مهاجم تیم فوتبال سپاهان درخشش غیرمنتظره‌ای برابر پرسپولیس داشت و مقابل تیم سابق خود موفق شد ۲ بار گل بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام روشن مشت‌های گره کرده در استقلال!
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در تورنمنت ۸جانبه بلاروس با دو پیروزی شیرین صعودش را به مرحله بعد رقابت‌ها قطعی کرد.
شهریار مغانلو ستاره خط حمله سپاهان با انتشار پیامی در فضای مجازی به شایعات اخیر واکنش نشان داد.
دومنیکو براردی با شک و تردید درباره ماندنش در ساسولو صحبت کرده است و این موضوع احتمال جذب او توسط یوونتوس و لاتزیو را تقویت ‌می‌کند.
وزیر امور خارجه نوشت: خروش مسلمانان جهان در دفاع از ساحت مقدس ‎قرآن کریم جلوه‌ی روشن تعبیر امام خمینی (ره) از پیام عاشورا است.
انتشار تصاویر ویدئویی از وزیر دفاع روسیه سوار بر بالگرد ارتش و بازدید از خط مقدم نبرد، این پیام روشن را مخابره کرد که رئیس جمهور این کشور مرد وفادار خود را قربانی نمی‌کند.
رئال مادرید در تلاش است تا با جو هیجانی ایجاد شده پیرامون موضوع کیلیان امباپه بجنگد و کنترل شرایط را در دست بگیرد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، با جدایی کریم بنزما به چهره اصلی این باشگاه تبدیل شده است.
فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت شهید غیرت "حمید رضا الداغی" تاکید کرد: شکوه غیرت و مشعل غیرتمندی در دفاع از ناموس در جامعه ایرانی و پرفروغ تر از همیشه روشن است.
پکن اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ قویا با استقلال تایوان مقابله و در راستای پیشبرد الحاق این جزیره به چین حرکت خواهد کرد.
پیاز نیز همانند نان ظرفیت بالقوه روشن ساختن جرقه اعتراض‌ها و ناآرامی‌های مدنی را از خود نشان داده است. در هند که سال‌ها صادرات را ممنوع کرده بود در سال ۱۹۹۸ میلادی در دهلی و باعث باخت حزب بهاراتیا جاناتا شد.
فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی از زحمات کارلوس کی روش در تیم ملی ایران قدردانی کرد.
عبدی نوشت: رئیسی: ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد. آینده سفره مردم را بسیار روشن می‌بینیم. این گزاره‌ها هنگامی که هر روز و هر هفته تکرار شود، این معنا را به ذهن متبادر می‌کند که وضعیت این موارد نگران‌کننده است.
رئیس جمهور گفت: به ما پیغام می‌دهند از کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی و دیگر نقاط که نادرست عمل کرده‌اند و در حق ملت ایران درست عمل نکردند و حالا می‌گویند بیایید با هم حرف بزنیم. عجب! شما در حق ملت ایران جفا کردید و تصور داشتید که به هدفتان می‌رسید.
امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
خبرنگار اعزامی روزنامه هاآرتص در گزارشی به بررسی موضوع حمایت شدید هواداران فوتبال از فلسطین، در جریان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرده است.
کی روش پیام خود را با اقتباس از شعر «جان لنون» شاعر و موسیقی دان انگلیسی آغاز کرد و نوشت: «تمام کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که به رویا شانس بدهیم.»
اقدام عجیب و غیر منظره کی روش در دعوت از نیازمند ۲ مفهوم دارد؛ یا کارلوس می‌خواهد عابدزاده را که شرایط خوبی در تیم باشگاهی اش نداشته خط بزند یا اینکه قصد دارد ۴ گلر به همراه خود به قطر ببرد که در نوع خودش عجیب است.
عبدی نوشت: پیام این است که ما یا پیام شما را نمی‌شنویم، یا اگر هم بشنویم، نمی‌فهمیم و اگر هم بفهمیم لزومی ندارد که پاسخ مثبتی به آن بدهیم. روشن است که این پیام را به صورت صریح نخواهند گفت، ولی شنونده و مخاطب آن را درک می‌کند.
مالی در پیام توئیتری خود با تکیه بر ادعا‌های اخیر درباره نحوه برخورد نیرو‌های امنیتی با افراد حاضر در ناآرامی‌های جاری در ایران و همچنین اتهامات اثبات نشده استفاده از پهپاد‌های ایرانی توسط روسیه در حملات علیه اوکراین نوشت: پیام ما به ایران روشن است به کشتار مردم پایان دهید و ارسال پهپاد‌ها به روسیه را متوقف کنید.
وزیر خارجه آمریکا در توییتی مدعی شد: «پیام ما به ایران روشن است: ما تهدید به خشونت علیه آمریکایی‌ها را تحمل نخواهیم کرد - و این قطعاً شامل مقامات دولتی سابق نیز می‌شود. هر حمله‌ای با عواقب شدید روبرو خواهد شد».
روابط عمومی ارتش در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: خبرنگاران با گزارشگری واقع‌بینانه، صادقانه و شفاف مسیر حق را بر آیندگان روشن می‌کنند.
خب پیام روشنی دارد این تحلیل‌ها که مردم واکنش مستقیم نشان می‌دهند به افزایش هزینه‌های ضروری خود و چاره‌ایی ندارند جز مصرف کمتر! و دیگر تکلیف مخاطبان سینمای ایران که فقط محصول داخلی استفاده می‌کنند و مایحتاج ضروری هم نیست، روشن است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ