اردوی آمادگی تیم های ملی فوتبال نابینایان مردان و گلبال بانوان کشورمان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، در اردوگاه های شهید عظیمی بابلسر و شهید بهشتی سازمان بهزیستی برپا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.
مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۸ مرداد ماه در ارومیه برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال کشورمان که برای آمادگی بیشتر در ارومیه اردو برگزار کرده است تمرینات خود را برای آماده سازی در سالن ۶هزار نفره برگزار می‌کند.
تیم‌های ووشو جوانان فلسطین به منظور برگزاری اردوی مشترک با ایران، وارد تهران شد.
چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان مردان ایران از ۹ تا ۱۳ مرداد در تهران برگزار خواهد شد.
چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان مردان ایران از ۹ تا ۱۳ مرداد در تهران برگزار خواهد شد.
نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تکواندوی نونهالان در شاهرود در حال برگزاری است. مسابقات قهرمانی آسیا ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه در شهر بیروت کشور لبنان برگزار می‌شود.
شیراز-تیم ملی فوتبال پنج‌نفره نابینایان و کم بینایان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی انگلستان و بازی‌های آسیایی چین در شیراز اردو آمادگی برگزار کرد.
قم- رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قم گفت: اولین اردوی آماده سازی تیم ملی فلوربال در سال‌جاری به میزبانی استان قم برگزار می شود.
اردوی آمادگی تیم ملی پاراوزنه برداری برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین از فردا دهم فروردین در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود.
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت در بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت در بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان دختران ایران برگزار خواهد شد.
پانزدهمین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی والیبال نشسته در ۲ گروه برگزار می شود.
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی اسکیت رولبال بانوان از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ دی ماه برگزار می شود.
اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی اسکیت رولبال بانوان از تاریخ 22 لغایت 24 دی ماه برگزار می‌شود.
اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی با حضور ۵ ورزشکار از فردا(سه‌شنبه ۱۵ آذر) در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.
تمرینات تراکتور در ترکیه دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و کادرفنی حساسیت خاصی به آمادگی بدنی بازیکنان دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به همکاری و همدلی مردم با این سازمان از آمادگی این جزیره برای برگزاری اردوی پایانی تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در قطر خبر داد.
به عقیده کی‌روش لیگ ایران از نظر فشردگی و سنگینی تمرینات در حد بالایی نیست و به همین خاطر او برای بالا بردن آمادگی بدنی بازیکنان داخلی تقاضای اردو کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی شنا جانبازان و معلولین از بیست و ششم شهریور ماه برگزار می‌شود.
اردوی  آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ شهریور ماه در نجف آباد اصفهان  مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار می شود.
اردوی  آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ شهریور ماه در نجف آباد اصفهان  مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار می شود.
ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ