ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان گفت: قرارداد امسال من 200 میلیون تومان بوده است که فکر نکنم در کشتی آزاد مدال‌آوران چنین مبلغی را دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مورد دلایل اینکه در تورنمنت بیشکک کشتی نگرفت توضیحاتی ارائه کرد.
دو ملی‌پوش کشتی فرنگی در رابطه با حضور در تورنمنت رنکینگ در قرقیزستان اظهارنظر کردند.
قهرمان کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که در جام‌جهانی باکو مفت به الدانیز عزیزلی نفر اول رنکینگ 55 کیلوگرم باخته و به دنبال جبران این شکست در مسابقات پیش روست.
کشتی گیر طلایی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد بتواند این مدال طلا در مسابقات جهانی هم تکرار کند.
دادمرز با شکست دادن رقیب هندی خود قهرمان آسیا شد.
دادمرز به طلای کشتی آسیا رسید
دادمرز به طلای کشتی آسیا رسید
کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم تیم ملی ایران با پیروزی برابر حریف هندی خود به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از میان این فرنگی کاران پویا دادمرز به فینال صعود کرد.
رئیس هیئت کشتی خوزستان تاکید کرد که درخواست فدراسیون کشتی درخصوص اسکان میهمانان جام شاهد در هتل را اجابت کرده‌اند.
پویا دادمرز و محمدمهدی جواهری نمایندگان اوران ۵۵ کیلوگرم ایران به ترتیب صاحب مدال طلا و برنز تورنمنت رنکینگ کرواسی شدند.
ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان گفت: قرارداد امسال من 200 میلیون تومان بوده است که فکر نکنم در کشتی آزاد مدال‌آوران چنین مبلغی را دریافت کنند.
کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: ما تلاش می‌کنیم با توجه به کشتی گیرانی که داریم در رقابت‌ جام جهانی آذربایجان نتیجه خوبی را کسب کنیم و دل همه مردم را شاد کنیم.
طی مراسمی از مدال‌آوران و قهرمانان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات جهانی بزرگسالان و امیدهای جهان در سال 2022 تقدیر شد.
کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی اسامی 20 کشتی‌گیری را که قرار است این تیم را در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان همراهی کند، اعلام کرد.
دور مقدماتی مسابقات نیمه نهایی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان برگزار شد که دو نماینده ایران راهی فینال شدند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از ظهر امروز (دوشنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا در حال برگزاری است.
در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک احمت تاشکین اوغلو از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر یک نورزات کابدیرآخیموف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
فرنگی کاران 55 و 130 کیلوگرم کشورمان در آغاز رقابت‌های کشتی امیدهای جهان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
فرنگی‌کار وزن ۵۵ کیلوگرم ایران تاکید کرد: هدفم این است باخت در مسابقات جهانی بزرگسالان را با کسب مدال طلای امیدهای جهان جبران کنم.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید که در مسابقات جهانی بلگراد از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشته و با اشتباه خودش مقابل حریف قزاق کسب مدال را از دست داده است.
پویا دادمرز از جدول وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان کنار رفت.
پویا دادمرز در یک‌هشتم وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل اکرم اوزترک از ترکیه با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید.
ملی‌پوش کشتی فرنگی با انگیزه بالایی روزهای باقی مانده تا مسابقات جهانی را طی می‌کند، او می‌گوید بزرگترین انگیزه برای او این است که بیستم شهریور استانش را صاحب سومین مدالش بکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ