سخنگوی شورای وحدت گفت: تا یک ماه دیگر پارلمان استانی شورای وحدت تشکیل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمانی عراق از اقدامات پارلمان این کشور به منظور مقابله با تحرکات سفیر آمریکا در بغداد برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق خبر داد.
نائب رئیس کمیسیون خدمات پارلمان عراق اعلام کرد که طی دهه نخست ماه محرم، حدود ۱۶ میلیون زائر وارد استان کربلا شدند.
پارلمان اروپا درخواست بازداشت رییس‌جمهور بلاروس توسط دادگاه کیفری بین‌المللی را به اتهامات واهی مطرح کرد.
پارلمان اروپا در نشست اخیر خود با اکثریت آراء از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو درخواست کرد که کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.
پارلمان اروپا به طرح ادعاهای اثبات‌نشده در خصوص انفجار نیروگاه برق‌آبی کوخوفکا پرداخت.
با به حد نصاب نرسیدن تعداد آراء اختصاص یافته به هرکدام از نامزدهای ریاست جمهوری لبنان، نمایندگان پارلمان این کشور مجدداً در پایان دادن به این خلأ سیاسی ناکام ماندند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: درباره تشکیل استان غربی تهران به مرکزیت شهریار هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.
رباط کریم- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: درباره تشکیل استان غربی تهران به مرکزیت شهریار هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و در مرحله پیشنهاد و بررسی و کارشناسی هستیم.
«محمدباقر قالیباف» رئیس قوه مقننه چهارشنبه( ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ) در صدر هیئتی پارلمانی و نظارتی به استان خراسان شمالی سفر کرد.
آندری یرماک، رئیس ستاد ریاست جمهوری اوکراین روز گذشته اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور این کشور در ادامه ادعاهایش علیه ایران مبنی بر حمایت نظامی از روسیه در جنگ اوکراین، طرحی را برای تحریم ۵۰ ساله ایران به پارلمان این کشور ارائه کرده است.
پارلمان اوکراین در اقدامی ضد ایرانی، وضع تحریم‌ و محدودیت‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی را به مدت ۵۰ سال به تصویب رساند.
پارلمان بخش خصوصی خود را آماده می‌کند تا در دوم خرداد سال جاری هیئت‌رئیسه اتاق‌های استانی و سپس اتاق ایران را اعلام کند و در این میان بر سر ریاست اتاق تهران و اتاق ایران رقابت سنگینی در‌گرفته است و لابی‌های گسترده‌ای میان چهره‌های پرنفوذ و صاحبان چندین‌و‌چند‌ساله کرسی‌های اتاق و دولت انجام می‌شود تا امسال هم ترکیب هیئت‌رئیسه پارلمان بخش خصوصی را به چنگ آورند. موضوعی که البته موجب انتقاد شدید برخی چهره‌های بخش خصوصی و فعالان صنایع است.
پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه (اشغال فلسطین)، بر لزوم مقابله با تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
روز یک‌شنبه (۱۴ می / ۲۴ اردیبهشت) بیست‌وهشتمین دوره انتخابات پارلمانی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ترکیه در ۸۱ استان این کشور برگزار شد. کسی نمی‌داند ناظم جهان بە چه کسی رای می‌دهد، اما او امیدوار است کە طوطی زیبایش خوش اقبال باشد. بنابر آمار‌های اولیه ارائه شده از سوی خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، پس از شمارش ۸۲ درصد آرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور ۵۰.۳ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو نامزد ائتلاف ملت: ۴۳.۹۱ درصد آرا را کسب کرده اند.
پارلمان فرانسه امروز با تصویب قطعنامه‌ای از پاریس و اتحادیه اروپا خواست تا ارتش خصوصی واگنر وابسته به مسکو را تروریستی اعلام کنند.
حزب اصلاحات استونی که در حال حاضرر حزب حاکم در این کشور و حامی کمک به اوکراین است، در انتخابات سراسری پیروز شد.
نمایندگان پارلمان یمن تحرکات مشکوک آمریکا در استان های اشغالی یمن به بهانه مبارزه با قاچاق را محکوم کردند.
بیرجند- راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم بیرجند با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار خراسان جنوبی و نماینده ولی فقیه در استان همراه شد.
سمنان- مدیرکل پارلمانی وزارت میراث فرهنگی بابیان اینکه سمنان یکی از استان‌های با قابلیت درآمدزایی به لحاظ گردشگری است، گفت: بودجه میراث فرهنگی این استان ۶۰۰ درصد افزایش داشت.
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: حاکمیت باید تصمیم بگیرد که نظام پارلمانی حاکم باشد یا نظام ریاستی. نظام دوپایه در کشور کارآمدی ندارد. انتخاب نمایندگان مردم در پارلمان از سطح شهرستان به سطح استان ارتقا یابد تا سطح تصمیم گیری ملی شود.
محمد ابراهیم نماینده سابق استان نینوا در پارلمان عراق گفت: نفت استان نینوا و درآمدهای ناشی از آن، توسط دولت اقلیم کردستان عراق کنترل می شود.
قم- معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست دولت مردمی سازی اقتصاد است افزود: از جمله اهداف سفرهای استانی دولت نیز تقویت همین اقتصاد مردمی است.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: طی یکسال گذشته رئیس جمهور یک بار با همه نمایندگان در چارچوب مجامع استانی دیدار داشته است که بی سابقه است. نمایندگان همکاری خوبی با دولت داشته اند.
«کمیته حمایت از قانون و حفاظت از نهادهای دولتی» عراق اعلام کرد که در واکنش به درخواست صدر برای انحلال پارلمان، در استان های بصره و نینوا تظاهرات برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ