اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان از 18 آذر ماه آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم‌های ملی ووشو آقایان و بانوان در دو بخش تالو و ساندا در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
اردوی آمادگی تیم ملی پاراوزنه برداری برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین از فردا دهم فروردین در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود.
اردوی آمادگی تیم های ملی فوتبال نابینایان مردان و گلبال بانوان کشورمان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، در اردوگاه های شهید عظیمی بابلسر و شهید بهشتی سازمان بهزیستی برپا شد.
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت در بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
اردوی تیم‌های ملی تکواندوی ناشنوایان جهت آمادگی مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان در تهران پیگیری می‌شود.
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت در بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
پانزدهمین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی والیبال نشسته در ۲ گروه برگزار می شود.
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی اسکیت رولبال بانوان از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ دی ماه برگزار می شود.
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی اسکیت رولبال بانوان از تاریخ 22 لغایت 24 دی ماه برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین با انتشار تصویری از خودش در کنار لیونل مسی و رودریگو دی‌پل از آمادگی کامل آلبی‌سلسته برای فینال فردا خبر داد.
اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی با حضور ۵ ورزشکار از فردا(سه‌شنبه ۱۵ آذر) در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.
سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان کشور گفت: تیم ملی بوکس نونهالان کشور برای آمادگی و شرکت در مسابقات آسیایی، در ماکو اردو زد.
اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت آقایان از  ۱۱ آذر ماه آغاز می‌شود.
اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت آقایان از  ۱۱ آذر ماه آغاز می‌شود.
تمرینات تراکتور در ترکیه دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و کادرفنی حساسیت خاصی به آمادگی بدنی بازیکنان دارد.
رامین رضائیان و امید نورافکن با شرایط با ثباتی پس از پشت سر گذاشتن مشکلات قبلی به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند.
مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع پرسپولیس یکی از حاضران در اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به همکاری و همدلی مردم با این سازمان از آمادگی این جزیره برای برگزاری اردوی پایانی تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در قطر خبر داد.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی شنا جانبازان و معلولین از بیست و ششم شهریور ماه برگزار می‌شود.
اردوی  آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ شهریور ماه در نجف آباد اصفهان  مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار می شود.
اردوی  آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ شهریور ماه در نجف آباد اصفهان  مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار می شود.
کامیاران- مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مرگ بوکسور نوجوان عضو تیم ملی هیچ ارتباطی به نحوه میزبانی استان نداشته و بر اثر عارضه قلبی و مغزی حین تمرین جان باخته است.
ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ