میان منسوبان رهبر انقلاب البته نظیر این‌ها وجود دارد؛ محمود میردامادی پسردایی ایشان نیز فعال سیاسی خارج‌نشین بود و بعد از فتنه ۸۸ از کشور رفت؛ یا شخصی به‌نام حمیدرضا فروزان‌فر خواهرزاده رهبری که چندسال قبل علیه ایشان مصاحبه کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.
گودرزی گفت: افسران پلیس فتای تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرمین با توجه به گرمای هوا تحت پوشش فروش آب معدنی خنک در اتوبان‌های پرترافیک تهران مشغول کار شده‌اند و پس از کپی‌برداری کارت‌های بانکی مال‌باختگان به‌وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده‌اند که با بررسی‌های تکمیلی و همه‌جانبه و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی این افراد شناسایی و پس از تشریفات قضایی، هر ۲ مجرم در یکی از اتوبان‌های شمالی تهران درحال ارتکاب جرم دستگیر و به‌همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل شدند.
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
رئیس سابق اداره تربیت بدنی استان فارس با انتشار توضیحاتی به دفاع از عملکرد خود در استادیوم پارس پرداخته است.
معاون باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره پرداخت بدهی آندره استراماچونی ارائه کرد.
جهانگیری گفت: در جلسه آخر که می‌خواست راجع به قیمت بنزین تصمیم گیری شود در حضور آقای روحانی من باز این را مطرح کردم که آقای روحانی برخورد خیلی بدی در جلسه کردند. یعنی شاید تنها برخورد تلخ بین من و آقای روحانی همان جلسه بود که در حضور سران و جمعی از سه قوه بود.
فوتبال آن روزهای ایتالیا کاملا استراتژیک و در مجموع دفاعی بود؛ در واقع فوتبال سرگرم‌کننده، فدای عملگرایی خشک شده بود.لنتینی خیلی به این فلسفه علاقه نداشت. فوق‌العاده بااستعداد بود و به نظر می‌رسید که گوشش چندان به حرف‌های مربی بدهکار نیست؛ بدلی جذاب برای شیوه به‌شدت منظم و تاکتیکی فوتبال کشورش.
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گوش بری در فضای مجازی!/ بازداشت عاملان قتل مرد جوان در شرق تهران/ پسر از قصاص پدرش گذشت/ حمل هروئین با بطری شامپو/ دستگیری قاتل درکمپ مهاجران غیرقانونی/ ماجرای دزدان مشهور در فیلم سرقت!/ ۴ محکوم به مرگ از پای چوبه دار برگشتند
خبری از ۱۸ مهر در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر همکاری کامیون‌های باری شرکت میهن با نیرو‌های امنیتی منتشر شد. در این اخبار ادعا شده بود که شرکت میهن نیرو‌های امنیتی را در کامیون‌های باری این شرکت مستقر و جابجا کرده است. در این ویدئو کارکنان این شرکت با مردم درباره این ماجرا صحبت می‌کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ادعای کشف جسد در پرواز تهران ــ فرانکفورت/ مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده/ ماجرای پرواز تبهکار مخوف!/ مجازات قصاص برای زن کارتن‌خواب / قاچاق سوخت زیر بطری های آب معدنی/ قاتل پسر پولدار به قصاص محکوم شد/ باند گوشی قاپ های خشن متلاشی شد/ کودک ربایی برای جبران ضرر ۱۴ میلیاردی در بازار رمز ارز
مهاجم استقلال و یکی از دو گلزن برتر این تیم احتمال دارد پس از انجام ۱۱ بازی برای آبی‌ها مجددا به پرتغال برگردد.
ماجرای ژینا اگر چه ظاهراً امری تکینه بود، ولی تبدیل به امری عام شد که همه معترضان با آن همذات پنداری می‌کنند؛ و حتی یک قدم جلوتر، طلب عدالت برای ژینا و خانواده اش تبدیل شد به طلب بدهی انباشته جامعه – یعنی زندگی، امنیت، آزادی، نظم و زیبایی- به اعضایش.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
زن ۵۲ ساله گفت: پسر بزرگم چند شب قبل به منزل من آمد و شروع به مشاجره و ناسزاگویی کرد، اما وقتی دید که من زیر بار نمی‌روم و پول بیشتری به او نمی‌دهم، ناگهان بطری بنزین را برداشت تا مرا آتش بزند. من هم که به شدت ترسیده بودم وحشت‌زده به داخل کوچه دویدم و جیغ‌زنان از همسایگان کمک خواستم.
مشاور شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: به دلیل بدهی و تخلفات مجموعه سوارکاری نوروزآباد شهرداری نسبت به مسدود کردن در شمالی این مجموعه اقدام کرد و این در حالی است که در جنوبی کاملا قابل استفاده و باز بوده و امکان خروج خودرو‌ها وجود داشته و سوارکاران به هیچ عنوان محبوس نشده‌اند.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.
حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آخرین باری که شد در سال ۸۹ بود که مرحله دوم رای آورده بود. جلسه گذاشته بودند و گفتند این جلسه را می‌روم و اگر خدا بخواهد کمک کند این مسئله حل می‌شود. ایشان رفتند و طول کشید و ۵-۴ بعدازظهر بود و مطالب زیادی به ایشان گفتند. وقتی برگشتند گفتم حاج آقا حل می‌شود؟ فرمودند اگر خدا نفوذ کلامی به من بدهد و اثری روی ایشان بگذارد، امیدی هست والا هیچ امیدی به حل شدن قضیه ایشان نیست. بعد دیدند همان روند ادامه پیدا میکند گفتند من از ایشان ناامید شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ