اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌ پراکنده در نواحی غرب و جنوب استان و تداوم غبارآلودی هوای شهر اصفهان طی روز چهارشنبه خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- عوارض آلایندگی به دومین شهر آلوده ایران، اصفهان که رکورددار آلودگی هوا در بین ۹ کلانشهر کشور است طی ۱۸ ماه گذشته داده نشده است و متولیان علت این تاخیر را تغییر قانون عنوان می‌کنند.‌
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعداد روزهای ناسالم در کلانشهر اصفهان در هفت سال گذشته به سبب توسعه ناپایدار در این خطه ۲۳۸ درصد افزایش داشته است.
پس از آن اهالی اصفهان، اراک، کرج و تهران آلودگی هوا برای گروه‌های حساس را با رسیدن به عدد ۱۱۹، ۱۱۴، ۱۰۴ و ۱۰۲ تجربه کرده‌اند. آلاینده شاخص این کلانشهرها نیز ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بوده است.
هشدار «نارنجی» تداوم آلودگی هوا در ۳ کلانشهر
سازمان هواشناسی از کاهش دید افقی در ۴ کلانشهر به دلیل آلودگی هوا خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته بارش باران بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، هرمزگان گیلان و گلستان را فرا گرفت.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به انباشت آلاینده‌ها در ۴ کلانشهر کشور و افزایش آلودگی هوا تا حد «بسیار ناسالم» هشدار داد.
اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان درخصوص اقدامات شهرداری در راستای قانون هوای پاک برای کاهش آلودگی هوای این کلانشهر توضیح داد.
اهواز - هوای کلانشهر اهواز برای همه افراد در وضعیت قرمز آلوده قرار دارد این در حالی است که مدارس و ادارات این شهرستان امروز فعال هستند.
براثر این مخاطرات احتمال افزایش شاخص آلودگی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک به‌ویژه در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم وجود دارد.
تبریز- با وجود بارش برف، هوای کلانشهر تبریز در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها است.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان از تداوم آلودگی هوا در مناطق صنعتی و به ویژه کلانشهر اصفهان تا عصر چهارشنبه خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان از تشدید آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان تا پایان هفته خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تشدید آلودگی هوا در این کلانشهر و مناطق صنعتی استان تا پایان هفته خبر داد.
سازمان حفاظت محیط زیست وضعیت شاخص آلودگی هوا در ۸ کلانشهر کشور را تشریح کرد.
اصفهان- بدنبال تشدید آلودگی هوای کلانشهر اصفهان ظهر امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه داد.
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز هوای ۲ کلانشهر، ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ کلانشهر ناسالم برای تمام افراد جامعه آلوده و ناسالم است.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز چهارشنبه ۲۳ آذر در غرب کشور و شمال خوزستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز پنجشنبه ۲۴ آذر در غرب و جنوب غرب کشور بارش‌ها تقویت شده و به بوشهر و جنوب اصفهان نیز گسترش پیدا می‌کند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش آلودگی هوای کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان از امروز تا اواسط هفته جاری خبرداد.‌
از امشب تا روز سه‌شنبه، افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی هوا، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در بعضی از ساعت‌ها در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان برای پنجمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.‌
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوشنبه بیست و پنجم مهرماه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و تشدید وضعیت آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان و نواحی مرکزی و صنعتی استان در روز چهارشنبه خبرداد.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوا در هفت کلانشهر کشور در تاریخ ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوا در هشت کلانشهر کشور در تاریخ ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ