اندریک، پدیده 16 ساله باشگاه پالمیراس، به رئال مادرید پیوست اما تا سال 2024 در باشگاه برزیلی به فوتبالش ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدیوی منتشر شده در عربستان، یاسین بونو را در حال مذاکره با رئیس باشگاه الهلال نشان می‌دهد و انتظار می‌رود قرارداد او تا ساعات آینده رسمی شود.
ریکو لویس، پدیده 18 ساله منچسترسیتی، قراردادش را به مدت پنج سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
باشگاه ناپولی‌ به صورت رسمی خرید پدیده سوئدی را اعلام کرد.
ساوتهمپتون پیشنهادی 55 میلیون یورویی از چلسی برای رومئو لاویا دریافت کرده است.
نوآ درویش، پدیده 17 ساله آلمانی-عراقی فرایبورگ، با قراردادی سه ساله رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.
نوآ درویش، پدیده 17 ساله آلمانی-عراقی فرایبورگ، رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.
تینو لیورامنتو، مدافع ساوتهمپتون، با قراردادی تا سال 2028 راهی نیوکسل شد.
صفحه رسمی فوتبال قطر تصویر مدافع ایرانی السد را روی پوستر این تیم برای مسابقه جام باشگاه‌های عرب منتشر کرد.
ژوائو پدرا، بازیکن 17ساله پرتغالی، رسما به پورتو پیوست. مهدی طارمی و نیکلاس په‌په حامیان امضای قرارداد رسمی با این پدیده فوتبال پرتغال بوده‌اند.
منچستریونایتد حاضر است رقمی بین 60 تا 70 میلیون یورو برای خرید راسموس هویلند، ستاره 20 ساله دانمارکی آتالانتا، هزینه کند.
در اخبار منتشره و توضیح مقامات رسمی شهرداری تهران به روشنی مشخص نشده است که تصمیم گیری شهرداری تهران برای حل چه مشکلی انجام شده است؟ این تصمیم گیری به چه شیوه‌ای اجرا شده است؟ و این شیوه چه هزینه‌ای داشته است؟ و چه مشکلات جدیدی را پدید آورده است؟ و چه ایرادی به عملکرد مدیران قبلی خانه اندیشمندان وارد بوده است که چنین اقداماتی را ایجاب کرده است؟
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه ذوب آهن خواهان جذب محمدحسین اسلامی هافبک جوان این تیم شد.
باشگاه چلسی به صورت رسمی از تکمیل قرارداد پدیده جامائیکایی خبر داد.
السد قطر با انتشار یک ویدیو به طور رسمی از امین حزباوی رونمایی کرد.
محمدامین حزباوی، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال فولادخوزستان رسما به السد قطر پیوست.
روزنامه الوطن قطر اعلام کرد که پدیده فولاد با قراردادی سه ساله به السد پیوسته است و به زودی این انتقال رسما اعلام می‌شود.
مهم‌ترین اقدام استفاده از ظرفیت‌های مدنی و مردمی برای بررسی این پدیده و اظهارنظر مستقل نسبت به آن است. اولیای مدرسه، آموزگاران، دانش‌آموزان و اولیای آنان، پزشکان مستقل و روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها، نقش اصلی را خواهند داشت و نیرو‌های انتظامی، امنیتی و قضایی و اداری باید همراه و در خدمت این مجموعه و نه در برابر آنان باشند. اگر گروه اول از فرآیند رسیدگی حذف شدند، پس از آن هیچ انتظاری نداشته باشید که مردم ادعا‌های رسمی را باور کنند.»
باشگاه چلسی اعلام کرد میخائیلو مودریک، پدیده جوان فوتبال اوکراین، را با امضای قراردادی به مدت 8 سال و نیم به خدمت گرفت.
هاشمی به موانع شکل گیری گفت وگوی ملی اشاره و خاطرنشان کرد: گفت وگوی ملی مثل هر پدیده اجتماعی دیگری، پدیده‌ای نیست که بخواهیم صفر و صدی نسبت به آن قضاوت داشته باشیم. روند گفتگو تا حدی در کشور جریان دارد، ولی پر هزینه است و باید هزینه گفت وگوی ملی کم و به آن رسمیت ببخشیده شود. باید از شکل گیری گفتگو در رسانه‌ها در قالب‌های مختلف استقبال شود در این صورت به شکل مطلوبی مطالبات مطرح، موانع بررسی و راهکار‌ها ارایه می‌شوند.
باشگاه چلسی اعلام کرد داوید داترو فوفانا، مهاجم جوان ساحل عاجی باشگاه مولده نروژ را با قراردادی شش ساله به خدمت گرفته است.
مدیر مرکز همکاری های فناورانه دانش بنیان ایران خودرو، با اشاره به این‌که یکی از ایده‌ها و طرح‌های دولت وقت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه‌اندازی سامانه نان«نظام ایده‌ها و نیازها» بود، گفت: «نان» قرار است حفره همیشگی میان صنعت و دانشگاه را پر کند و فرصتی برای حل مساله و رفع نیاز صنعت و همچنین استخدام و جذب نیروهای نخبه، خلاق و متخصص دانشگاهی پدید آورد.
«در حال حاضر با توجه به تورم، عملاً نرخ بهره در اقتصاد ایران منفی ۳۰ درصد است. به این معنی که نرخ رسمی بهره بانکی را حدود ۲۰ درصد در نظر بگیریم، اگر کسی همین الان تسهیلات بانکی دریافت کند، با توجه به اینکه نرخ تسهیلات در حال حاضر حدود ۱۸ تا ۲۰ درصد است، به دلیل تورم ۵۰ درصدی در اقتصاد کشور، فرد وام گیرنده در همان ابتدا با یک سود بیش از ۳۰ درصدی روبرو می‌شود. این موضوع نشان دهنده پدیده نرخ بهره منفی در اقتصاد ایران است»
گاوی، پدیده فصل گذشته بارسلونا، قراردادش را رسما تمدید کرد و تا 2026 ماندنی شد.
ایکر براوو، پدیده سابق بارسلونا، به رئال مادرید پیوست. او که از بارسا به بایر لورکوزن منتقل شده بود با قرارداد قرضی یک ساله راهی رقیب سنتی بلوگرانا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ