وزارت امور خارجه سوریه انفجار تروریستی پیشاور پاکستان را به شدت محکوم و بر ضرورت خشکاندن ریشه تروریسم تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجار شدید در مجاور پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه الشدادی در شرق استان الحسکه سوریه خبر دادند.
منابع رسمی در سوریه از وقوع یک انفجار تروریستی در حومه درعا خبر می‌دهند.
خبرگزاری رسمی سوریه ظهر امروز سه شنبه از انفجار یک بمب در حومه دمشق خبر داد.
رسانه های سوری تصاویری از دوربین مدار بسته یک مرکز پزشکی منتشر کرده‌اند که لحظه انفجار تروریستی در منطقه سیده زینب سلام الله علیها را نشان می دهد.
منابع سوری از افزایش شمار شهیدان انفجار تروریستی در زینبیه دمشق به ۶ نفر خبر دادند.
معاون سازمان حج و زیارت گفت: در انفجار پنج‌شنبه شب منطقه زینبیه دمشق، زائران ایرانی آسیبی ندیده‌اند.
دولت سوریه اعلام کرد که بر اثر وقوع انفجار در منطقه سیده زینب (س) در حومه دمشق ۵ نفر شهید و ۷ تَن زخمی شدند.
بر اثر انفجار یک مین کاشته‌شده توسط عناصر تروریستی در مسیر خودروی حامل نظامیان ارتش سوریه در اطراف دیرالزور، ۵ سرباز سوری کشته شدند و یک افسر ارتش این کشور نیز به شدت زخمی شد.
خبرگزاری سانا از شهادت هشت شهروند سوری و زخمی شدن بیش از 40 تَن دیگر بر اثر انفجار مین های به جامانده از تروریست های داعش در حومه دیرالزور خبر داد.
خبرگزاری سانا از شهادت پنج شهروند سوری و زخمی شدن بیش از 40 تَن دیگر بر اثر انفجار مین های به جامانده از تروریست های داعش در حومه دیرالزور خبر داد.
امروز دوشنبه دو حادثه انفجار مین به جا مانده از گروه تروریستی داعش در شهر سلمیه سوریه، باعث کشته شدن ۱۰ شهروند سوری شد.
العربیه مدعی وقوع یک انفجار در قنیطره سوریه نزدیک مرز با سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
خبرگزاری رسمی سوریه از شهادت یک نوجوان سوری و زخمی شدن سه تن دیگر بر اثر انفجار بمب به جا مانده از تروریست ها در شرق درعا خبر داد.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که دستور دو عملیات تروریستی خیابان استقلال استانبول و شهر «مرسین» از منطقه «منبج» سوریه صادر شده بود.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که دستور دو عملیات تروریستی مرسین و خیابان استقلال استانبول از منطقه «منبج» سوریه صادر شده بود.
منابع خبری بامداد چهارشنبه از وقوع انفجار در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه خبر دادند.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که دست کم ۱۸ نفر از نیروهای ارتش سوریه در انفجار اتوبوسی در حومه دمشق کشته شدند.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ضمن اشاره به دست داشتن کی‌یف در حادثه انفجار پل کریمه، این رخداد را یک اقدام تروریستی توصیف و آن را به شدت محکوم کرد.
یک انبار مهمات و ذخایر جنگی در شرق استان حمص سوریه صبح امروز منفجر شد.
برخی منابع سوری گفته اند که صدای انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه شنیده شده است.
انفجار یک دستگاه موتور سیکلت بمبگذاری شده در شمال غرب استان «الحسکه» سوریه، منجر به کشته شدن سه کودک و زخمی شدن چند نفر دیگر شد.
خبرگزاری رسمی سوریه از سقوط یک فروند بالگرد نظامی در شمال شرق حماه و شهادت سه کودک سوری بر اثر انفجار بمب تروریست ها در حمص خبر داد.
منابع خبری شامگاه شنبه از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه آمریکا در شمال سوریه خبر دادند.
پس از گزارش رسانه‌ها درباره حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق سوریه، منابع خبری گزارش دادند که در انبار‌های تسلیحاتی آمریکا در شمال شرق سوریه نیز چند انفجار به وقوع پیوسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ