اراک- رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: ۱۲۵ میلیون هکتار از سطح کشور باید تحت اقدامات آبخیزداری قرار گیرد که از این میزان ۹۲ میلیون هکتار مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مؤسسه کپلر اعلام کرد چین به‌عنوان بزرگترین واردکننده نفت دنیا حدود ۱.۵میلیون بشکه در روز نفت خام ایران را در ماه جاری میلادی وارد کرده است که بالاترین رقم از ۲۰۱۳ را نشان می‌دهد.
جواد حیدریان، روزنامه‌نگار و کنشگر محیط‌زیست گفت: درصورتی‌که این دریاچه خشک شود، باید منتظر بحران در حوزه سلامت و مهاجرت شد. قبلا مهاجرت برون‌سرزمینی داشتیم و حالا به‌دلیل شرایط پیش‌آمده، مهاجرت درون‌سرزمینی. مهاجرت‌های درون‌سرزمینی با آسیب‌های فراوانی همراه است. با خشک شدن دریاچه بین ۶ تا ۱۵میلیون نفر با تبعات وحشتناکی مواجه می‌شوند و این مشکلات، کل نظام را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: ۱۰میلیون رای در سامانه آرای قضایی گمنام سازی شده است
خرداد امسال ۱۲۳ میلیون قطعه جوجه ریزی در کشور انجام شد تا کل نیاز بازار را پوشش می‌دهد.
همچنین در خراسان‌رضوی سد‌‌‌ دوستی با موجودی مخزن ۱۲۳میلیون مترمکعب، ۱۰‌درصد پرشدگی در این بازه زمانی داشته و نسبت به سال گذشته کاهش ۵۷درصدی را به خود دیده است. از سوی دیگر سد طرق با ۵میلیون مترمکعب، تنها با ۱۴‌درصد پرشدگی، نسبت به سال گذشته در میزان پرشدگی خود کاهش ۵۰درصدی داشته است.
با اعلام فدراسیون دوومیدانی ترکیب تیم ملی ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا و پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خوزستان تأمین کننده گندم ۱۲ میلیون نفر در کشور است، گفت: خرید تضمینی گندم از مرز یک میلیون و ۶۳۶ هزار تن گذشت.
گسترش کانون های بحرانی بیابان در کمتر از دو دهه از ۶ میلیون هکتار به بیش از ۱۴ میلیون هکتار با برگزاری همایش و گفتاردرمانی حل نخواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با یک کار جهادی تا پایان سال جاری ده میلیون خانوار و کسب و کار تحت پوشش فیبرنوری قرار گیرند.
هشتمین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان کشوری به حساب مشمولان واریز شد.
آمریک ۱۲۵.۱۳ میلیون دلار موشک های جاولین را در اختیار انگلیس قرار خواهد داد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی برای بیش از ۶ هزار نفر از بازنشستگان آسیب دیده از زلزله خوی خبر داد.
نخست وزیر ژاپن می‌گوید کشورش به دلیل کاهش نرخ زاد و ولد در آستانه ناتوانی به عنوان یک جامعه است. ژاپن با ۱۲۵ میلیون نفر جمعیت سال گذشته فقط ۸۰۰ هزار تولد به ثبت رساند. این رقم در دهه ۱۹۷۰ بیش از دو میلیون بود.
هر متر خانه در محله یوسف آباد از متری ۵۰ الی ۱۲۵ میلیون است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: مصرف گاز در تهران ۱۲۵ میلیون متر مکعب مصرف در روز گذشته بوده است، به همین دلیل گاز ۱۶۰۰ مشترک بدمصرف را در تهران قطع کردیم.
طی روز گذشته مصرف گاز تهرانی ها از ۱۲۵ میلیون در بخش خانگی گذر کرد یعنی ۱۴ درصد مصرف گاز خانگی در کل کشور در تهران است که این مساله درخور توجه است.
سمنان- معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور، گفت: تولیدات کشاورزی ما در کشور پس از پیروزی انقلاب از ۲۰ میلیون تُن، به ۱۲۵ میلیون تُن افزایش یافته است.
دکتر دیوید هان از دانشگاه کوئین ماریِ لندن، نخستین نویسنده‌ی این مطالعه گفته است: «یافتن نمونه‌های غذا درون بدن دایناسور‌ها یک اتفاق نادر است، پس هر نمونه‌ای که کشف شود واقعاٌ مهم است، چون مدرک مستقیمی است که نشان می‌دهد دایناسور‌ها از چه چیز‌هایی تغذیه می‌کردند.
باشگاه پرسپولیس پاداش آخرین پیروزی این تیم در لیگ برتر را پرداخت کرد.
رئیس جمهور آمریکا امروز آزادسازی ۱۵ میلیون بشکه از ذخایر راهبردی نفت این کشور را اعلام کرد.
رئیس جمهور آمریکا قرار است روز چهارشنبه آزادسازی ۱۵ میلیون بشکه از ذخایر راهبردی نفت این کشور را اعلام نماید.
راموس ۱۲.۵ میلیون خالص در مادرید دریافت می‌کرد در حالی که پیکه با امضای قرارداد جدیدش دستمزدش به صورت سالیانه به ۱۵ میلیون یورو رسید.
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مربوط به ثبت نام کنندگان اردیبهشت ۱۴۰۱ عصر دوشنبه واریز شد.
قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ