دیدار آرژانتین ـ کرواسی از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب (۲۲ آذر ماه) از شبکه سه سیما زنده پخش می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال السد امشب در دومین دیدار خود از رقابت های جام ملک سلمان، به مصاف الهلال می رود.
بازیکنان اتلتیکو مادرید گل اول تیم‌شان در دیدار امشب مقابل رایو وایکانو را به آنخل کوره‌آ، مهاجم آرژانتینی تیم‌شان، تقدیم کردند.
سرمربیان پرسپولیس و ملوان ترکیب تیمشان را برای دیدار امشب اعلام کرد.
لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، در دیدار امشب تیمش مقابل اسپتزیا پنالتی از دست داد.
به بهانه دیدار حساس امشب پورتو و اسپورتینگ لیسبون، مهدی طارمی و تقابل هایش به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
لیونل مسی و مارسلو گایاردو امشب در حاشیه دیدار پی‌اس‌جی و منتخب ریاض همدیگر را صمیمانه در آغوش گرفتند. اما در این گپ دوستانه چه جملاتی بین آنها رد و بدل شد؟
درحالیکه بین بنفیکا و چلسی تنش شدیدی بر سر انزو فرناندز درگرفته است امشب نام این ستاره آرژانتینی امشب در فهرست نهایی بنفیکا برای دیدار با پورتیموننزه حضور نداشت.
نقش مدیریت عالی و تصمیمات درست شیمون مارسینیاک در تبدیل شدن دیدار امشب آرژانتین و فرانسه به یکی از بهترین فینال‌های تاریخ جام جهانی را نباید دست کم گرفت.
در جریان دیدار امشب آرژانتین و کرواسی، لیونل مسی در جریان مسابقه چند بار پای چپ خود را گرفت و به نظر می‌رسید از ناحیه ران این پا درد می‌کشد.
یک روزنامه آرژانتینی فاش کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور چند ساعت پیش از شروع دیدار امشب مقابل کرواسی ویدیوی احساسی‌ای از خانواده بازیکنان آلبی‌سلسته برای آنها پخش کرده است.
دیدار آرژانتین ـ کرواسی از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب (۲۲ آذر ماه) از شبکه سه سیما زنده پخش می‌شود.
قضاوت ماتئو لاهوز در دیدار امشب آرژانتین و هلند با انتقادهای زیادی مواجه شده است. قضاوتی با سیزده کارت زرد در یک بازی بسیار پرتنش.
لیونل مسی با پاس گلی که در دیدار امشب آرژانتین مقابل هلند داد موفق شد نامش را به عنوان بهترین پاسور تاریخ مراحل حذفی جام جهانی ثبت کند.
روزنامه آبولا نوشته است که مهدی طارمی در بازی امشب پورتو برابر چاوز، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.
مت رایان، دروازه‌بان استرالیا، در دیدار امشب مقابل آرژانتین با اشتباهی بزرگ عامل دریافت گل دوم توسط استرالیا بود که توسط جولین آلوارز به ثمر رسید.
شیمون مارسینیاک، داور دیدار امشب آرژانتین و استرالیا، داوری است که آرژانتینی‌ها از او خاطره خوبی ندارند.
استفنی فراپارت فرانسوی برای قضاوت دیدار آلمان مقابل کاستاریکا انتخاب شد.
حضور پرتعداد تماشاچیان آرژانتینی در قطر و برگزاری دیدار امشب آرژانتین و لهستان در استادیوم 974 که ظرفیتی کمتر از لوسیل دارد مقامات قطری را نگران اتفاق‌های ناشی از ازدحام جمعیت کرده است.
آخرین دیدار امشب را دو تیم دیگر گروه C، یعنی آرژانتین و مکزیک برگزار خواهند کرد.
پنج بازیکن آلبی سلسته در دیدار امشب برابر مکزیک نسبت به نخستین بازی جام جهانی تغییر کردند.
لیونل مسی امشب در دیدار آرژانتین و مکزیک با فشاری بی‌سابقه روبرو خواهد بود. با اینکه ابرستاره آرژانتینی سابقه بالایی در فوتبال دارد ولی در کمتر مواردی فشاری تا این حد سنگین را تحمل کرده است.
امشب قرار است رییس فدراسیون، وزیر ورزش و سفیر ایران در قطر در جلسه ای با حضور اصحاب رسانه به سوالات آنها پاسخ دهند.
آرسنال امشب در دیدار با آیندهوون در لیگ اروپا با لباس دوم خود به میدان می‌رود ولی این لباس با لباس دوم همیشگی توپچی‌ها متفاوت خواهد بود.
رئال مادرید امشب در حالی به مصاف اسپانیول خواهد رفت که این بازی از حساسیت خاصی برای مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی، برخوردار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ