با نظر مدیران باشگاه خیبر خرم آباد این تیم از ادامه مسابقات جام حذفی کناره گیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کناره‌گیری اوکراین از المپیک درصورت وجود پرچم روسیه
جریان «الفراتین» وابسته به محمد شیاع السودانی ضمن اعلام انصراف از انتخابات شوراهای استانی عراق تأکید کرد که تمام تلاش خود را بر روی برگزاری شفاف انتخابات و اقدامات اصلاحی متمرکز خواهد کرد.
قهرمان دوچرخه‌سواری ایران جای خود در تیم ملی را به رکابزنان جوان‌تر داد.
نخست‌وزیر کامبوج امروز اعلام کرد که ماه آیند میلادی از قدرت کناره‌گیری کرده و این سِمت را به پسرش ژنرال «هون مانه» واگذار می‌کند.
نخست وزیر دولت پاکستان امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای از احتمال کناره‌گیری زودهنگام دولت قبل از پایان دوره قانونی خود در ماه آگوست خبر داد.
کناره‌گیری رقیب اصلی دبیر از انتخابات کشتی
واکنش سلاح‌ورزی به خبر انتشار متن استعفایش: کناره‌گیری نکرده‌ام؛ یکشنبه حقایق را می‌گویم
داود فنایی مربی گلرهای تیم امید تصمیم گرفت تا از حضور در این تیم کناره گیری کند.
کناره‌گیری سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی تکذیب شد
فدراسیون فوتبال عربستان از نامزدی میزبانی جام جهانی 2030 کناره‌گیری کرد.
یوونتوس به رئال مادرید و بارسلونا اطلاع داده که پروژه سوپرلیگ اروپا را ترک می‌کند.
قزوین- سعید دقیقی با انتشار پستی در فضای مجازی از تیم فوتبال شمس آذر خداحافظی کرد.
معلم قائم‌شهری که در فضای مجازی حسابی معروف شده بود، با انتشار یک ویدیو در استـ‌وری اینستاگرامش، از کناره‌گیری‌اش از تدریس خبر داد.
رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که مولوی عبدالکبیر به فرمان ملا هبت‌الله آخوندزاده، به‌عنوان نخست‌وزیر طالبان انتخاب شد و ملا محمد حسن آخوند، به‌دلیل بیماری از مسند نخست‌وزیری کناره‌گیری کرد.
معاون حقوقی رییس‌جمهور از برکناری سرداور دیوان پرونده گازی «کرسنت ۲» و کنارگیری داور اختصاصی شرکت ملی نفت ایران با پیگیری‌های «سازمان حقوقی دولت» خبر داد.
معاون حقوقی رییس‌جمهور از برکناری سرداور دیوان پرونده گازی «کرسنت ۲» و کنارگیری داور اختصاصی شرکت ملی نفت ایران با پیگیری‌های «سازمان حقوقی دولت» خبر داد.
معاون حقوقی رئیس جمهور از برکناری سرداور دیوان پرونده گازی «کرسنت 2» و کنارگیری داور اختصاصی شرکت ملی نفت ایران با پیگیری‌های «سازمان حقوقی دولت» خبر داد.
مدیر عامل باشگاه شهید شاملی کازرون از احتمال کناره گیری نماینده ایران از مسابقات جام باشگاه های آسیا به دلیل مشکلات مالی خبر داد و گفت: این کناره گیری برای هندبال گران تمام می شود.
هشتمین تنیسور برتر جهان از مسابقات مسترز مادرید کناره‌گیری کرد.
مدیر فنی تیم های فوتبال احسان ری به دلیل اختلاف نظر با مالک این باشگاه از مسئولیت خود کناره گیری کرد.
نشریه بیلد آلمان از تصمیم وزیر دفاع این کشور برای کناره‌گیری از این سمت خبر داد.
به گفته آقای پرایس، آقای بلانک در دو سال گذشته به عنوان کارشناس هسته‌ای مامور به خدمت در وزارت خارجه آمریکا بوده و ماموریتش به پایان رسیده است.
گوینده ارشد خبر ۲۰:۳۰ از ‎صداوسیما کناره‌گیری کرد.
لیز تراس، بعد از مارگارت هیلدا تاچر (۴ مه ۱۹۷۹ – ۲۸ نوامبر ۱۹۹۰) و ترزا می (۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ – ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹)، به عنوان سومین نخست‌وزیر زن، ساکن ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ شده است. بعد از کناره‌گیری آنگلا مرکل از صدراعظمی آلمان (۲۰۲۱) که از او به عنوان قدرتمندترین رهبر اروپا و قدرتمند‌ترین زن جهان یاد می‌شد، اکنون اروپا یک رهبر زن دیگر را به خود دیده که بر حسب اتفاق بسیار جاه‌طلب نیز می‌باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا «تراس» می‌تواند خاطرات و یاد مرکل بزرگ را تجدید کند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ