رئیس هیئت کشتی خوزستان تاکید کرد که درخواست فدراسیون کشتی درخصوص اسکان میهمانان جام شاهد در هتل را اجابت کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر جوان تراکتور در مورد اتفاقات اخیر این تیم صحبت می‌کند.
دستیار ایرانی پاکو خمس در مورد اردوی ترکیه و همچنین اتفاقات اخیر این تیم صحبت می‌کند.
قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک درباره شانس خود برای شکستن رکورد لوئیس همیلتون راننده مرسدس بنز در تعداد پیروزی‌های گرندپری صحبت کرد.
محمدرضا تندروان درباره اتفاقاتی که طی دو هفته اخیر برای تیم ملی والیبال رخ داد صحبت کرده است. ‌
محمد رضا تندروان درباره اتفاقاتی که طی دو هفته اخیر برای تیم ملی والیبال رخ داد صحبت کرده است. ‌
مشاور سیاسی و رسانه رییس مجلس در واکنش به صحبت های اخیر معاون اول دولت روحانی گفت: ۸ سال آقای جهانگیری با مردم شوخی کرد روحانی خندید، یکبار هم با صدور حکم دادگاه، ما با او شوخی می‌کنیم، مردم می خندند.
مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش منتشر شد. مجری سابق برنامه نود ابتدای این مصاحبه درباره اتفاقات اخیر و وقفه در مصاحبه‌های خود صحبت کرد.
جرارد پیکه در گفتگوی اخیر خود درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.
قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک درباره درگیری‌های خود با راننده فراری ایتالیا صحبت کرد.
عادل غلامی در گفتگوی اخیر خود با ورزش سه صحبت های جالب توجهی را مطرح کرد.
در یک دهه اخیر بوندس‌لیگا به عنوان مقصد ایده‌آل ستاره‌های فوتبال ژاپن شناخته می‌شد اما در دو فصل اخیر، باشگاه اسکاتلندی سلتیک رکورد به خدمت گرفتن بازیکنان ژاپنی را شکست.
در شرایطی که در هفته های اخیر، صحبت های رئیس کل سابق و فعلی بانک مرکزی مبنی بر استفاده از ابزار نرخ بهره برای تقویت ارزش پول ملی مطرح شده بود اما ساعتی قبل شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی اطلاعیه‌ای مشترک در این باره منتشر کرد که نشان از عدم تغییر نرخ سود دارد!
هادی خانیکی: دیرفهمی باعث شد تغییرات زیرپوستی شهر به خوبی درک نشود و برخی گمان کنند فقط یک شکاف نسلی اتفاق افتاده است و نسل «ایکس» و «زد» به میدان آمده و این دو نسل نمی‌توانند با هم صحبت کنند؛ در صورتی که‌این اتفاق بسیار فراتر از یک تغییر نسلی بود. نقش‌آفرینی مهم زنان در این میان و تغییر سبک زندگی رخ داده است که در این سبک جدید، خودِ زندگی مهم شده و تعریفی متفاوت با گذشته پیدا کرده است.
نواک جوکوویچ درباره نتایج فصل اخیر صحبت کرد.
خبری از ۱۸ مهر در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر همکاری کامیون‌های باری شرکت میهن با نیرو‌های امنیتی منتشر شد. در این اخبار ادعا شده بود که شرکت میهن نیرو‌های امنیتی را در کامیون‌های باری این شرکت مستقر و جابجا کرده است. در این ویدئو کارکنان این شرکت با مردم درباره این ماجرا صحبت می‌کنند.
بازیکن اسبق پرسپولیس درباره حواشی اخیر این باشگاه و همچنین شرایط سرخپوشان در ادامه مسیر لیگ به صحبت پرداخت.
قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک درباره زمان بازنشستگی‌اش صحبت کرد.
یکی از فرماندهان یگان ویژه در میدان ولیعصر تهران با مردم صحبت می کند و آنها را دعوت به آرامش می کند.
یکی از فرماندهان یگان ویژه در میدان ولیعصر تهران با مردم صحبت می کند و آنها را دعوت به آرامش می کند.
روزنامه مارکا همچنان از کیلیان امباپه عصبانی است تا جایی که صحبتهای اخیر او با نیویورک‌تایمز را «بی‌ارزش» توصیف کرد.
سرخیو راموس در بهترین شرایط سال‌های اخیر خود قرار دارد و پس از صحبت با لوئیس انریکه، حالا امیدوار است بتواند به تیم ملی اسپانیا برگردد.
سرخیو راموس در بهترین شرایط سال‌های اخیر خود قرار دارد و پس از صحبت با لوئیس انریکه، حالا امیدوار است بتواند به تیم ملی اسپانیا برگردد.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: علت اصلی ترافیک بالای شهر تهران در هفته گذشته برگزاری نمایشگاه ساختمان، مصالح ساختمانی و مشاغل مربوط به آن بود. متاسفانه این مسئله درحال تکرار شدن است و ما نیز به طور مکرر درباره اینکه نباید نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شوند، صحبت کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ