تیم ملی مراکش دست به کار بزرگی زده و یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در جام جهانی را حذف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک رژیم غذایی نرمال، توصیه می‌شود بادام را در طول هفته به میزان یک سوم فنجان میل کنید. چربی غیراشباع تک سالم موجود در بادام، به کاهش سطح کلسترول خون و کاهش التهاب شریانی کمک می‌کند که در نهایت باعث کاهش فشار داخل رگ‌ها می‌شود.
پرسپوليس با پوکر مهدی عبدی و دستیابی به دو پنالتی جدال با تیم تازه لیگ‌برتری شده شمس آذر را با ۷ گل دنبال می‌کند.
ژاپن همچنان با قدرت در لیگ ملتهای والیبال می تازد.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید پیش‌شرط واشنگتن برای حمایت از مذاکرات صلح بین اوکراین روسیه را اعلام کرد.
پرس از بالا و وادار کردن حریف به اشتباه، این بهترین راه حل پرسپولیس برای گلزنی در دربی است و استقلال باید به دنبال چاره باشد.
جاودان خرد گفت: محتویات گونی کهره شکار‌هایی با سن کمتر از ۲ هفته بودند که هنوز شیرخوار بوده و توسط متخلفین قسی القلب و سنگدل از مادر جدا شده بودند. متاسفانه دو راس از این کهره‌ها حین پرتاب به بیرون دچار آسیب شده و تلف شدند و حال سومی نیز مساعد نیست.
مورچه گاوکش جدای از نیش دردناک شیوه بی‌رحمانه‌ای برای زاد و ولد دارد. آن‌ها به مانند دیگر وسپ‌های انگل‌وار در بدن دیگر حشرات تخم‌گذاری می‌کنند.
منچسترسیتی در دیدار حساس موفق شد آرسنال را 4-1 شکست داده و به مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر تبدیل شود.
مانوئل اوگارته بعد از یک تکل بی محابا روی پای بوکایو ساکا از زمین بازی اخراج شد.
طبق گزارش پلیس، این زوج خطرناک سابقه دار قبلا نیز دو دستگاه خودروی تیبا و پراید را با همین شیوه زورگیری کرده بودند. طولی نکشید که زوج جوان با اتهام آدم ربایی و مشارکت در سرقت مسلحانه شبانه، پای میز محاکمه نشستند تا به سوالات تخصصی قضات با تجربه شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پاسخ دهند و از خود دفاع کنند.
چند روز پس از جنایت مادر کودک با اداره پلیس تماس گرفته و وانمود کرده که هنگام بردن دخترش به پارک یک فرد ناشناس او را دزدیده است.
ناپولی توانست با یک پیروزی دیگر، به کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های سری آ نزدیک شود.
حسن یزدانی کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم آزاد کشورمان در فینال حریف ژاپنی خود را شکست داد و قهرمان شد.
دمیان بندال مرد معتاد انگلیسی ۳۲ ساله پارتنر حامله و ۳ کودک را به قتل رساند. دادگاه شهر کیلامارش او را به حبس ابد محکوم کرد. منبع: خبرآنلاین
بهترین کشتی‌گیر جوان دنیا چه مسیری را برای کسب دوبنده تیم ملی طی خواهد کرد؟
در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مطابق با روز گذشته، امروز هم دو دیدار دیگر برگزار می‌شود که فرانسه ابتدا به مصاف لهستان می‌رود و سپس انگلیس و سنگال مقابل همدیگر قرار می‌گیرند
پرسپولیس با دو گلی که در نیمه اول از رحمان جعفری مهاجم شمس آذر دریافت کرده، از حریف قزوینی خود شکست خورده راهی رختکن شد.
گاندوهای اصفهان با نمایشی تحسین‌برانگیز نیمه اول دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را به سود خود به پایان بردند.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: پدر خانواده بعد از درگیری درب منزل را بسته و خانه را به همراه همسر و ۲ دختر به سن‌های ۹ و ۵ ساله با بنزین آتش زد.
منچسترسیتی در سومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه با نتیجه 5-0 کپنهاگن را شکست داد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که بازیکنانش باید با نهایت تلاش و توان‌شان در زمین حاضر شوند.
«رحمان عموزادخلیلی» آزادکاران وزن‌ ۶۵ کیلوگرم کشورمان در مسابقه‌های قهرمانی جهان حریف قزاقستانی خود را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. حریف عموزاد در این مرحله «حاجی علی‌اف» از جمهوری آذربایجان است.
فرانسه در یک بازی دوستانه در چهار ست پیاپی موفق به شکست برزیل شد.
ساخته جان هیلکات از جمله فیلم‌های موسوم به پساآخرالزمانی است که تصویری از دوران پس از نابودی جوامع و ساختارهای کنونی را پس از یک حادثه بزرگ به تصویر می‌کشد؛ روایتی دور از اغراق‌ها و نزدیک به تصور عمومی از آنچه رخ می‌دهد و گروه‌های کوچک را در معرض شرایط پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ