بنجامین پاوارد مهم ترین مشکل تیم ملی فرانسه در طول جام جهانی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس انجمن متخصصان ایران با بیان اینکه ویروس گوارشی جدید علائمی همچون اسهال، استفراغ، دل درد، سرگیجه و تب و لرز دارد، گفت: افراد مبتلا یک تا ۳ روز پس از ابتلا خوب می‌شوند، اما برخی از بیماران که بیماری زمینه‌ای دارند ممکن است نیاز به درمان بیشتری داشته باشند.
برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران یک روز مانده به شروع مسابقات قهرمانی جهان گرفتار ویروس سرماخوردگی شده‌اند.
بارسلونا دیدار دوستانه‌ای که قرار بود امشب در آمریکا بین این تیم و یوونتوس برگزار شود را لغو کرد.
مشاهده روباه‌های مریض یا به‌ظاهر سالم تنها به بهشت‌زهرا محدود نمی‌شود، در محله‌هایی مانند زعفرانیه روباه‌ها تا نزدیکی ولیعصر پایین آمده و به‌محض نزدیک‌شدن ماشین‌ها خودشان را در ساختمان‌های متروک آنجا پنهان می‌کنند. البته بیشتر از روباه در این محله، بالای ولنجک، درکه و… سگ به‌چشم می‌آید، سگ‌هایی که به‌گفته اهالی کاری به‌کار ساکنان ندارند، اما تعدادشان به‌شدت افزایش یافته است.
محققان وکتورهای ویروسی مصنوعی(AVV) ابداع کرده اند که می تواند وارد سلول های انسان شود، ژن درمانی انجام دهد و بیماری ها را ایمن و ارزان درمان کند.
بنابر مطالعات اخیر، پاسخ ایمنی بدن به یک ویروس معمولی موسوم به «اپشتین بار» (EBV) که معمولا بی‌خطر است و امکان ابتلا به آن از همان دوران کودکی وجود دارد، ممکن است درست عمل نکند و به اشتباه، یک پروتئین مهم در مغز و نخاع را هدف قرار دهد.
شیوع ویروس در اردوی تیم ملی هلند باعث شده که این تیم با مشکلی جدی مواجه شد.
وزارت انرژی آمریکا در گزارشی اعلام کرد که براساس تحقیقات، آزمایشگاه را منشا انتشار ویروس کرونا می داند.
پژوهشگران به‌تازگی از عملکرد سیستم ایمنی در مجاری تنفسی و در صدر آنها، بینی، آگاه شده‌اند. بررسی این پژوهشگران نشان می‌دهد به هر میزان بینی و مجاری تنفسی گرم‌تر باشند، امکان حمله به ویروس‌های واردشده به بینی و از بین بردن آن‌ها و در نتیجه ابتلا به سرماخوردگی کاهش پیدا می‌کند، اما در سرما، ویروس‌های موجود در بینی سر حال شده و عملکرد سیستم ایمنی در ناحیه بینی کاهش پیدا کرده و چند ساعت بعد، نشانه‌های سرماخوردگی پدیدار می‌شود.
دیدیه دشان تایید کرد که کینگزلی کومان نیز به ویروس شتر گرفتار شده و ممکن است بازی فینال جام جهانی را از دست بدهد.
تیم ملی کرواسی به شگفت‌انگیزترین شکل ممکن به نیمه‌نهایی جام جهانی رسید تا حالا همه آنها را به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی بپذیرند.
حرکت بامزه وینگر آینده‌دار تیم ملی برزیل در مواجهه با رونالدوی بزرگ سوژه رسانه‌ها شد.
وزارت دفاع روسیه از تلاش آمریکا برای ایجاد گونه های خطرناکی از ویروس کرونا خبر داد.
مدیر آزمایشگاه ملی آنفلوآنزا و استاد ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه علامت و مشخصه اصلی آنفلوآنزا تب ناگهانی است، گفت: علائمی مانند تب، استخوان درد، بدن درد و ... در آنفلوآنزا دیده می‌شود. تب ناگهانی مشخصه اصلی آنفلوآنزا است، اما در کرونا اینطور نبود. البته اگر فرد مشکل و بیماری خاصی نداشته باشد، طی سه تا چهار روز بهبود می‌یابند، اما ممکن است سرفه‌شان برای مدتی ادامه داشته باشد. با این حال آنفلوآنزا هم جزو بیماری‌هایی است که کسانی که سن‌شان بالاست یا بیماری زمینه‌ای دارند، برایشان مقداری می‌تواند خطرناک باشد.
مرکز کنترل بیماری‌های نیجریه(NCDC)، با انتشار بیانیه‌ای به مردم این کشور درباره شیوع ویروس ابولا در اوگاندا هشدار داد.
چهار بازیکن بارسلونا در دیدارهای ملی مصدوم شدند تا ژاوی شرایط دشواری در هفته‌های پیش رو داشته باشد.
چهار بازیکن بارسلونا در مقطع فیفادی مصدوم شدند تا ژاوی شرایط دشواری در هفته های بعد داشته باشد.
چهار بازیکن بارسلونا در مقطع فیفادی مصدوم شدند تا ژاوی شرایط دشواری در هفته های بعد داشته باشد.
ویروسی اخیرا در یک خفاش روسی کشف شده است که شبیه سارس کوو ۲ بوده و گفته می‌شود می‌تواند انسان را آلوده کند و اگر شیوع یابد به گفته متخصصان احتمالا در برابر واکسن‌های فعلی مقاوم خواهد بود.
محققان ماسکی ابداع کرده اند که در ۱۰ دقیقه ویروس کرونا را ردیابی می کند.
ویروس لانگیا یک عفونت مشترک بین انسان و حیوان است بدان معنی که ویروس از حیوانات به انسان انتقال می‌یابد. با این وجود، از آنجایی که هیچ یک از بیماران در چین تماس نزدیکی با یکدیگر نداشتند کارشناسان معتقدند که انتقال ویروس از حیوان به انسان همچنان پراکنده است.
وزارت دفاع روسیه همچنین به رزمایش‌های آماده‌سازی وقوع یک بیماری ناشناخته در دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا موسوم به «رویداد-۲۰۱» اشاره می‌کند که در در سال ۲۰۱۹ برگزار شد.
توییتر روزانه بیش از یک میلیون حساب کاربری اسپم را حذف می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ