به گفته کارشناس بازار سرمایه، افزایش دامنه نوسان در مرحله اول سبب رونق بازار، افزایش حجم و ارزش معاملات و بهبود عملیات بازارگردان‌ها می‌شود و در مرحله دوم سبب کاهش ریسک معاملات اعتباری برای کارگزار و اعتبار دهنده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نگهداری از گل و گیاه و پرورش آن‌ها در دوران سالمندی و بازنشستگی موجب افزایش توانمندی، ارضای نیاز به قدرت و احساس کنترل بیشتر در زندگی سالمندان می‌شود و حس امیدواری را در آنان افزایش خواهد داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا اثرات منفی و تبعات اجتماعی مصرف الکل را تشریح کرد.
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه ایلینویز جنوبی در حال کار روی پروژه‌ای است که هدف آن کاهش اثرات منفی جلبک‌های سمی در آب‌ها است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از اثرات کار فرهنگی بر کاهش تخلفات و پیگیری مطالبات مردمی در خصوص برخورد با تخلفات موتورسواران خبر داد.
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اثرات توافق تهران و ریاض، گفت: می‌توان خوش بین و امیدوار بود چرا که اثرات مثبت مصالحه و بازگشت روابط ایران و عربستان را لمس می‌کنیم.
روزه به عنوان پرهیز از مصرف غذا و یا نوشیدنی در دوره‌های زمانی مختلف تعریف می‌شود که می‌تواند از چند ساعت در روز تا چند هفته طول بکشد. طب سنتی و مدرن روزه داری را به عنوان یک مداخله درمانی برای درمان بیماری‌های مزمن و غیر عفونی توصیه می‌کنند.
شناخت دیپلماسی اقتصادی عربستان به عنوان مهمترین رقیب ایران و کشوری که ممکن است در صورت فرجام یافتن مذاکرات ایران با آن، به بازاری مهم در محیط همسایگی بدل شود ضرورت دارد.
اثرات مخرب نوشابه و قهوه بر سلامت دندان‌ها
یاهوئیان با اشاره به اینکه قهوه نوشیدنی اسیدی است که مینای دندان را می‌پوساند، گفت: برای به حداقل رساندن آسیب دندان توسط قهوه بعد از مصرف آن مقدار زیادی آب نوشیده و از مواد افزودنی مانند شکر اجتناب شود.
برای هر کسی که مشکل خواب را تجربه می‌کند، قرص‌های خواب یک توصیه رایج برای رسیدن به یک استراحت شبانه خوب است. این قرص‌ها همچنین برای افرادی که مستعد بیدار شدن در نیمه شب هستند مفید هستند.
تیمی از دانشمندان دانشگاه سیدنی در مطالعات اخیر خود، موفق به تولید دارویی شدند که می‌تواند اثر قهوه را در بدن معتادان به این نوشیدنی جذاب داشته باشد.
ایجاد زلزله‌های مصنوعی، از طریق انفجار امکان‌پذیر است و برای ایجاد زلزله‌ای به بزرگای زمینلرزه "خوی"، نیاز به ایجاد انفجارات اتمی است.
بسیاری از ما به شکلات‌های تلخ علاقه داریم و بعضی از ما به‌صورت روزانه از این شکلات‌ها استفاده می‌کنیم.
رئیس جمعیت هلال احمر سند اثرات مخرب تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر کمک‌رسانی بشردوستانه به مردم حادثه‌دیده، نیازمندان و بیماران به پیشنهاد هلال‌احمر ایران را تشریح کرد.
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: برگزاری رقابت های لیگ باعث می‌شود در عرصه های بین المللی شاهد درخشش ورزشکاران دوومیدانی باشیم.
پور ابراهیمی گفت: تغییرات اقلیمی سوانح طبیعی را افزایش داده‌ و منتظر پیشنهادات هلال احمر هستیم تا احکامی برای کاهش اثرات نامطلوب تغییرات اقلیمی را در لایحه قانون برنامه هفتم توسعه بگنجانیم.
معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بررسی دقیق اثرات محیط زیستی سد چم‌ شیر در دست انجام است.
رئیس سازمان لیگ کشتی معتقد است اثرات برگزاری رقابت‌های لیگ منطقه‌ای در آینده خود را نشان خواهد داد.
مشاور وزیر اقتصاد گفت: هرگونه تصدی‌گری دولت در اقتصاد منجر به بروز اخلال در بازارها و نیز ایجاد رانت می شود.
در یک فنجان قهوه، محتوای کافئین می‌تواند از ۳۰ میلی‌گرم تا ۳۵۰ میلی‌گرم متغیر باشد. مانند هر جزء دیگر قهوه، غلظت کافئین در یک فنجان قهوه به نوع دانه‌های قهوه مورد استفاده برای تهیه نوشیدنی همچنین به هر دو روش دم کردن و برشته کردن بستگی دارد.
عضو کمیسیون معدن خانه صمت ایران گفت: متأسفانه دولت ایران طی سال‌ها با روش‌های متعددی اقدام به محاسبه حقوق دولتی کرد که تأثیرات منفی آن در فعالیت معدن کاران دیده می‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برای پیشگیری از تبعات تغییرات اقلیمی از افزایش همکاری با دستگاه‌های مربوطه استقبال می‌کنیم چون اقدامات این جمعیت تنها به امداد و نجات پس از سانحه خلاصه نمی شود.
مدیرعامل شرکت مترو گفت: از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در بحث مطالعات خطوط جدید شبکه مترو پایتخت، بررسی اثرات احداث هر یک از ایستگاه‌های بر میزان جذب مسافر سایر خطوط است.
فدراسیون فوتبال: زیان‌های دیگر قرارداد ویلموتس در آینده مشخص می‌شود
شاخص کل بورس سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۴۲۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ