بر اساس اعلام معاونت علمی، باید بر اساس آیین نامه دانش بنیانها، آمار قطعی واردات و صادرات محصولات دانش‌بنیان احصا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنوز آمار قطعی از همه دانش آموزان نداریم، اما برخی دانش آموزان در نمرات خود نصاب قبولی را کسب نکرده‌اند و از این رو پس از آزمون مجدد در شهریور ماه و کسب نصاب قبولی برایشان برگه هدایت تحصیلی صادر می‌شود.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال طی ٢۴ ساعت گذشته ١٢۴ نفر بودند که ١١٨ نفر به بیمارستان منتقل شدند.
براساس جدیدترین آمار اورژانس کشور از ابتدای اسفند تا امروز ۱۷ نفر در اثر حوادث چهارشنبه سوری جان باخته‌اند؛ ۷۱۴ نفر مصدوم شده‌اند و ۸۰ نفر هم دچار قطع عضو شده‌اند.
براساس جدیدترین آمار اورژانس کشور از ابتدای اسفند تا امروز ۱۷ نفر در اثر حوادث چهارشنبه سوری جان باخته‌اند؛ ۵۴۵ نفر مصدوم شده‌اند و ۶۴ نفر هم دچار قطع عضو شده‌اند.
براساس جدیدترین آمار اورژانس کشور، تاکنون ۵۰۱ نفر هم دچار مصدومیت شده‌اند و ۶۴ نفر هم دچار قطع عضو شده‌اند.
براساس جدیدترین آمار اورژانس کشور، تعداد جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری ۱۷ نفر است و تاکنون ۵۰۱ نفر هم دچار مصدومیت شده اند. همچنین اورژانس تهران از بستری شدن ۲۷ مصدوم در بیمارستان‌های پایتخت خبر داد.
براساس جدیدترین آمار اورژانس کشور، تعداد جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری ۱۷ نفر است و تاکنون ۵۰۱ نفر هم دچار مصدومیت شده اند. همچنین اورژانس تهران از بستری شدن ۲۷ مصدوم در بیمارستان‌های پایتخت خبر داد.
تاکنون ۱۵ نفر فوت کردند که این آمار به تفکیک استان‌ها بدین ترتیب است؛ ۷ نفر در تبریز، ۴ نفر در تهران، ۲ نفر در همدان، ۱ نفر در ارومیه و ۱ نفر در قزوین.
مراسم چهارشنبه سوری همیشه با حوادث تلخ و دردناکی همراه بوده که بعضا خانواده هایی نیز در سال نو، عزادار شده اند.
مراسم چهارشنبه سوری همیشه با حوادث تلخ و دردناکی همراه بوده که بعضا خانواده هایی نیز در سال نو، عزادار شده اند.
آذری جهرمی: سال 98 با تصمیم شورای عالی امنیت ملی قطع شد و بعد هم با تصمیم همان شورا وصل شد. وزیر ارتباطات در تصمیمِ قطع نبود، اما برای تصمیم‌گیری درباره وصل دعوت شد. من با قطع اینترنت مخالف بودم، اما نمی‌توانستم برابر قانون بایستم. موقعی که برای جلسه وصل اینترنت دعوت شدم و حق رأی داشتم، دفاع کردم.
آخرین آمار کرونا در ایران/ گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت/ ماجرای ۲ جنایت هولناک/ پایان مرگبار بازی کودکانه ۲ برادر/ کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان نماینده سازمان‌ها/ پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد/ مرگ هولناک جوان کرجی با دسته کلیدش/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار
از دیروز تا امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۲ نفر از آنها بستری شدند.
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به میزان تأثیر قطعی سوابق تحصیلی ۴۰ درصد خواهد بود که بر اساس ۱۱ درس دیپلم در پایه دوازدهم در نظام ۶-۳-۳- خواهد بود و سهمیه‌ها در این آزمون تغییر نخواهد کرد.
روند خوب تیمهای کونکاکاف در جام جهانی قطر امروز با شدیدترین شکست ممکن قطع شد و کاستاریکا آمار تیم‌های این منطقه را یک‌تنه زیر و رو کرد.
از دیروز تا امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: اگر واکنش سریع مسئولان نبود، قطعا آمار کشته های حادثه زندان اوین بیش از اینها بود.
از دیروز تا امروز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.
از دیروز تا امروز ۳ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۳ نفر از آنها بستری شدند.
رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد گفت: ایران اجرای عدالت و محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را از طریق یک دادگاه عادلانه تا حصول نتیجه قطعی دنبال خواهد کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ محاربه و اعدام در انتظار راهزنان خوزستان/ مرگ دلخراش ۲ نوجوان موتورسوار/ برق گرفتگی منجر به قطع دست‌های سیمبان شد/ طلاق به خاطر فرزند معلول/ رهایی از حبس ۱۳ ساله با دو شرط/ صاعقه مرد روستایی را کشت/ جنایتی که به خاطر سوء‌ظن رقم خورد/ سیگنال جنایت از آن سوی دیوار!/ دختران مقتول، مادرشان را بخشیدند
پرسپولیس در پایان هفته ششم 14 امتیاز کسب کرده که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج آخرین آمار پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی زائران اربعین را در سامانه سماح تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ