حسین المسلم در نشست کنگره فوق‌العاده فدراسیون بین‌المللی شنا به حضور شناگران روسیه در این رقابت‌ها چراغ سبز نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده میلادی (سپتامبر) دعوت کرده است.
رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: از سال ۱۴۰۰ دستمزد کارگرها گران شده است اما قیمت نان زیاد نشده است؛۹۰ درصد هزینه‌های نانوایی از بازار آزاد تامین می‌شود.
محسن برهانی حقوقدان در روزنامه شرق نوشت:درباره موضوع حجاب و عفاف پیش‌نویس‌های پنج‌گانه‌ای از سوی نهاد‌های مختلف نگاشته و تحویل قوه قضائیه شد. درنهایت قوه قضائیه لایحه‌ای را در ۹ ماده تهیه و به دولت ارسال و دولت نیز آن را برای مجلس ارسال کرد.
منابع عبری از چراغ سبز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم در راستای تشدید حملات علیه فلسطینیان در کرانه باختری خبر دادند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چراغ سبز مجمع تشخیص به طرح مجلس جهت واردات خودروی کارکرده، انحصار بازار خودرو را خواهد شکست.
کریستیانو جونتولی، به باشگاه ناپولی اعلام کرده تا یک هفته آینده می خواهد پرونده جدایی خود را ببندد.
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا موافقت خود را با آموزش اوکراینی ها برای کار با جنگنده‌های اف-۱۶ اعلام کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو برای بازگشت تکواندوکاران پناهنده به ایران چراغ سبز نشان داد.
رئیس فدراسیون تکواندو برای بازگشت تکواندوکاران پناهنده به ایران چراغ سبز نشان داد.
رئیس فدراسیون تکواندو برای بازگشت تکواندوکاران پناهنده به ایران چراغ سبز نشان داد.
رئیس دفتر روابط بین الملل حماس به موضع گیری درباره روابط این جنبش با عربستان پرداخت.
ادنالدو رودریگس، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، کارلو آنچلوتی را مربی‌ای عنوان کرد که به راحتی می تواند فشار مربیگری در هر باشگاه و تیم ملی بزرگی را مدیریت کند.
معاون اول رییس جمهور در دیدار با علی فتح‌الله‌زاده حمایت کامل دولت از ورزش کشور را اعلام کرد.
رئیس جمهور ترکیه برای احیای روابط با دمشق چراغ سبز نشان داده است، اما دولت سوریه بر تضمین‌هایی اصرار می ورزد که اظهارات اردوغان و تمایل آن را برای احیای روابط خود با سوریه تأیید کند.
رای اکثریت اعضای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو در بورس کالا؛ این خبری بود که شب گذشته از جلسه‌ای مهم خارج شد. تصمیمی که با هدف حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و در جهت تداوم شفافیت و حذف رانت قرعه کشی خودرو گرفته شد.
رئیس جمهور ترکیه از چراغ سبز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره فروش جنگنده های اف ۱۶ به آنکارا پرده برداشت.
رئیس جمهور ترکیه می گوید با همتای روس خود در خصوص ارسال غلات رایگان به کشورهای نیازمند توافق کرده است.
رئیس جمهور ترکیه می گوید با همتای روس خود در خصوص ارسال غلات رایگان به کشورهای نیازمند توافق کرده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: پیشنهاد داده ایم که مستمری مددجویان ۳۰ درصد افزایش پیدا کند و پیش بینی ما موافقت مجلس و دولت است.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان: جذب رونالدو باعث می‌شود تا بازتاب مثبتی از عربستان به دنیا منتشر شود.
سه سال بعد از تندترین حملات «کارلوس کی‌روش» به مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، این مربی حالا با وعده کسی که «به همه دروغ گفت» برای بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داده است.
رئیس فدراسیون جودو گفت: شکست جودو در بازی‌های کشورهای اسلامی دلایل مختلفی دارد که جا دارد قبل از هر چیزی از ملت عزیز عذرخواهی کنم ولی خوشحالی برخی‌ها از این نتایج قابل پیش بینی بود.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ