ونگر می‌گوید که انگلیس و فرانسه می‌توانند قهرمان جام‌جهانی بشوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی و ستاره‌های مس رفسنجان از هواداران تیم‌شان برای حضور در ورزشگاه دعوت کردند.
با حذف آلمان در مرحله گروهی جام جهانی زنان و حذف امروز آمریکا در مرحله یک شانزدهم، اکنون دو تیم برتر رنکینگ فیفا در جمع هشت تیم حضور نخواهند داشت!
امیرحسین محمودپور قایقران رشته روئینگ ششمین مدال نقره کاروان ایران و اولین مدال تاریخ قایقرانی را در یونیورسیاد کسب کرد.
کاروان ورزش دانشجویان ایران هر چند در روز ششم هم چند مدال به اندوخته های خود اضافه کرد اما در جدول رده بندی از رده پنجم روز قبل به رده ششم سقوط کرد.
این ماشین پرطرفدار که سال ۱۹۹۸ به جهان معرفی شد، مدل‌های متفاوتی دارد و در ایران هم با دو مدل معمولی و صندوق‌دار شناخته می‌شود. ناگفته نماند که پژو ۲۰۷ ایران‌خودرو هم در اصل مدلی از پژو ۲۰۶ است و با ۲۰۷ واقعی زمین تا آسمان تفاوت دارد.
همین مشکلات در تولید نمایشگر ظاهراً منجر به موجودی اولیه بسیار محدود برای پرچمدارهای گران‌قیمت اپل می‌شود. درحقیقت اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، خرید آیفون 15 پرو مکس و در ادامه مدل پرو، در ابتدا بسیار دشوار خواهد بود.
در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس هادی کائیدی در پرتاب وزنه کلاس F۳۴ به مدال برنز دست یافت تا تعداد مدال های کاروان ایران در قهرمانی جهان دو رقمی شود.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تمام مدال‌های با ارزش و جهانی خود در سالیان اخیر را رونمایی کرد.
مصری‌ها همچنین از آب‌میوه‌هایی که با ادویه‌هایی مانند دارچین مخلوط شده بود استفاده می‌کردند. عطر‌های ساخته‌شده مصری‌ها معمولا گران‌قیمت بودند، اما کیفیت بسیار خوبی داشتند. معروف بود که محصولات داخلی و وارداتی مانند کندر، مر، گل رز، زنبق، نرگس، پرتقال، آهک، دارچین، و چوب صندل را با یکدیگر ترکیب می‌کنند.
متخصصان پیشنهاد می‌کنند که کودکان بین ۱ تا ۳ سال می‌توانند هر هفته یک الی ۲ وعده از بهترین انواع ماهی استفاده کنند. ماهی خوب و معمولی هم فقط باید یک بار در هفته استفاده شود؛ به طور مثال ماهی سالمون بهترین نوع ماهی است و می‌توانید دو بار در هفته از آن به کودک خود بدهید، زیرا سطح جیوه آن بسیار کم است؛ اما ماهیِ تن یک نوع ماهی خوب و معمولی محسوب می‌شود و به اندازه یک بار در هفته باید آن را محدود کنید. از طرفی نباید از ماهی‌های بزرگ به کودک خود بدهید، زیرا جیوه بالایی دارد.
در چند ماه گذشته و به‌ویژه پس از راه‌اندازی ChatGPT، پیشرفت‌های بزرگی در‌زمینه هوش مصنوعی انجام شده است و اکنون با کمک AI می‌توان کار‌های بسیار زیادی را انجام داد. درحال‌حاضر ترس زیادی نسبت به ازدست‌دادن شغل انسان‌ها با وجود هوش مصنو‌عی وجود دارد؛ زیرا این فناوری به‌راحتی می‌تواند بسیاری از کار‌ها و مهارت‌های انسان‌ها را انجام دهد. یکی از موارد استفاده اصلی مدل‌های هوش مصنوعی، تولید گزارش‌های ساده، مقالات خبری و محتوا‌های متنی دیگر است. اکثر مدل‌های هوش مصنو‌عی مانند ChatGPT یا بینگ‌چت می‌توانند درباره یک موضوع خاص تحقیق کنند، اطلاعات مربوط به آن را خلاصه کرده و درنهایت یک گزارش کلی درباره موضوع مدنظر کاربران تهیه کنند.
یکی از موارد استفاده اصلی مدل‌های هوش مصنوعی، تولید گزارش‌های ساده، مقالات خبری و محتوا‌های متنی دیگر است. اکثر مدل‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT یا بینگ‌چت می‌توانند درباره یک موضوع خاص تحقیق کنند.
در کفش‌های اصل آدیداس، سوراخ بند‌ها حلقه‌ی فلزی ندارد، مگر در بعضی مدل‌های قدیمی تر. به علاوه، فراموش نکنید که تعداد سوراخ‌ها را هم بشمارید. در کفش‌های اصل آدیداس، ۶ سوراخ در مدل‌های بچگانه و زنانه و ۷ سوراخ در مدل‌های مردانه وجود دارد.
دو دونده ایران در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا به دو مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.
ماهی‌های دندان‌نیش که به غول‌ماهی هم شهرت دارند، در اصل ماهی‌های بزرگی نیستند و برخلاف هیبت ترسناک‌شان هیچ خطری برای انسان‌ها ندارند.
در حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم سوپرلیگ زنان؛ پیکان فاتح دوئل مدعی‌ها شد و به صدر جدول بازگشت.
لکسوس ES در کنار LS عرضه شد. ES مخفف Executive Sedan یا سدان اداری است که در واقع نسخه کوچک‌تر سدان پرچمدار این برند محسوب می‌شود.
اولین دیدار گروه C رقابت‌های جام جهانی با یک شگفتی همراه بود. عربستان با نمایشی قابل قبول آرژانتین یکی از مدعی‌های کسب جام را شکست داد.
هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی پُر گل مدعی‌ها پشت سر گذاشته شد، افسانه چترنور در ۱۵ دقیقه هتریک کرد.
مشهد ـ رئیس پدافند غیر عامل کشور گفت: در دوره‌ای قرارداریم که مدل‌های جنگ در حال تغییر است.
در روز درخشش پیکان و پیروزی در دوئل مدعی‌ها مقابل مس، پالایش بُرد تا همچنان صدرنشین باقی بماند.
در هفته پنجم سوپرلیگ زنان، پیکان موفق به شکست پالایش صدرنشین شد تا با این نتیجه به یک قدمی صدر برسد.
اپل در آیفون ۱۴ و به ویژه مدل‌های پرچمدار آن، تغییراتی را در پیش گرفته است که در خط تولید آیفون، اولین تجربه‌ها محسوب می‌شود، اما بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که این تغییرات در اصل ویژگی‌هایی است که از اندروید کپی برداری شده است.
گابریل باتیستوتا، مهاجم سابق آرژانتینی درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صحبت پرداخت. فرانسه، برزیل، آرژانتین، پرتغال، اسپانیا و آلمان به عنوان مدعی‌های قهرمانی شناخته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ