نیمار، ستاره برزیلی، پس از گلزنی برابر کره جنوبی به سمت سکوها رفت تا شادی‌اش را با هم تیمی مصدومش شریک شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشک‌های شوق مهدی قایدی بعد از گل تساوی استقلال در دقیقه 101 وقتی گل دوم وارد دروازه تیمش شد،‌روی صورت او خشکید.
بوسه براهیم دیاز بر نشان میلان روی پیراهنش پس از گلزنی به سامپدوریا را بسیاری یک پیام مستقیم به رئال مادرید تعبیر کرده اند. او در این مورد توضیح داد.
گل دوم تیم فوتبال سپاهان روی کار تیمی خوب بازیکنان این تیم و البته اشتباه محرز سنگربان جوان حریف به ثمر رسید.
هوادار در نیمه اول روی یک حرکت ترکیبی خوب توسط محمد چهارمحالی به گل رسید.
خوشحالی پپ گواردیولا روی گل منچسترسیتی مقابل لیورپول نزدیک بود حاشیه‌ساز شود.
مهاجم مصدوم سیتیزن‌ها پس از گلزنی آلوارز روی سکوها به شادی پرداخت.
ریکاردو ساپینتو روز گذشته در پایان بازی با ملوان به زمین آمد و شادی برد در این مرحله از جام حذفی را با تماشاگران حاضر روی سکوها تقسیم کرد.
ساکت الهامی که اولین اخراج فصل خود را تجربه می‌کرد در حالی‌که روی سکوها صعود تیمش را جشن می‌گرفت، جملات جالبی به زبان آورد.
ریکاردو ساپینتو حتی اگر روی سکوها هم باشد، دوربین عکاسان و تلویزیون روی او زوم است چون لحظه ای آرام و قرار ندارد.
شاگردان خمس در حضور تماشاگران خود توانستند به یک پیروزی شیرین مقابل فولاد دست یابند.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
ستاره های تیم ملی فرانسه جشن شادی مفصلی بعد از صعود به فینال جام جهانی برپا کردند.
تیته، سرمربی برزیل، پس از گل‌های تیمش به کره خوشحالی زیادی می‌کرد و پس از گل سوم نیز به رقص شاگردانش ملحق شد.
روی کین از شادی بعد از گل برزیلی‌ها همراه با رقص و همراهی تیته با بازیکنانش بعد از گل ریچارلیسون انتقاد کرد و آن را بی‌احترامی به حریف دانست.
مهاجم کم‌نظیر دنیای فوتبال پس از گلزنی از روی نقطه پنالتی برابر قرانسه، شاید آخرین شادی پس از گلش در جام‌های جهانی را انجام داد.
بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی، بازیکنان تیم ملی کارلوس کی‌روش را روی دستان خود به بالا پرتاب کردند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.
رئیس فدراسیون کشتی در مورد دلیل شادی نکردن اعضای تیم ملی کشتی فرنگی روی سکوی مسابقات جهانی توضیح داد و گفت: کشتی گیری که باخته است چرا باید بخندد و شادی کند!
برای کشتی گیر بد است که دوم شود، ببازد و بخندد. من سه نقره دنیا گرفتم تا شش ماه بعدش نمی‌شد با ده من عسل مرا خورد!  ما 5-5 در فینال بردیم. پنج کشتی‌گیر من باختند، بخندند؟ محمودی بچه شاه عبدالعظیم است و باخته، اگر بخندد آنجا مسخره اش می‌کنند
تصاویری از آنتونی، ریچارلیسون و برونو گیمارش، سه ستاره برزیلی شاغل در لیگ برتر انگلیس، بعد از شنیدن حضور نام‌شان در فهرست سلسائو منتشر شده که شادی فوق‌العاده آنها را نشان می‌دهد.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، شادی جالبی بعد از برتری تیمش مقابل فولام از خود بروز داد.
دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری دربی مادرید گفت که مشکلی با شادی گل وینیسیوس ندارد و تمرکزش روی بازی و پیروزی بر رئال مادرید است.
در روزی که بانوان هوادار تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر روی سکوی ورزشگاه آزادی نشستند، مهاجم هلندی سرخپوشان هم برای اولین بار پایش به گلزنی باز شد.
آرمان قاسمی تک گل مهمش از روی نقطه پنالتی را به شکلی پرشور جشن گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ