دو ملی پوش دیگر استقلال هم از امروز به محل تمرین رفتند و کار خود را شروع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
در حالی که سه ملی پوش ژیمناستیک ایران برای حضور در بازی‌های دانشجویان جهان عازم چنگدو شده‌اند نام دو نفر آنها از استارت لیست مسابقات حذف شده است.
به نظر می‌رسد دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران که قرار بود در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر نباشند از تصمیم خود عقب نشینی کرده‌اند.
تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه‌ هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه‌ یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.
دو ملی‌پوش هندبال ایران به لیگ‌های مجارستان و رومانی پیوستند.
پرسپولیس حضور در بازار نقل و انتقالات تابستانی را تا این لحظه با جذب دو بازیکن دنبال کرده و همچنان در نظر دارد کار را ادامه دهد.
در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب و حفظ دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران رقابت فشرده ای دارند، دو تیم آسیایی خواهان جذب این بازیکن شده اند.
دو بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی ایران هنوز فرصت بازی به دست نیاورده‌اند.
علی داوودی و رسول معتمدی دو ملی‌پوش وزنه‌برداری هفته آینده راهی کوبا می‌شوند تا در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنند.
علی داوودی و رسول معتمدی دو ملی‌پوش وزنه‌برداری هفته آینده راهی کوبا می‌شوند تا در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنند.
با انجام قرعه کشی روز پنجم رقابت‌های جهانی تکواندو باکو 2023، نمایندگان سبک وزن ایران حریفان خود را شناختند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه فینال جام حذفی با سرخابی ها حساس تر از گذشته شده است گفت: حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده ای در قهرمانی تیم هایشان دارند.
ستاره ایرانی پورتو یک قدم تا کسب جایزه برترین گلزن لیگ برتر پرتغال فاصله دارد.
دو ملی‌پوش تیم فوتبال گل‌گهر بلافاصله پس از جدایی از اردوی تیم ملی به تمرینات تیم باشگاهی خود اضافه شدند.
پرهام مقصودلو و سید محمد امین طباطبایی در لیگ شطرنج آلمان مقابل حریفان خود به تساوی رسیدند.
ویزای دو بازیکن کلیدی تیم ملی هندبال ایران برای حضور در مسابقات جهانی صادر نشد.
اولین دربی قرن جدید چهارگل داشت که روی سه گل اشتباه دروازه‌بان های ملی‌پوش ایران یعنی حسینی و بیرانوند واضح بود. پرسپولیس بدون دو مهاجم خارجی‌اش، دربی ۹۹ را با دو ضربه سر گولسیانی بدون شکست پشت سر بگذارد.
استقلال ۲ - پرسپولیس ۲ : تساوی دربی با اشتباهات دو گلر ملی‌پوش!
با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و موافقت کمیته فنی دو آزادکار ملی پوش کشورمان از حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور معاف شدند.
یکی از دو ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان تساوی برابر المپیاکوس به میدان رفتند.
دو بازداشتی و شایعه دو بازداشتی دیگر، تنها اتفاقاتی نیست که بازیکنان فوتبال را به دلیل اتفاقات اخیر برجسته کرده است. در استقلال همین روز‌ها یک اتفاق مهم رقم خورده و کمیته انضباطی این باشگاه عارف غلامی، مدافع فیکس و ملی‌پوشش را به دلیل حمایت از اعتراضات، از بازی‌کردن و حضور در تمرینات باشگاه محروم کرده است
حسین زاده از دو هفته پیش در بلژیک بود و در تمرینات شارلروا حضور داشت. باشگاه شارلروا فیلمی امروز منتشر کرد که ستاره سابق استقلال با علی قلی زاده هافبک ملی پوش کشورمان در تمرینات چالشی را انجام می‌دهند.
پس از تفاهم دو باشگاه سانتاکلارا و استقلال، این بازیکن ملی‌پوش از روز پنجشنبه در تمرینات استقلال شرکت کرده و در ادامه فصل برای استقلال به میدان می‌رود.
حامد صفری، نویسنده و فعال فضای مجازی تجربه های خود را در راستای دیچیتال مارکتینگ در کتابی به زبان انگلیسی منتشر کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ