ترکش‌های شکست شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو فراتر از ناکامی در کسب سه امتیاز بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه لوپاریزین می‌گوید لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، به زودی از این باشگاه جدا خواهد شد. علت اصلی این جدایی ناکامی او در مدیریت ماجرای کیلیان امباپه است.
رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند پاری سن ژرمن جانشین کیلیان امباپه را انتخاب کرده و لوئیس کامپوس برای راضی کردن ویلفرید زاها با او تماسهایی داشته است.
تلاش لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی پی‌اس‌جی و مدیر ورزشی سلتاویگو، برای انتقال یک بازیکن از سلتا به پی‌اس‌جی خبرساز شده و او را با اتهام تضاد منافع روبرو کرده است.
با وجود شایعات اخیر درباره جدایی لوئیس کامپوس از پاری سن ژرمن، او پست خود را ترک نکرده بلکه وظیفه دارد پروژه جدید باشگاه را طراحی و پیاده‌سازی کند.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به لوئیز کامپوس اعلام کرده که تمایلی برای از دست دادن او ندارد و فصل بعد را نیز باید بماند. کامپوس نیز با این درخواست موافقت کرده است.
به نظر می‌رسد در صورت تداوم حضور لوئیز کامپوس در پاری سن ژرمن، تکلیف نخستین خرید این باشگاه روشن شده است.
لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، که با توصیه کیلیان امباپه این پست را در باشگاه پاریسی بر عهده گرفت، فصل بعد نیز حفظ خواهد شد.
شکست برابر بایرن مونیخ باعث شده که سوالات بسیاری درباره آینده کریستوف گالتیه و لوئیز کامپوس مطرح شود.
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، در اظهارنظری جنجالی درباره ستاره فرانسوی تیمش، کیلیان امباپه، گفت او ظرفیت بیشتری دارد و می‌تواند بهتر از آنچه این روزها به نمایش می‌گذارد فوتبال بازی کند.
حضور لوئیز کامپوس، مدیر پاری سن ژرمن، در کنار این تیم باعث شده که حواشی بسیاری درباره دخالت او در کار کادر فنی پی اس جی به گوش برسد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، که دیشب سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و در محوطه فنی کنار زمین حاضر شده بود را جریمه نخواهد کرد.
ورود لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، به منطقه فنی کنار زمین در جریان دیدار تیم پاریسی مقابل لیل و فریاد زدن بر سر بازیکنان یکی از صحنه‌های جنجالی این مسابقه بود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به شدت از رفتارهای لوئیز کامپوس خصوصا حضورش در رختکن این تیم پس از بازی با موناکو عصبانی است.
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، شایعات اخیر درباره ایجاد وقفه در مذاکرات این باشگاه و لیونل مسی برای تمدید قرارداد را تکذیب کرد و گفت این مذاکرات ادامه دارد.
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را هنوز غیرممکن نمی داند.
لوئیز کامپوس، مدیر فوتبال پاری سن ژرمن، از توانایی‌های کیلیان امباپه در زمین تمجید کرد.
لوئیز کامپوس، مدیر فوتبال پاری سن ژرمن، از توانایی‌های کیلیان امباپه در زمین تمجید کرد.
تنش‌های اخیر در باشگاه پاری سن ژرمن روز به روز بیشتر می‌شود و حالا ادعا شده که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی باشگاه، تنها چند ماه بعد از استخدامش به زودی پی‌اس‌جی را ترک می‌کند.
لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، تایید کرد که به عثمان دمبله علاقه داشتند ولی در نهایت از خرید او منصرف شدند.
مدیر ورزشی پی اس جی در مصاحبه جدید خود گفت که از لیونل مسی درخواست کرده تا سال 2025 به فوتبالش در این باشگاه ادامه بدهد.
لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، شایعات مربوط به شرط کیلیان امباپه برای فروش نیمار را تکذیب کرد.
نشریه تایمز امروز ادعا کرد که چلسی قصد دارد مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را تا قبل از شروع انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، همچنان از جذب برناردو سیلوا ناامید نشده است.
لوییس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، قوانین جدیدی را برای کنترل بازیکنان این تیم وضع کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ