مسی این شانس را دارد که علاوه بر قهرمانی در جام‌جهانی، کفش طلا و توپ طلا را هم بدست بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادن هازارد بعد از فسخ قراردادش با رئال مادرید، پیشنهاد اینتر میامی و شانس هم بازی شدن با لیونل مسی را رد کرده است.
ابرستاره آرژانتینی شانس اول کسب توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ شد.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است که کریستیانو رونالدو گلزن بهتری از لیونل مسی نیست و بارها شانس کمکش کرده است.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شانس کمی برای تمدید قرارداد فوق‌ستاره آرژانتینی و مدافع اسپانیایی خود دارد.
ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، به لیونل مسی توصیه کرد برای بالا بردن شانس حضور در جام جهانی قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند.
کریم بنزما در دو بازی پیش‌رو برابر بیلبائو در فصل جاری این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی لیونل مسی به حریف باسکی عبور کند.
روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن این فصل بارسلوناست و در اولین فصل حضورش این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی دو فصل آخر لیونل مسی در بارسا پیشی بگیرد.
دیه گو سیمئونه تایید کرد که با لیونل مسی بارسا تیمی خطرناک تر بود و همواره در بازی ها شانس اول پیروزی محسوب می شد.
اسطوره تاریخی فوتبال برزیل معتقد است تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام جهانی از شانس برابری برای رسیدن به عنوان قهرمانی برخوردارند.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
لیونل مسی یک گام دیگر به رکورد گل‌های ملی علی دایی نزدیک شده و با این روند شانس بسیار خوبی برای عبور از اسطوره فوتبال ایران دارد.
پرتغال باتوجه به مسیر ساده‌تر نسبت به سایر تیم‌ها، از شانس خوبی برای صعود به مراحل نهایی برخوردار است.
اولین بازی روز سوم جام را تیم‌های آرژانتین و عربستان از گروه C برگزار خواهند کرد.
لیونل مسی در نشست خبری بازی با عربستان بار دیگر تکرار کرد که این آخرین جام جهانی او خواهد بود.
ونگر در ادامه بیان کرد:‌ "شانس در ورزش ما این است که یک ورزش تکنیکی است و با وجود شدت فزاینده‌ای که دارد، وقتی در پایان بازی نگاه می‌کنید تا ببینید چه کسی تفاوت را ایجاد کرده است، چه کسی باعث پیروزی شما شده است، این بازیکنان با بینش و توانایی تکنیکی برای محقق کردن بینش خود را می‌بینید."
سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، معتقد است هیچ تیمی از نظر کیفی بالاتر از اسپانیا نیست و قادر به رقابت با همه مدعیان هستند.
لیونل مسی در نظرسنجی ها بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن جام جهانی دارد. کریم بنزما و کیلیان امباپه شانس های بعدی هستند.
لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش مدعیان قهرمانی جام جهانی را مشخص کرده و می‌گوید از میان آنها شانس انگلیس و دو تیم دیگر برای قهرمانی کمی بیشتر است.
لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش مدعیان قهرمانی جام جهانی را مشخص کرده و می‌گوید از میان آنها شانس انگلیس و دو تیم دیگر برای قهرمانی کمی بیشتر است.
روبرت لواندوفسکی در مورد رویارویی با آرژانتین و لیونل مسی در جام جهانی و شانس قهرمانی آلبی سلسته صحبت کرد. او به بازگشت احتمالی مسی به بارسا نیز واکنش مثبت نشان داد.
در آمریکا ادعا می کنند که لیونل مسی پس از اتمام قراردادش با پی اس جی با اینتر میامی قرارداد امضا خواهد کرد و گزینه بازگشت او به بارسلونا منتفی است.
پاسکال فره، مدیر فرانس فوتبال، در مورد رقابت دیرینه لیونل مسی و رونالدو برای توپ طلا صحبت کرد و تایید کرد که امسال شانس کریم بنزما برای این جایزه بالاست.
رئیس جمهور سابق آرژانتین تیم ملی کشورش را شانس اول قهرمانی جام جهانی 2022 می داند و گفت که به خاطر لیونل مسی باید قهرمان شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ