بازیکنان استقلال در انتظار دریافت پول از سوی باشگاه و تحقق وعده علی فتح‌الله‌زاده هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز موعود برای سالار آقاپور فرا رسیده است و فوق ستاره فوتسال ایران به زودی راهی اسپانیا می‌شود.
در مأموریت آپولو 11 فویلی به‌منظور جمع‌آوری ذرات موجود در باد خورشیدی در سطح ماه قرار گرفت.
مسعود پزشکیان گفت: اگر موضوع حجاب را منطقی مدیریت نکنیم روز به روز این تنش‌ها افرایش پیدا کرده و به تقابل بین مردم می‌انجامد.
لیونل مسی فردا (بامداد شنبه به وقت تهران) اولین بازی خود برای اینتر میامی را برابر کروز آسول انجام خواهد داد.
مسعود ستایشی درباره پرونده بابک زنجانی گفت: محکوم به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده و نامبرده از بدو تشکیل پرونده تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال در حال پیگیری است و بدون وقفه انجام می‌شود و حتی یک روز هم به مرخصی نرفته است.
لیونل مسی برای شرکت در اولین تمرین اینترمیامی وارد مجموعه تمرینی این باشگاه شد و تصاویری از او در حالی که برای هواداران دست تکان می‌دهد منتشر شد.
ژاوی با بزرگ‌تر‌های رختکن بارسا صحبت کرده تا شرایط را برای بازگشت مسی مهیا کند. به نظر می‌رسد سرمربی بارسا از بازگشت ابرستاره آرژانتینی مطمئن است.
کشورهای عربی در منطقه اعلام کردند که روز پنجشنبه اولین روز ماه رمضان است.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
امیرقلعه نویی، در این سالها از نحوه رفتنش از تیم ملی گله مند بود، او اعتقاد داشت به او فرصت کمی داده شد.
بدون شک بازی امروز زیر ۲۰ ساله‌های فوتبال ایران و قطر می‌تواند گام مهمی برای عبدالصمد مرفاوی باشد.
دیدار این هفته هوادار و تراکتور از حیث رویارویی مسعود شجاعی به عنوان بازیکن هوادار با تیم سابقش موردتوجه خواهد بود؛ شجاعی نامش در جمع سرمربی‌های تراکتور در لیگ برتر وارد شده است.
کنست رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه ۲۹ دسامبر رأی اعتماد به کابینه جدید «بنیامین نتانیاهو» را بررسی می‌کند.
فرانکی دی‌یونگ دو روز زودتر از موعد مقرر به تمرینات بارسلونا برگشت تا ژاوی تقریبا اکثر بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.
آیا داورزنی شش روز مانده به موعد بازنشستگی‌اش، همچون تمام سال‌های اخیر می‌تواند بازی را به سود خود عوض و با دخالت برخی نهادها صندلی ریاست والیبال را حفظ کند؟ رسانه‌های نزدیک او با شگرد فوتبالی‌ها، موج تعلیق راه انداخته‌اند؛ اما FIVB، هیچ شباهتی به FIFA ندارد.
آیا داورزنی شش روز مانده به موعد بازنشستگی‌اش، همچون تمام سال‌های اخیر می‌تواند بازی را به سود خود عوض کند و با دخالت برخی نهادها صندلی ریاست والیبال را حفظ نماید؟ رسانه‌های نزدیک او با شگرد فوتبالی‌ها، موج تعلیق راه انداخته‌اند اما FIVB ، هیچ شباهتی به FIFA ندارد
شاید هیچ کس مثل مهدی طارمی این چهار سال را منتظر هشتم آذر نبوده، ستاره بزرگ ایران و آسیا برای جبران به زمین خواهد آمد.
شاید هیچ کس مثل مهدی طارمی این چهار سال را منتظر هشتم آذر نبوده، ستاره بزرگ ایران و آسیا برای جبران به زمین خواهد آمد.
خبرگزاری رسمی کویت اعلام کرد که انتخابات پارلمانی آینده در این کشور در روز ۲۹ سپتامبر آینده برگزار خواهد شد.
قدراسیون جهانی فوتبال تصمیم به برگزاری یک روز زودتر بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ نسبت به تقویم ارائه شده دارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۲ تن از ایشان وخیم است.
آخرین وصی پیامبر خدا (ص)، حضرت مهدی موعود دوازدهمین امام شیعه و چهاردهمین معصوم از خاندان رسالت، ذخیره الهی است تا در بزرگ‌ترین بزنگاه تاریخ بشریت به نجات بشیریت از ظلمات برخیزد و جهان را صحنه عدل و داد نماید و منتظران واقعی همچنان در انتظار آن روز بزرگ که همه اولیای خدا به ویژه پیامبر اعظم وعده‌اش را داده‌اند، خواهند نشست.
چهارمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ