تصاویری از گل‌های به ثمر رسیده لیونل مسی بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیاطین سرخ اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با پیروزی مقابل ولورهمپتون پشت سر گذاشتند.
قدیمی‌ترین و معروف‌ترین گل لاله سیاه La Tulipe Noire نام داشت که در سال ۱۸۹۱ به دنیا معرفی شد. این گیاه اکنون دیگر وجود ندارد. لاله ملکه شب که در سال ۱۹۵۵ رونمایی شد، یک گیاه  پیاز دار بسیار مقاوم و کم توقع است که در اواسط اردیبهشت ماه گل می‌دهد. این گل ظاهری بسیار کلاسیک و چشمگیر دارد و به راحتی در باغ و گلدان پرورش داده می‌شود.
با چیدمان درست گیاهان می‌توانید محیطی دنج و دلپذیر هم در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید تا از سرسبزی و نشاط آن‌ها بهره‌مند شوید.
امروزه گیاهان در طراحی و زیبایی خانه‌های آپارتمانی جای خود را بیش از گذشته باز کرده‌اند، اما جا و چیدمان مناسب گیاهان متناسب با شکل گیاهان و نیازهای نوری هر گیاه متفاوت است.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
طالب ریکانی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آخرین بازی این تیم در فصل جاری لیگ برتر را از دست داد.
دیدار‌های هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر با پیروزی تیم منچستریونایتد ادامه پیدا کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها در هفته های اخیر نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشتند گفت: نقش بازیکنان تاثیرگذار در این موفقیت ها کلیدی بوده است.
طارمی در معرض پیشنهاد مشتریان زیادی در نقل و انتقالات زمستانی اروپا قرار گرفته است و احتمال دارد پورتو هر لحظه به یکی از درخواست های رسیده جواب مثبت بدهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر نساجی در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ بیست و دوم گفت: اگر بازیکنان ما اخراج نمی شد می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید، زیرا نمی‌توانید پاسخ درست را براحتی پیدا کنید. درست و با دقت به تصویر نگاه کنید.
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران گفت: برای مشارکت در طرح فروش فوق العاده، از واحدهای صنفی گل فروش خواسته ایم تا تخفیف ۱۰ درصدی اعمال کنند.
فوق ستاره سلسائو در بازگشت به میادین خیلی زود مقابل کره گلزنی کرد.
سرنوشت گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هم امشب مشخص شد و تیم‌های ملی برزیل و سوئیس راهی مرحله حذفی شدند.
هافبک دفاعی نساجی نسبت به نتایج تیمش در این فصل و عملکردشان در سوپرجام ارزیابی مثبتی دارد.
تیم فوتبال لیورپول با تک گل ستاره خود محمد صلاح از سد شاگردان گواردیولا گذشت.
مدافع تعویضی تیم ملی ایران در دیدار مقابل سنگال به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.
اومونیا با گلزنی مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر پارالیمنی شد.
دورتموند در رویردربی مقابل شالکه با تنها گل بازیکن ۱۷ ساله‌اش به پیروزی دست پیدا کرد.
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش گل فروش سیار بهشت زهرا «س» بیش از ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
صنعت نفت آبادان و استقلال ملاثانی در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ