آموزش حرکات موزون به رونالدو توسط ریچارلیسون را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راحت‌ترین روش‌های برش هندوانه یا میوه‌هایی از این دست، این است که آن را به چهار قسمت تقسیم کرده و به فاصله‌ی یک سانتی‌متر برش بزنید. سپس بسته به سلیقه‌ی خود روی تخته یا ظرف مناسب بچینید.
در این گرمای تابستان و با توجه به قطعی آب مکرر و همچنین پر مصرف بودن کولر‌های گازی، روش‌های ساده و کم هزینه‌ای برای تبدیل کردن پنکه به یک کولرگازی وجود دارد. ویدئوی زیر یک ترفند ساده و کاملا کاربردی برای تبدیل پنکه به یک کولرگازی را به شما آموزش می‌دهد.
رومارینیو، بازیکن تیم فوتبال الاتحاد مشتاق بود تا به ژوائو پدرو نوس فیلیپه (ژوتا) بازیکن جدید الاتحاد برخی از کلمات زبان عربی را آموزش دهد.
یک پوشه جدید در دسکتاپ ایجاد می‌کنیم و به جای نام از ترکیب "Alt + ۲۵۵" استفاده می‌کنیم. روی پوشه RMB - "Properties" - "Settings" - "Change Icon" کلیک کنید، به جای آیکون از یک آیکون شفاف نامریی استفاده کنید.
در کشور‌های پیشرفته آموزش اصولی امدادگری، از سن کم شروع می‌شود تا هر کودک و فرد بتواند در نجات جان افراد موثر باشد. در این ویدیو مهارت باورنکردنی پسربچه خردسال در نجات جان خواهرش را می‌بینید.
یک بلاگر فضای مجازی با انتشار ویدیویی کاربردی، سه "short cut" مناسب سیستم عامل ویندوز را معرفی کرد.
یک بلاگر فضای مجازی با انتشار ویدیویی کاربردی، سه "short cut" مناسب سیستم عامل ویندوز را معرفی کرد.
در این ویدیو آموزش یک لته آرت خوشمزه و زیبا در منزل را ببینید. منیع: خبرفوری
یک فعال حقوق حیوانات و محیط‌زیست درباره مشاهدات خود از وضعیت پارک حیات‌وحش صفه اصفهان به اصفهان امروز می‌گوید: «در ابتدا بگویم نام پارک آموزشی حیات‌وحش صفه که بروی این مکان گذاشته‌اند کاملا مغایر با آن چیزی است که در آن اتفاق می‌افتد، هیچ نشانی از آموزش در این پارک نیست و گونه‌هایی که نگهداری می‌شوند خیلی‌هایشان اصلا حیات‌وحش نیستند در این مجموعه که بهتر است بگوییم باغ‌وحش، از انواع سگ‌ها به طور مثال سگ هاسکی، شتر، اسب و... نگه‌داری می‌شود و هیچ کار ارزشمندی دررابطه‌با حفاظت محیط‌زیست در این مکان دیده نمی‌شود و بازتابی هم نداشته است.»
دیوید بکام در کانال تیک‌تاک همسرش، ویدئویی آموزشی در مورد آرایش روتین خودش منتشر کرد و هواداران ویکتوریا را سرگرم کرد.
آموزش شنا به سبک رونالدو سوژه ویژه ای در فضای مجازی شد.
حمید رضا حاجی بابایی (رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی): معتقدم وزارت آموزش و پرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان فرمودند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است.
قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور گفت: همانطور که قبلا در نامه‌ای تصریح کرده بودم، مجددا از کمیسیون‌های امنیت ملی؛ آموزش؛ امور داخلی و شوراها؛ و بهداشت و درمان می‌خواهم هرچه زودتر گزارش اقدامات و نتایج بدست آمده خود درباره ماجرای دختران دانش آموز را به نمایندگان و مردم عزیز ایران، ارائه کنند.
وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت دانش آموزان گفت: ما هم منتظر اعلام نتیجه از سوی نهاد‌های ذیربط هستیم. نگرانی اولیا را درک می‌کنیم، کمیته فوریت‌ها تشکیل شده است.
تصاویر منتشر شده از آموزش نیروی ویژه ضدتروریسم ایران در شرایط سخت کوهستانی را ببینید. منبع: خبرگزاری میزان
تصاویر منتشر شده از آموزش نیروی ویژه ضدتروریسم ایران در شرایط سخت کوهستانی را ببینید. منبع: خبرگزاری میزان
یک دانش آموز ماشین حساب را در قاب موبایل گذاشته و با هوش مصنوعی مسائل ریاضی را حل و جوابشان را به دست می‌آورد.
چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان این روز‌ها مشغول آموزش کشتی به نوجوانان است.
وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: تعطیلی مدارس فایده‌ای ندارد، چون مدارس تعطیل می‌شود، ولی دانش آموز خانه نمی‌ماند و حضور موثر برای درس ندارد. وی افزود: به رئیس جمهور نامه نوشتم که تعطیلی مدارس تکرار نشود. نوری در ادامه گفت: مدارس در موارد نادر و خیلی حاد باید تعطیل بشوند.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره تمهیدات آموزش‌وپرورش برای سال تحصیلی جدید با توجه به همه‌گیری کرونا گفت: تا پایان سال تحصیلی گذشته بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال دز دوم واکسن را نیز دریافت کرده بودند و اکنون موضوع واکسیناسیون اجباری نیست و اختیاری است. اما توصیه می‌کنیم به همه‌ی دانش آموزان که دز یادآور را تزریق کنند.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: معمولا میانگین دو سال آخر حقوق و مزایا برای حقوق بازنشستگی محاسبه می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در مراسمی ضمن آرزوی سلامتی برای تمام کسانی که موازین شرعی را به طور کامل رعایت می‌کنند، برای مردان آرزوی غیرت ابوالفضلی و حجاب فاطمی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ