اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
گوگل ۴ ویژگی قابل توجه را در به‌روزرسانی جدید خود برای Chrome معرفی می‌کند.
چه کسی هم چنان منتشر خواهد کرد؟ بازاریابان محتوا از سوی شرکت ها پول دریافت می کنند تا اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند تا بر رفتار مصرف کننده تاثیر بگذارند. طبق ارزیابی سایت کاریابی Zippia به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده در حال حاضر پنج مدیر بازاریابی محتوا وجود دارد.
چه کسی هم چنان منتشر خواهد کرد؟ بازاریابان محتوا از سوی شرکت ها پول دریافت می کنند تا اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند تا بر رفتار مصرف کننده تاثیر بگذارند. طبق ارزیابی سایت کاریابی Zippia به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده در حال حاضر پنج مدیر بازاریابی محتوا وجود دارد.
سرویس جهانی گوگل در صفحه جستجوی پرسپولیس، اقدامی جالب را انجام داد.
مرگ بازیگر سینما و تلویزیون، حسام محمودی و قتل حمیدرضا الداغی شهروند سبزواری از مهم‌ترین جست‌وجو‌های اردیبهشت‌ماه بود.
دیوید پیرس از نشریه The Verge می‌گوید: "نتایج جستجوی عادی گوگل تقریباً بلافاصله بارگیری می‌شود. " در بالای آنها، یک مستطیل نارنجی رنگ چشمک می‌زند و می‌درخشد و عبارت "هوش مصنوعی مولد آزمایشی است" را نشان می‌دهد. چند ثانیه بعد، قسمت درخشنده با یک خلاصه تولید شده توسط هوش مصنوعی جایگزین می‌شود. چند پاراگراف با جزئیات طعم خوب خمیر ترش، ویژگی‌های پربیوتیک آن و موارد دیگر بر روی صفحه ظاهر می‌شوند.
یک جست‌وجوی ساده گوگل به سادگی شما را به ده‌ها شماره تماس مرتبط با اپیلاسیون می‌رساند و تماس تصادفی با هرکدام از این شماره‌ها از شدت‌گرفتن مراجعه کودکان برای اپیلاسیون حکایت دارد؛ معمولا هم دخترانی زیر ۱۸ سال که همراه با نزدیکان خود به چنین مراکزی مراجعه می‌کنند و اگر پزشک مجوز را صادر کند و کودک توان تحمل درد این کار را داشته باشد، پا به الگوی تعریف‌ شده از زیبایی و مدروز می‌گذارد.
بعد از معرفی ربات چت گفتگو توسط شرکت اپن‌ای‌آی و توجه کاربران زیادی به آن، شرکت‌های مختلف تلاش کردند تا از این مسابقه عقب نمانند در همین راستا گوگل اعلام کرد که ربات گفت و گوی هوش مصنوعی خود با نام بارد را به‌روزرسانی می‌کند تا به کاربر کمک کند کدی را برای توسعه نرم‌افزار بنویسند.
گوگل در مواجهه با رقابت از سوی مایکروسافت و اوپن ای. آی مشغول ساخت یک موتورجستجوی هوش مصنوعی شده است.
نگاهی به بیشترین کلمات جست‌وجو شده گوگل در یک سال اخیر می‌اندازیم.
اسفند ماه پر از حادثه بود، تلف شدن پیروز، مرگ شهرام عبدلی و مسمومیت دانش‌آموزان از کلیدواژه‌های حساس در گوگل بود.
پاک کردن سابقه جستجوی Google یا پاک کردن جستجو‌های Google همیشه به این معنی نیست که همه داده‌های جستجوی دستگاه شما عملا حذف شده اند؛ بلکه باید قبول کنیم که گوگل همچنان تمام داده‌های جستجوی شما را حفظ می‌کند
بهمن، ماه زلزله بود. زلزله ترکیه و ترس از زلزله‌ای مشابه در تهران بیشترین جست‌وجوی گوگل را به خود اختصاص داد. هواشناسی، روز ولنتاین و قرعه‌کشی ایران‌خودرو هم از کلمات محبوب این ماه بود.
روز سه شنبه مایکروسافت اعلام کرد که آن‌ها از تکنولوژی به کار رفته در چت جی. پی. تی، که توسط شرکت اپن ای. آی (OpenAI) واقع در سانفرانسیکو توسعه یافته، برای تقویت موتورجستجو بینگ و مرورگر وب ادج استفاده خواهد کرد.
پس از آنکه دستیار جدید هوش مصنوعی جستجوی گوگل به یک سوال پاسخی اشتباه داد، بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار ارزش گوگل کاهش یافت.
بعضی مواقع پیدا کردن یک لوگو یا یک عکس بدون داشتن پس‌زمینه کار بسیار طاقت‌فرسایی می‌شود و هر کدامی را که بازمی‌کنید، دارای یک پس‌زمینه است.
بازی تحت وب Wordle بیشترین جست‌وجوی گوگل در سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داده است.
در سال ۲۰۲۲، جست‌وجوی بی‌پایان برای ساخت ربات‌هایی به شکل انسان به موفقیت‌های چشمگیری منجر شد. ایلان ماسک از نمونه اولیه ربات اپتیموس (optimus) شرکت تسلا پرده‌برداری کرد. این ماشین‌های دوپا رکورد سرعت را شکستند و شرکت گوگل توانست نمونه‌ای از این ربات بسازد که همبرگر‌ها را سرخ می‌کند.
جستجوی سالانه گوگل یادآور همه چیز‌ها و اتفاقاتی است که آن‌ها در طول سالی که گذشته، قلب و ذهن افراد را به خود مشغول کرده اند که امسال هم، همانند سال‌های گذشته، این اتفاق برای ۲۰۲۲ رقم خورده است.
آمریکایی‌ها در جستجوی تعاریف واژه‌های جدید در گوگل در سال جاری بودند. در این میان، یک بازی بسیار تاثیرگذار بوده و پاسخ‌های همان بازی باعث طرح واژه‌های ناشناخته‌ای شده که کاربران برای یافتن معنای آن جست و جو انجام داده‌اند.
کرملین از تغییر ساختار موتور جستجوی روسی "یاندکس" (Yandex) برای افزایش کنترل خود بر اخباری که شهروندان روس به صورت آنلاین مشاهده می کنند استفاده می کند.
سرویس داون دتکتور که قطعی و اختلال سرویس‌ها و وب سایت‌ها را رصد می‌کند، از حدود ساعت ۹ بعدازظهر دوشنبه به وقت نیویورک، گزارش کاربران درباره مشکل دسترسی به موتور جست و جوی گوگل را دریافت کرد و این گزارش‌ها یک ساعت بعد به بیش از ۴۰ هزار مورد رسید.
براساس گزارش وب سایت Downdetector.com صبح امروز سرویس جستجوی گوگل برای هزاران کاربر در نقاط مختلف جهان قطع شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ