پیش بینی می‌شود این تکنولوژی در بازی‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم فصل آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تا زمان تعیین ضوابط واردات خودرو در هیئت دولت، مردم از خرید و سفارش خودروهای وارداتی دست دوم یا صفر کیلومتر اجتناب کنند.
فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
درفاصله چندتا ساعت مانده به آغاز بازی بزرگ هفته مشخص نیست سپاهان می تواند از دو ستاره مهمش استفاده کند یا نه؟
روغن سیاه دانه به عنوان یک مکمل غذایی و نیز در طب سنتی برای درمان برخی از مشکلات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده‌های رایج آن شامل درمان عفونت‌های ریوی، آسم، آلرژی‌ها، التهاب مفاصل، مشکلات گوارشی و افزایش سیستم ایمنی می‌باشد. همچنین، روغن سیاه دانه به عنوان محصولی طبیعی برای مراقبت از پوست و مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این پزشک و متخصص طب ایرانی با تأکید بر اینکه در فصل گرما نباید از خوراکی‌های سنگین و خیلی چرب و شیرین استفاده کنیم، اظهار کرد: بهتر است در این فصل بیشتر از سوپ‌ها و غذاهای آبکی استفاده کنیم.
محققان با استفاده از کوازارها (اختروش) به عنوان ساعت های کیهانی مشاهده کرده اند وقتی جهان یک میلیارد ساله بود، زمان ۵ بار کندتر بوده است.
با گذشت زمان و افزایش هزینه خرید املاک مسکونی، به مروز شاهد آن بوده ایم که بسیاری از این املاک تغییر کاربری داده و به املاک غیر مسکونی اعم از تجاری و اداری تبدیل شدند.این وضع در حالی است که در بسیاری از قوانین موجود، تغییر کاربری ممنوع و غیرقانونی تلقی شده است و در صورتی که چنین چیزی به شهرداری و مسئولان مربوطه گزارش داده شود، مورد پیگیری قرار می گیرد.
علی اکبر محرابیان گفت: استفاده از انرژی های تجدید پذیر می تواند به تامین برق کشور کمک کند.
پکوره یا پاکوره همان طور که مشخص است از سیب زمینی آبپز شده استفاده می‌شود و طعم بی نظیری دارد و بیشتر در شهر‌های جنوبی کشور تهیه می‌شود.
یافتن و استفاده از مکمل آهنی که برای معده شما مناسب است و جذب آهن را بهبود می‌بخشد، سازگاری شما را با دریافت مکمل آسان‌تر می‌کند. آهن فعال از نظر بالینی ثابت شده است که جذب ۲ برابری سولفات آهن را بهتر می‌کند.
ورود تکنولوژی کمک داور ویدیویی و استفاده از آن، مراحل مختلفی دارد.
استقلال در تلاش است تا با استفاده از بند عجیبی که در قرارداد ریکاردو آلوز وجود دارد، او را به خدمت بگیرد.
تصاویر ساخته شده جالبی از قهرمانان هالیوود با استفاده از هوش مصنوعی به سبک مینیاتور‌های ایرانی را ببینید.
"عوض القرنی" ۶۵ ساله در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی بازداشت شد. در آن زمان کارزار سرکوبگرانه دولت عربستان سعودی علیه هر فردی که از "محمد بن سلمان" ولیعهد آن کشور انتقاد می‌کرد آغاز شده بود.
وای-پیپ در حالی که پرواز می‌کند چندین پیام به یک دستگاه ارسال می‌کند و سپس زمان پاسخ هر کدام را اندازه‌گیری می‌کند و با این کار قادر می‌شود موقعیت مکانی (لوکیشن) آن دستگاه را در محدوده یک متر مشخص کند.
نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که مقامات ارشد نظامی روسیه درباره زمان و نحوه استفاده از سلاح تاکتیکی اتمی در اوکراین، گفت‌وگو کرده‌اند!
تعمیرات اساسی سه واحد عملیاتی پالایشگاه نفت اصفهان برای نخستین بار در کشور به‌منظور استفاده بهینه‌ از زمان به‌صورت هم‌زمان آغاز شد.
شاید اواخر نیم فصل دوم بتوانیم از VAR استفاده کنیم، اما نه در همه در ورزشگاه‌ها...
از درد‌های عضلانی گرفته تا رگ به رگ شدن تا سردرد و موارد دیگر دانستن زمان استفاده از یخ یا زمان استفاده از گرما می‌تواند باعث بهبودی شما شود و درد را تسکین دهد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: مدت زمان استفاده از حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران تمدید می‌شود.
همراه اول برای ممانعت از مواجهه ناخواسته زائران ایرانی اربعین با هزینه‌های اضافی استفاده اینترنت، مصرف دیتا با تعرفه آزاد را برای تمامی مشترکانی که در کشور عراق حضور دارند غیرفعال کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از مهاجم جدید این تیم زمانی استفاده کند که از نظر بدنی شرایط مطلوبی داشته باشد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام هجرت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد هجرت در روزهای آینده بورس است.
یک فعال مطبوعاتی گفت: اگر نخواهیم از فرصت کنونی برای احیای برجام استفاده درست کنیم مطمئنا فردا دیر خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ