رئیس اداره دامپزشکی تهران از سم پاشی و ضد عفونی مناطق سیل زده امامزاده داوود خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام محلی روسیه در استان خرسون گفت: «تا پایان ۱۰ ژوئن، تقریباً ۷۰۰۰ نفر از مناطق سیل زده منطقه خرسون (۳۲۳ نفر از آن‌ها کودک، ۱۱۲ نفر با محدودیت حرکت) بیرون کشیده شدند که تقریباً شامل ۹۰۲ نفر در روز بوده است. از این تعداد نیز حدود ۱۵۰۰ نفر مردم در مراکز اسکان موقت هستند.»
مقیمی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی و با صدور هشدار قرمز و نارنجی همه تیم‌های عملیاتی آب و برق در مناطق مختلف کشور به ویژه جنوب و جنوب غرب به صورت آماده باش قرار گرفتند.
منابع محلی در ترکیه از وضعیت بحرانی مناطق سیل زده در جنوب این کشور خبر می دهند.
از ارسال کمک‌های مردمی و هلال احمر با دو فروند هواپیمای سی ۱۳۰ و یک فروند هواپیمای ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش به مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی خبر داد.
در این فیلم تصاویری کمتر دیده شده از خدمت‌رسانی آیت‌الله خامنه‌ای به مناطق سیل زده ایرانشهر در سال ۱۳۵۷ را مشاهده می‌نمایید.
ایرانسل به مناسبت هفته کتاب، در پویش تهیه و توزیع ۳۰۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم و سیل‌زده استان لرستان مشارکت کرد.
ایرانسل به مناسبت هفته کتاب، در پویش تهیه و توزیع ۳۰۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم و سیل‌زده استان لرستان مشارکت کرد.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، روز شنبه به افراد آسیب دیده در استان سیل زده ایالت سند کمک‌های امدادی تحویل داد. در ویدئوی منتشر شده شهباز شریف سوار یک هلیکوپتر دیده می‌شود که بسته‌های امدادی را به پایین پرتاب می‌کند. سیل‌های ناگهانی ناشی از باران‌های موسمی شدید در بسیاری از مناطق پاکستان باعث کشته شدن نزدیک به ۱۰۰۰ نفر و زخمی شدن هزاران نفر و آواره شدن هزاران نفر از اواسط ژوئن شده است.
رئیس کمیته امداد خمینی از واریز یک ماه مستمری اضافه به حساب مددجویان براساس بعد خانوار در مناطق متأثر از سیل در ماه اخیر ، خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از حضور تیم‌های جست و جو و نجات در مناطق سیل زده فیروزکوه خبر داد.
پیرحسین کولیوند با حضور در مناطق سیل زده استان فارس بر تداوم کمک های امدادی به شهروندان متاثر از سیل تاکید کرد.
در پی دستور مدیرعامل شرکت مس مبنی بر خدمت‌رسانی و ارسال محموله‌های کمک‌رسانی سریع به مناطق سیل زده استان کرمان از طریق مجتمع مس سرچشمه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با صدور پیامی از امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده استان کرمان تشکر کرد.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور از تسریع در ارائه خدمات مربوط به شهروندان در مناطق سیل زده خبر داد.
چهارمین کمپین بذر امید می‌کاریم به همت جمعی از فعالان اجتماعی در حوزه کودکان کار به مناسبت ماه محرم برگزار شد.
فیروزکوه- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مناطق سیل زده فیروزکوه از این مناطق بازدید کرد.
در حاشیه بازدید محسن منصوری، استاندار تهران از مناطق سیل‌زده روستای جور، آردینه و وسکاره رودهن ویدیویی منتشر شده‌ای ببینید از برخورد متکبرانه‌ای که استاندار با شهروند سیل‌زده داشت. استاندار تهران خطاب به فرد سیل زده گفت: گیجی حرف نزن!
رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از مناطق سیل زده تهران اعلام کرد: حضور نیروهای هلال احمر در مناطق متأثر از سیل تا زمان بازگشت آرامش ادامه دارد.
در حاشیه بازدید محسن منصوری، استاندار تهران از مناطق سیل‌زده روستای جور، آردینه و وسکاره رودهن ویدیویی منتشر شده‌ای ببینید از برخورد متکبرانه‌ای که استاندار با شهروند سیل‌زده داشت.
ایتالیا از جمله کشورهای قاره اروپاست که در حوزه تأمین انرژی به‌ویژه انرژی برق با مشکلات فراوانی دست به گریبان است و دولتمردان این کشور به تازگی ناگزیر شده‌اند برای مدیریت بهتر صنعت برق، تعرفه‌ها را به میزان چشمگیری افزایش دهند.
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بازار مسکن در مورد اثر طرح جدید یارانه ای دولت بر روی بازار مسکن گفت: البته اجرای این طرح تاثیر خاصی بر روی بازار مسکن نخواهد گذاشت، هر چند ممکن است بر روی برخی از متغیر‌ها اثر جزئی بگذارد، این این موضوع خیلی محسوس نخواهد بود، از سوی دیگر با توجه به موج تورمی در کشور وجود، قیمت خرید مسکن و همچنین اجاره‌بها با افزایش روبرو می‌شود.
در پی بارندگی‌های متعدد اقصی نقاط کشور، تیم‌های عملیاتی و امدادی صنعت آب و برق از ساعات اولیه در آماده‌باش کامل بوده و حضور گسترده این نیروها با تجهیزات کامل تا عادی شدن شرایط، تاثیر مناسبی برای بهبود اوضاع دارد.
معاون برنامه‌ریزی و بودجه فرمانداری رفسنجان از اعزام 71 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک به مناطق سیل‌زده رفسنجان خبر داد و گفت: این کمک‌ها از‌سوی شرکت ملی مس به منظور امدادرسانی به مناطقی که بر اثر سیلاب دچار تخریب و آسیب شده‌اند، انجام شده است.
دکتر علی رستمی گفت: محموله‌های کمک‌رسانی شرکت ملی مس شامل ماشین‌آلات سنگین و سبک و مواد غذایی به مناطق سیل زده استان کرمان ارسال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ