یک منبع آگاه در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تعداد امضای منسوب به استیضاح وزیر بهداشت را کذب دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد زیادی از بازیکنان، اعضای کادرفنی در شروع فصل جدید محروم خواهند بود.
جلالیان گفت: با تلاش‌های بی وقفه اعضای کمیته انتقال و رایزنی‌های دیپلماتیک و حقوقی بین جمهوری اسلامی ایران و هیات حاکمه افغانستان تعداد ۱۷۸ نفر محکوم افغانی در ایران روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ از طریق مرز زمینی دوغارون استان خراسان رضوی وارد کشور افغانستان وتحویل مقامات آن کشور گردید تا ادامه محکومیت خود را در آن کشور سپری نمایند.
امضای تعداد زیادی از توافقنامه‌های همکاری میان ایران و ونزوئلا در جریان سفر رئیس جمهور کشورمان به کاراکاس، مورد توجه رسانه‌های عرب زبان قرار گرفته است.
معاون حقوقی رئیس جمهور، تعداد متهمان پرونده مفقود شدن فرش‌های مجموعه سعدآباد را ۹ نفر دانست و با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این باره، گفت: یکی از اعضای ارشد دولت قبل و فرزند وی از متهمان اصلی مفقود شدن فرش‌های سعدآباد هستند.
معاون وزیر نفت گفت: از این تعداد ۵۰ مورد قرارداد بوده که نهایی شده‌اند و اجرا می‌شوند که سه مورد آن مستقیم با شرکت ملی نفت ایران امضا شده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: استیضاح وزیر صمت با همان تعداد امضایی که در صحن مجلس اعلام وصول شد، به قوت خود باقی است و هفته آینده قرار است جلسه استیضاح وزیر صمت برگزار شود.
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت با وجود انصراف تعداد قابل توجهی از نمایندگان، هیات رییسه مجلس بدون توجه به آن، استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت را با ۴۰ امضا اعلام وصول کرد حال آنکه باید استیضاح با ۱۸ امضا اعلام وصول می‌شد.
نادری گفت: با توجه به اینکه تا قبل از زمان مقرر برای اعلام وصول تقاضای استیضاح در صحن علنی، تعداد امضا‌ها از حد نصاب لازم یعنی ۱۰ امضا کمتر شده بود لذا طبق آیین نامه استیضاح وزیر اقتصاد منتفی و بایگانی شد.
روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس و تعدادی از وزرای دو کشور پیش از ظهر امروز ۸ تفاهم‌نامه همکاری در سعدآباد امضا کردند.
اعضای این خانواده در پی ایجاد مزاحمت‌های ناموسی یک پرایدسوار مرموز در حالی با مصرف تعداد زیادی قرص خودکشی کرده‌اند که ۲ روز قبل از آن نیز پسر جوان خانواده با همین انگیزه خودکشی کرده بود.
نماینده تهران در مجلس یازدهم گفت: ما از توضیحات وزیر بهداشت قانع نشدیم، اما با لابی‌های متفاوت تعداد امضا‌ها به زیر ۱۰ امضا رسید و طرح از حد نصاب افتاد و موضوع ارجاع طرح استیضاح به صحن مجلس منتفی شد.
ژاپن بر لزوم افزایش تعداد کرسی‌ های اعضای دائم و موقت شورای امنیت به منظور انعکاس بهتر واقعیت‌ های جهان تاکید کرد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی طرح اصلاح جداول حوزه انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست پیش روی خود موضوع تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی را در شرایطی مطرح خواهند کرد که تعداد مخالفان همکاری با کی‌روش افزایش یافته است.
یک منبع آگاه در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تعداد امضای منسوب به استیضاح وزیر بهداشت را کذب دانست.
تربت حیدریه ـ معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: در سال تحصیلی جاری از مجموع ۱۵۰ مقاله علمی اعضای هیأت علمی این دانشگاه، تعداد ۸۵ مقاله در ژورنال‌های بین‌المللی منتشر شده‌است.
پیش‌نویس اصلاحیه قانون اتاق بازرگانی ایران، در بخش مربوط به هیات نمایندگان اتاق تغییراتی ایجاد کرده از جمله اینکه تعداد اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران را از ۵۱۰ نفر به ۳۲۰ نفر رسانده است.
وقتی تعداد سلول‌ها خیلی کم می‌شود، بخش‌هایی از اعضای بدن نمی‌تواند به‌طور طبیعی کار کند. البته تغییرات در سلول‌ها در سنین جوانی هم اتفاق می‌افتد، اما بدن، در جوانی می‌تواند به‌سادگی بسیاری از این تغییرات را ترمیم کند یا ذخایر کافی برای جبران آن‌ها داشته باشد، اما توانایی مقابله با این آسیب‌ها، با افزایش سن کاهش می‌یابد و نشانه‌های پیری در برخی از اعضای بدن به‌سرعت نمایان می‌شود.
منابع مطلع تایید می‌کنند که در مدت اخیر به اعضای حراست دانشگاه تعداد نیروی جدید اضافه شده. این نیرو‌ها که به عنوان «لباس شخصی» در میان دانشجویان شناخته می‌شوند، در تجمعات اعتراضی از دانشجویان فیلم‌برداری می‌کردند.
قرار بود اعضای شورا راهکاری برای تعدیل این تخفیف‌ها به سازندگان بزرگ که فیش عوارض آن‌ها بالای ۲۰۰ میلیارد تومان و تعداد آن‌ها هم محدود است، پیش‌بینی کنند. گفته می‌شد حدود ۵۸ پرونده که بیشتر متعلق به پروژه‌های تعریف‌شده در قرارگاه مسکن است و به مرحله صدور فیش عوارض رسیده، بیشترین سود را از این مصوبه می‌برند؛ یعنی تعاونی‌های برخی نهاد‌های دولتی و ... که قرار است در تهران پروژه‌های ساختمانی بزرگ آغاز کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: درحال حاضر حکم ریاست تعدادی از شهرداران مناطق تهران به پایان رسیده و بر این اساس امضای شهرداران غیر قانونی است.
یکی از اعضای کم سن و سال طالبان اعتراف کرد که تعداد زیادی را در کابل ترور کرده است.
در حال حاضر تعداد اعضای المپیکی و غیرالمپیکی مجمع انتخاباتی کمیته المپیک برابر است و این احتمال وجود دارد که انتخابات در موعد مقرر برگزار نشود.
در ابتدای این جلسه محسن امیریوسفی رئیس کانون با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و حضور پر تعداد اعضای جوان کانون گفت: سال اول حضور ما در شورا یعنی سال ۹۷ صرف بحث وزارت کار و ثبت قانونی کانون کارگردانان سینما شد. سه مجمع عمومی برگزار و پس از موافقت مجمع تا اوایل سال ۹۸ تلاش کردیم بحث حقوقی کانون حل شود. کانون کارگردانان با تاریخچه ۳۲ ساله اعتبار خود را از اعضایش می گیرد، ولی با توجه به شرایط خانه سینما و رای مجمع عمومی باید جایگاه حقوقی هم می‌یافتیم و در نهایت به صورت انجمن کارفرمایی کارگردانان ثبت شدیم و این را مرهون اتحاد اعضای شورای مرکزی و اعضا هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ