سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به قتل فجیع معلم سیاهپوست در آمریکا گفت: قتل معلم سیاهپوست آمریکایی و تکرار قتل فجیع جورج فلوید، بار دیگر جهانیان را در بهت و شوک فرو برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان جنایی تهران در جست‌جوی قاتلی هستند که جوانی را در نزاع خیابانی به قتل رسانده و فراری شده است.
ساعت حدود هشت صبح یک روز جمعه بود که ساکنین خیابان ظفر با شنیدن صدای گلوله دچار اضطراب شدند و به خیابان ریختند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است. همسایه‌های‌خانه زن‌و شوهر آمریکایی که صدای شلیک گلوله‌های پی‌درپی را از آن خانه شنیده بودند؛ پشت در خانه‌مورد نظر رفته بودند، اما دوریس در را باز نمی‌کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل جوان ۳۰ ساله در تهران خبر داد و گفت: پدر این جوان اظهار کرد، پس درگیری لفظی، پس از هل دادن و برخورد سر وی با لبه پله فرزندم فوت کرده است.
در همان حال که هر دو طرف دعوا روی موتور نشسته بودند بین آن‌ها درگیری لفظی صورت گرفت: «درگیری بین ما زیاد طولانی نشد. من خیلی سریع گاز موتور را گرفتم و از مهلکه دعوا دور شدم. آن موتور سوار ناشناس هم گاز داد و دور شد. چند متر جلوتر من متوجه شدم که احمد روی شانه‌های من افتاده است. متوجه شدم بیهوش است. وقتی از موتور پیاده شدم او غرق در خون روی زمین افتاد. تازه آن زمان متوجه شدم ضربه عمیقی با چاقو به سینه احمد زده بودند. سپس او را به بیمارستان منتقل کردم که دیگر بی‌فایده بود.»
متهم گفت: «مهندس عمران هستم و همیشه سرم در کار و درس خودم بوده است. مدتی قبل پیشنهاد شد که دهیار روستای سنگان شوم و با توجه به عدم سوء پیشینه بخشداری حکم دهیاری من را داد. وقتی کارم را شروع کردم امید که با من نسبت فامیلی داشت می‌خواست به من باج بدهد تا ساخت و ساز غیرمجاز خود را ادامه دهد. اما فکرش را هم نمی‌کرد که من جلوی او را بگیرم و مانع ادامه فعالیت‌های غیرمجازش شوم. برای همین از من کینه به دل گرفت.»
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل به قتل رساندن مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
ماجرای قتل ناصرالدین شاه در قالب نمایشگاهی از کتیبه های روایتگر قتل، دفترچه خاطرات، قرآن های اهدایی، صندلی و دستمال خونی به جا مانده؛ روایت شد.
شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری قاتل جوان ۲۲ ساله شهریاری در کمتر از ۳۶ ساعت در اصفهان خبر داد و گفت: قاتل انگیزه قتل را بدهی مقتول و عدم بازپرداخت آن اعلام کرده است.
قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله
قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه
حمید روبه روی قضات ایستاد و ۲ اتهامش را پذیرفت. وی گفت: آن روز باربد را برای اولین بار دیدم که مقابل خانه‌شان مشغول بازی بود. من به بهانه خرید خوراکی از او خواستم تا همراهم بیاید. او همراهم آمد و من او را به بیابان‌های چهارباغ بردم. من که اسیر وسوسه‌های شیطانی شده بودم او را آزار دادم.
قتل خونین در کارواش/ شلیک پلیس ۳ دزد را زمین گیر کرد/ مادرم آبروی ما را برده بود/ کلاهبرداری در دیوار با شگرد سرمایه گذاری مالی/ جنایت کودکانه |به خاطر یک سوئیچ/ قتل در عطاری!/ قتل زن بی‌عاطفه در صحنه اعتراف به خیانت
قتل زن بی‌عاطفه در صحنه اعتراف به خیانت
کابوس زنان و مردان شرق تهران/ دختری بر لبه پرتگاه!/ قتل زن جوان روز قبل از دادگاه مهریه‌اش/ درگیری فامیلی به قتل زن سیرجانی انجامید/ زن جوان در یک قدمی قصاص/ ماجرای نصب کامپیوترهای سرقتی خودرو در محل!/ گم شدن دایی و خواهرزاده در مه
قتل زن جوان روز قبل از دادگاه مهریه‌اش
مدیر آموزش و پروش دشتیاری گفت: این معلم که در این دوراهی، منتظر خودروی عبوری برای رفتن به چابهار بود، بر اثر تیراندازی یک موتورسیکلت که سرنشینانش صورت‌های خود را پوشانده بودند، مورد اصابت چند گلوله قرار می‌گیرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم/ شلیک‌های مرگبار مرد مسلح به همکارانش/ درخواست طلاق بعد از ۱۰ بار خواستگاری/ شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر/ قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا/ فاجعه‌ای به رنگ خون!/ مرگ مرد کنج یاب در چاه ۱۲ متری
در تحقیقات معلوم شد در ابتدا برادر کوچکتر وارد مغازه لباس‌فروشی مقتول شده و بر سر خرید لباس با او درگیر شده و پس از دقایقی برادر بزرگتر برای حمایت از او به محل درگیری آمده و حادثه رخ داده است.
محسن شاهنواز رانج‌ها رهبر حزب مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز درست یک روز پس از آنکه در مقابل دفتر کمیسیون انتخابات این کشور در اسلام آباد مورد حمله قرار گرفت، علیه عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان شکایتی تنظیم کرد.
سرهنگ قلی زاده گفت: با تحقیقات میدانی اولیه مشخص شد قاتل پس از درگیری بر سر اختلافات مالی با استفاده از سلاح گرم مقتول را به ضرب گلوله به قتل رسانده و سپس از محل متواری گشته است.
امام جمعه گرگان؛ قتل مهسا امینی، به خاک و خون کشیدن دانشگاه صنعتی شریف، سقوط شهر اشنویه و فوت مقام معظم رهبری و بیماری معظم له را از جمله دروغ‌های پرتکرار رسانه‌های معاند در مدت اخیر اعلام کرد و گفت: دشمن با این اقدامات به دنبال شلوغ کردن کشور است، ایران در گذشته حیاط خلوت آمریکا بوده و ارتش، اقتصاد و فرهنگ آن در اختیار آمریکایی‌ها قرار داشت حال امروز جمهوری اسلامی به نقطه‌ای رسیده که برای کشور‌های استکباری دردسر شده لذا طبیعی است که دشمن نتواند ایرانِ امروز را تحمل کند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه پیرو فرامین مقام معظم رهبری و فرمایشات رئیس دستگاه قضا قائل به تفکیک متهمان وقایع اخیر است. ما از کسانی که عناصر اصلی هستند نخواهیم گذشت اما با کسانی که احساسی عمل کردند و با تحریک وارد میدان شده و مرتکب قتل و جنایت نشدند با رأفت اسلامی برخورد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ