نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: وزیر صمت گفته بود قرعه‌کشی خودرو به زودی حذف می‌شود، اما همچنان لاتاری برای قرعه‌کشی خودرو راه انداخته‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌ها نشان می‌دهد از سال 2007 تا 2021 بیش از 237 میلیون نفر از مردم دنیا برای اخذ ویزای لاتاری درخواست کردند.
بعد از اینکه در چند قرعه کشی گذشته کسی برنده نشده بود، جایزه بلیت بخت آزمایی یا لاتاری «پاور بال» به یک میلیارد دلار رسیده بود.
بخشی از افت شدید دانش‌آموزان ایرانی در دو دوره اخیر آزمون به فقیرشدن جامعه ایران مربوط است و نمی‌توان همه این افت را به تغییر کتب درسی و کرونا نسبت داد. دلیل اصرار طبقات بالا بر ورود به دانشگاه این است که می‌خواهند بگویند ما اگر در طبقه بالا هستیم، استعداد و شایستگی‌اش را داریم. یکی از کارکرد‌های آموزش این است که شکاف‌های ناشی از «لاتاری تولد» را به حداقل برساند.
FBI که به استیو مشکوک شده بودد او را مورد بازجویی قرار داد ولی هیچ تخلفی کشف نشد. این ریاضیدان تنها با استفاده از استعدادش میلیونر شد.
سرمربی تیم ملی هندبال بعد از چند ماه بار دیگر مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از اهداف خود برای سال جدید گفت.
بونرین قصد دارد بیشتر در مورد تجربه خود در استفاده از ChatGPT برای تولید شماره‌های قرعه‌کشی صحبت کند. مطمئنا اگر بونرین یک برد دیگر و حتی بزرگتر به دست بیاورد، توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. بونرین ممکن است شرکت‌های قرعه‌کشی را به گفتگوی مداوم پیرامون اصول اخلاقی ChatGPT وارد کند.
در صورتی که قربانی به برقراری تماس مجدد (Call Back) با مهاجم اقدام کند، یک پیام ضبط‌شده برای وی پخش شده و بدون اینکه فرد متوجه باشد درگیر قبوض بالا می‌شود؛ اغلب مهاجمان سعی می‌کنند با طرح موضوعات جذاب مانند برنده شدن مشتری در لاتاری و ... قربانی را جهت صحبت بیش‌تر ترغیب و هزینه بیش‌تری را به وی تحمیل کنند.
در معاملات امروز تالار خودرو در بورس کالای ایران ۵۵۰ دستگاه لاماری ایما (متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور) در چهار رنگ مختلف فروخته شد.
شرکت آرین پارس موتور ۵۵۰ دستگاه خودروی لاماری ایما را در بورس کالا عرضه خواهد کرد. زمان و تعداد و قیمت پایه این خودرو چگونه است؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی از شیوه ایجاد حساب وکالتی جهت ثبت نام خودرو انتقاد کرد.
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: امیدواریم بتوانیم این چالش و معضل قیمت‌گذاری که سال‌هاست گریبان‌گیر مردم و تولید کننده است را حل کنیم و این صنعت را توسعه دهیم.
رئیس سازمان بورس با انتقاد از «لاتاری ملی» قرعه کشی خودرو گفت: انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
رئیس سازمان بورس ضمن تاکید بر تداوم و افزایش عرضه خودرو در بورس برای بهبود شرایط، گفت: قرعه کشی خودرو شبیه به یک بخت آزمایی و لاتاری ملی به منظور توزیع رانت بی هدف است.
امروز قیمت پایه لاماری به میزان ۹۸۱ میلیون تومان تعیین شده اما به مقدار بیشتری فروش رفت.
برای خرید لاماری در هفته آینده باید حداقل مبلغ پول پایه را پرداخت کرد.
نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: وزیر صمت گفته بود قرعه‌کشی خودرو به زودی حذف می‌شود، اما همچنان لاتاری برای قرعه‌کشی خودرو راه انداخته‌ایم.
میزان مراجعه به دفاتر مهاجرتی هم افزایش یافته و مدیران این دفاتر می‌گویند، تعداد افراد تحصیلکرده با وضعیت مالی قابل‌قبول برای گرفتن پناهندگی، آن هم به کشور آلمان رشد قابل‌توجهی داشته است؛ آن‌ها از شهریورماه با افزایش تعداد متقاضیان پناهجویی به این کشور مواجه شده‌اند.
۱ آبان ۱۴۰۱، ۲۰۰ دستگاه خودروی لاماری تولیدی آرین پارس موتور در بورس کالا فروخته شد. خریداران لاماری ایما چقدر سود کردند؟
رقابت داغی در تالار شفاف خودروی بورس کالا روز یکشنبه در عرضه لاماری ایما دنبال شد و بدین ترتیب ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما با رقابت بیش از ۲۰ درصد فروخته شد.
عرضه خودرو لاماری ایما امروز در بورس کالا انجام می‌شود. قیمت پایه این خودرو با بازار حدود ۴۰۰ میلیون تومان اختلاف دارد. از آنجایی که قیمت ۹۸۱ میلیون تومانی این خودرو پایه محسوب می‌شود و با توجه به تقاضا امکان افزایش قیمت وجود دارد، خرید این خودرو به صرفه است؟
بورس کالا شرایط چگونگی خرید لاماری ایما را که قرار است روز نخست آبان روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد. همچنین اطلاعیه جدید دیگری نیز در زمینه شرایط جدید خرید وانت کارا که قرار است ۲ آبان عرضه شود، منتشر شد.
فرابورس ایران از ممنوعیت نوسان گیری روزانه در سمت خرید و فروش اوراق گواهی حق تقدم امتیاز تسهیلات مسکن از شنبه هفته آینده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ