رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ جاعل و کلاهبردارحرفه ای که با پخش چک و تراول جعلی ۴۵ میلیارد ریال پول شویی و کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی و راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن در جلسه این کمیسیون خبر داد.
منصور قنبرزاده اعلام کرد که فدراسیون فوتبال از کمک هواداری به تیمهای لیگ برتری استقبال می‌کند.
طبق گزارش نشریه تلگراف، باشگاه رئال مادرید فیرپلی مالی را نقض کرده است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: امیدواریم در روزهای آینده مشکلات احتمالی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در مجمع حل و در اسرع وقت وارد فاز اجرایی شود.
دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در راستای آشنایی کارکنان بیمه تجارت‌نو با مباحث قانون مبارزه با پولشویی در دو سطح مقدماتی و متوسطه برگزار گردید.
رئیس مرکز اطلاعات مالی درمورد اینکه ایرادی که به ایران گرفته می‌شود وجود قوانین ملی برای مبارزه به پولشویی است درحالی که قوانین باید بین‌المللی باشد، اظهار کرد: هر ایرادی می‌گیرند برای خودشان می‌گیرند، حذف ایران از FATA سیاسی است نه فنی. ما معتقدیم در اجرای استاندارد‌ها مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اقدامات خوبی انجام دادیم. ما شیوه‌های خود را داریم.
وزیر کشور با اشاره به عدم تاثیر fatf در مبارزه با پولشویی و مواد مخدر به دلیل عملکرد کشورهای غربی گفت:باید با منافع اقتصادی قاچاقچیان مقابله شود.
وزیر کشور با اشاره به عدم تاثیر fatf در مبارزه با پولشویی و مواد مخدر گفت:باید با منافع اقتصادی قاچاقچیان مقابله شود.
قائم مقام رئیس کل دادگستری تهران گفت: ۱۱ هزار حساب بانکی مشکوک به پولشویی در سال گذشته مسدود شدند.
اولین جلسه رسیدگی به پرونده پولشویی هزار و ۶۵۰ میلیارد تومانی در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی استان گلستان امروز برگزار می شود.
رئیس مرکز اطلاعات مالی جمهوری اسلامی ایران و دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی نسیت به تعلیق عضویت روسیه از نهاد FATF واکنش نشان داد.
معاون وزیر اقتصاد گفت: برای مبارزه با فساد مالی و پولشویی با احدی تعارف نداریم و از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم در این کار از ما حمایت کنند.
مبارزه قاطع، مؤثر و بی‌امان با پدیده پولشویی و تأمین مالی تروریسم مستلزم رفع بسترهای فسادزا، توسعه شفافیت و در نهایت برخورد قاطع و بازدارنده با مرتکبان این دست از جرایم است.
رئیس مرکز اطلاعات مالی گفت: ۴۶۰۰ فرد حقیقی مشکوک به فعالیت ناسالم اقتصادی را شناسایی کرده‌ایم؛ افرادی که هیچ گونه پرونده مالیاتی ندارند و فعالیت مالی و تراکنش‌های مالی بالایی داشتند.
وزارت دادگستری آمریکا یک تاجر و شهروند کره شمالی را به بهانه پولشویی به ۴۵ ماه زندان محکوم کرد.
پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق‌ نشینان!
وزیر صمت گفت: الزام به داشتن نماد اعتماد درگاه‌های فعال فروش اینترنتی در فضای مجازی تصمیم درست بانک مرکزی برای جلوگیری از پولشویی و تخلفات فضای مجازی است.
رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد گفت: در ۵ ماه گذشته فهرست ۳۰۰ نفر از افراد مظنون و مستعد پولشویی به دستگاه‌های مرتبط ارسال شده است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره اثرات اصلاح قانون بانک مرکزی، گفت:مبارزه با پولشویی و تعیین تکلیف موسسات مالی و اعتباری ناسالم از جمله مواردی است که در این قانون آمده است.
معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا به تشریح کلاهبرداری و پولشویی افراد سودجو با شگرد سپرده‌گذاری رمز ارز و دریافت سود روزانه پرداخت و در این خصوص به شهروندان هشدار داد.
رئیس پلیس پایتخت ضمن اعلام انهدام باند پولشویی با گردش مالی ۱۰۵ میلیارد تومان گفت: باند فروش اقلام سلامت محور در فضای مجازی با سه میلیون دنبال کننده شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس کل دادگستری استان تهران در گفتگوی تفصیلی با مهر از تشدید مجازات عاملین ترس و وحشت در جامعه، رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی و حساب های مشکوک به پولشویی خبرداد.
ساخته استیون سودربرگ که بر رسوایی‌های عظیم پولشویی در سال‌های اخیر متمرکز شده، همچون دیگر آثار این فیلمساز بحث برانگیز بوده و مخالفان و موافقین جدی در میان منتقدین دارد؛ اما بی‌شک می‌توان گفت این فیلم، یکی از بهترین آثار درباره چنین مضمونی در تاریخ سینماست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ