ستاره تیم ملی ژاپن در ادعایی عجیب تیمش را مدعی قهرمانی می‌داند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
تقابل حساس سوئد و اسپانیا در نیمه نهایی جام جهانی زنان، یک پای فینال جام جهانی 2023 را مشخص خواهد کرد.
تقابل حساس سوئد و اسپانیا در نیمه نهایی جام جهانی زنان، یک پای فینال جام جهانی 2023 را مشخص خواهد کرد.
با حذف ژاپن از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان، قطعا قهرمان این رقابت‌ها تیمی خواهد بود که هرگز فاتح این جام نبوده است.
تیم زنان سوئد با پیروزی برابر ژاپن راهی نیمه نهایی جام جهانی زنان شد و در این مرحله باید به مصاف اسپانیا برود.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
تیم ملی زنان ژاپن با برتری 5-0 مقابل زامبیا به صدر جدول گروه سوم جام جهانی صعود کرد.
حریف تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا قهرمان این مسابقات شد.
در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا تیم فوتبال ژاپن با نتیجه 3 بر 1 استرالیا را شکست داد.
نایب قهرمان المپیک 2020 توکیو و دارنده دو مدال طلای جهان به دلیل مصدومیت در جام مِیجی شرکت نخواهد کرد، اما ژاپنی‌ها طبق قانون انتخابی‌شان این فرصت را به او دادند که شانس خود را در پلی‌آف برای رسیدن به دوبنده تیم ملی امتحان کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
دومین مرحله از انتخابی تیم ملی ژاپن درحالی در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود که کنیچیرو فومیتا، قهرمان نامدار این کشور یک گام دیگر تا رسیدن به مسابقات جهانی بلگراد و دو گام تا پاریس فاصله دارد.
کاپیتان پیشین تیم ملی ایران معتقد است اگر مربی دیگری روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌نشست، ملی‌پوشان کشورمان نتیجه بهتری نمی‌گرفتند.
ستاره تیم ملی ژاپن در ادعایی عجیب تیمش را مدعی قهرمانی می‌داند.
زننده گل تاریخی ژاپن معتقد است که ماجراجویی ژاپن در جام جهانی تازه شروع شده و این تیم هنوز به هدف خود نرسیده است.
اونای سیمون معتقد است اسپانیا شانس اول قهرمانی نیست ولی می تواند تا فینال جام جهانی بالا برود.
کیشر فولر مدافع کاستاریکا تبدیل به قهرمان این کشور پس از گلزنی به ژاپن شده است.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند. نخستین دیدار گروه E بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های ژاپن و آلمان در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده آسیا به پایان رسید.
در نخستین دیدار گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آلمان قهرمان دنیا در مقابل ژاپن نتیجه را دو بر یک واگذار کرد تا بدین ترتیب دومین شگفتی جام رقم بخورد.
قهرمان شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بعد از دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن، دو تیم پرافتخار قاره کهن مشخص می‌شود.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: ایران و ژاپن به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌رسند و تیم ملی کشورمان قهرمان می‌شود.
کشور ژاپن دومین توقفگاه تور کاپ (Trophy) جام جهانی در مسیر جام جهانی ٢٠٢٢ قطر بود
تیم ملی والیبال چین برای دومین بار به مقام قهرمانی جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا دست یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ