشناس فوتبال کشورمان در حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان باز هم یکی از جملات جالب خودش را در تلویزیون به زبان آورد.
انتشار ویدیویی از گزارش جالب گزارشگر بازی سپاهان و هوادار خبرساز شد.
جملات زشت ساپینتو و بیانیه فوری فدراسیون
فکرکنید که مخاطب جوان امروزی دوباره بنشیند و همین برنامه تکراری با آدمهای تکراری و رویکرد تکراری را ببیند. از همین الان حتی می‌توان دیالوگ‌ها و جملات رد و بدل شده در برنامه را حدس زد و یا حمایت از کدام سینما و مخالفت با کدام فیلم‌ها. پازل جشنواره فجر عجیب و غریب امسال با این برنامه سینمایی مخصوص به آن کامل شد و از همین الان می‌توان گفت چه نتایجی در پی خواهد داشت. بهروز افخمی گفته می‌خواهم دوباره دُن‌کیشوت بازی دربیاورم، باید گفت بله راحت باش آقای افخمی، متاسفانه چیزی که در تلویزیون زیاد است پول بیت المال برای دُن‌کیشوت بازی شما.
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
اجازه ندهید افکار منفی درونی شما زندگی شما را خراب کند و به بار سنگینی تبدیل شود. اجازه دهید خودگویی مثبت با نگفتن این چیز‌های مسموم به خودتان تسلط یابد.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از مسئولان صدا و سیما خواهش کرد، اجازه توهین به اسطوره‌های فوتبال را ندهند.
گلر تیم ملی آرژانتین با به کار بردن جملاتی خاص به تعریف و تمجید از کاپیتان تیمش پرداخت.
ساعتی بعد از وایرال شدن ویدیویی از جواد خیابانی درباره شکست تیم ملی او در ویدیویی جدید توضیحاتی تکمیلی ارائه کرد .
مدیر برنامه‌های سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن زمان تقریبی بهبود این بازیکن را اعلام کرد.
در روزهای اخیر، صداوسیما در اقدامی عجیب تصویری بدون سانسور از یک زن برهنه در خارج از کشور را نشان داد و با جملاتی کنایه‌دار اعلام کرد که معترضان و طرفداران بی‌حجابی، به دنبال چنین چیزی هستند! این تصاویر در حالی منتشر شده که صداوسیما تا آن اندازه محدود که تصویر گرگی در حال شیر دادن به بچه‌هایش مروبط به لوگوی باشگاه رم را هم سانسور کرده بود.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، بخشی از سخنان رئیس جمهور در گفت و گوی زنده تلویزیونی را توئیت زد.
ممکن است گفتن این عبارت برای شما خیلی عادی باشد، اما خیلی از کودکان این عبارت را از والدین خود نمی‌شنوند. گاهی اوقات والدین فکر می‌کنند کار‌هایی که انجام می‌دهند عشقشان را به فرزندشان نشان می‌دهد، اما کودکان حقیقتا احتیاج دارند که این عبارت را بشنوند. بدانید جملات و بیان شیرین آن‌ها قدرت عجیبی در جذب و ایجاد روحیه و خودباوری دارند.
سرمربی ایتالیایی الغرافه مهدی قایدی را فراموش نکرده است و از او به عنوان یکی از استعداد‌های بزرگ جوان یاد کرد که با او کار کرده است.
یکی از انواع این جملات، «طردکننده»‌هاست؛ همان‌هایی که معمولا به این شکل ادا می‌شوند: «من دیگه مامان یا بابای تو نیستم» یا «دیگه تو رو دوست ندارم». بچه‌ها این قبیل جملات را باور می‌کنند و حس ناامنی به آن‌ها دست می‌دهد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جملات عجیبی را درباره لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد.
آقای ویلموتس قراردادی با ما دارد و ما هم گاهی از نجابت ایشان خجالت می‌کشیم. اگر کسان دیگری بودند تا پول نمی‌گرفتند شاید کار نمی‌کردند اما ویلموتس می‌گوید من می‌دانم شما مشکلات دارید و تلاش می‌کنید، اشکالی ندارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ