سایت فدراسیون فوتبال بدون هیچ توضیح اضافه ای، از توبیخ محمد دانشگر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
تیم ملی والیبال ژاپن به شکل و شمایلی عجیب برای قهرمانی آسیا به ایران می‌آید.
حضور استقلالی‌ها در مصاحبه‌های تصویری، منوط به رعایت کردن یکسری پروتکل ویژه شده است.
فدراسیون کشتی آمریکا از غیبت دیوید تیلور در رقابت‌های رنکینگ مجارستان خبر داد.
هواداران لیورپول نگران جدایی تیاگو آلکانتارا از این تیم شده‌اند، چرا که هافبک اسپانیایی لوگوی لیورپول را از بیو اینستاگرام خود برداشته است.
بپه ریسو، مدیر برنامه ساندرو تونالی، تایید کرد که متقاعد کردن او برای پیوستن به نیوکسل به هیچ وجه آسان نبوده است.
یک باشگاه لیگ برتری قبل از این که سرمربی جدید تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شد، انتصابش را تبریک گفت!
فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب، برای دیدار سجادی و ساعی، از تصویری فتوشاپی استفاده کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مدیران عامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری ضمن معرفی شرکت خارجی VAR و نماینده این شرکت در ایران، از باشگاه‌ها خواسته است نسبت به تامین اعتبار این تکنولوژی اقدام کنند!
مدیرفنی تیم‌های ملی بوکس در اقدامی عجیب اعضای شورای فنی این فدراسیون را اعلام کرد.
مدیرفنی تیم‌های ملی بوکس در اقدامی عجیب اعضای شورای فنی این فدراسیون را اعلام کرد.
سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک از اقدامی رونمایی کرد که باید در دوره قبلی حضورش در فدراسیون انجام می‌داد، اما این کار را نکرده بود.
فدراسیون جودو در خصوص اقدام عجیب فدراسیون و انجمن جودو نابینایان و کم بینایان و اعزام وحید جدی نماینده تیم ملی جودو ایران به مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.
فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با یک مشکل بزرگ درخصوص حساب‌های خود مواجه شده است.
فدراسیون فوتبال آلمان در اقدامی عجیب از درج تاریخ تولد یوسف موکوکو، پدیده تیم ملی این کشور، در سایتش خودداری کرد.
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
یک زن سالخورده در پایان مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال مقابل رئیس جدید این فدراسیون را گرفت و مدعی داشتن مدارک تخلفات مهدی تاج شد.
اسماعیل‌ حیدرپور به عنوان نماینده باشگاه شهرخودرو که در حال حاضر وجود خارجی در فوتبال کشور ندارد، در مجمع فدراسیون فوتبال شرکت کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محرومیت آلومینیوم از تماشاگر را به دیدار با پرسپولیس منتقل کرده است.
فیفا اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال هند به دلیل «نفوذ ناروا از طرف اشخاص ثالث که نقض جدی اساسنامه فیفا» محسوب می‌شود، به حالت تعلیق در می‌آید.
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز اعلام کرد که تحریم هایی را علیه چند شرکت و یک کِشتی به بهانه ارتباط با ایران وضع کرده است.
پیش ازین در ماه‌های پایانی سال گذشته نیز دبیرکل فدراسیون در اقدامی خودسرانه، غیرقانونی بودن دو سرپرست نایب رئیسی فدراسیون در جلسه عزل موقت عزیزی‌خادم از ریاست را از فیفا استعلام کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ