آنتوان کومبوآره از مربیگری باشگاه نانت برکنار شد. در حالی که چهار هفته به پایان لیگ فرانسه مانده، نانت در رده هفدهم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متئو کواچیچ می‌گوید منچسترسیتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سعی دارد چند فصل دیگر این موفقیت را تکرار کند.
اتلتیکومادرید را میتوان الگویی برای جهش از سطح معمولی به سطح برتر در نظر گرفت که با نگاه کلی، سیر موفقیت این تیم مارا امیدوار میکند که برای پیشرفت حتما نیازی به هزینه های هنگفت نیست.
کریستیانو رونالدو در حال حاضر در سن 38 سالگی در فوتبال عربستان و تیم النصر حضور دارد و تلاش می کند تا در این تیم بتواند به موفقیت در لیگ عربستان و فوتبال آسیا برسد اما همه می دانند که درخشان ترین دوران کریستیانو رونالدو مربوط به دوران حضورش در فوتبال اروپا و به خصوص در تیم رئال مادرید است.
روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، بعد از پیروزی مقابل هلند و کسب مدال برنز لیگ ملتهای اروپا از بازیکنانش ستایش کرد و گفت این موفقیت نشانه خوبی برای آینده آتزوری است.
تلاش عربستانی ها در جذب بازیکنان شاخص فوتبال اروپا در جهت به موفقیت رسیدن پروژه به دست آوردن میزبانی جام جهانی 2030 است.
دکتر سودابه داوران که پیش از این اولین زن در دنیا بود که مدال علمی یونسکو در نانوتکنولوژی را دریافت کرده بود، در موفقیت جدید خود مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا را کسب کرد.
ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی به لطف قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، موفقیت بی‌نظیر کریستیانو رونالدو را تکرار کرد.
‌دومین ماموریت اسپیس‌ایکس و اکسیوم‌اسپیس به فضا از مرکز فضایی کندی در فلوریدا به پایان رسید. دو فضانورد اهل عربستان از اعضای تیم چهارنفره‌ای هستند که بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد، به زمین بازگشتند. یکی از این فضانوردان ریانه برناوی، ۳۴ ساله که در زمینه سرطان پستان پژوهش می‌کند، به عنوان نخستین زن عرب که به فضا سفر کرده، نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این پروژه ده روزه با حمایت و هماهنگی آژانس فضایی عربستان سعودی و مشارکت اسپیس‌ایکس، ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ژاپن، با موفقیت به پایان رسید.
بازگشت فیورنتینا به روند موفقیت در لیگ با شکست سنگین سمپدوریا همراه شد.
چلسی قصد دارد بازیکنی که لقب پیکه جدید را گرفته، به خدمت بگیرد. این مدافع 16 ساله با قد 195 سانتی‌اش به تیم خود کمک کرده در لیگ جوانان اروپا به موفقیت برسد.
تیم های ایتالیایی فصل موفقی را در رقابت های قاره ای داشته اند و این احتمال وجود دارد که هر سه جام اروپا را هم فتح کنند.
آژانس فضایی اروپا کاوشگر «جویس» خود را با هدف نهایی کشف حیات در قمرهای یخی سیاره مشتری با موفقیت به فضا پرتاب کرد.
عملکرد فوق‌العاده ناپولی در فصل کنونی باعث شده تا تمام رسانه‌ها شاگردان اسپالتی را یک بخت جدی فتح چمپیونزلیگ بدانند.
بزرگان فوتبال اروپا و تعدادی از فاتحین سابق لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی برای موفقیت ناپولی در چمپیونزلیگ قائل‌اند.
بارسلونا روبرت لواندوفسکی را خرید تا در لیگ قهرمانان به موفقیت برسد اما ستاره لهستانی برای فتح لیگ اروپا هم کمک موثری نبود.
رونالدو درباره حضور در فوتبال آسیا گفت: من در فوتبال اروپا همه موفقیت‌ها را به دست آوردم و اکنون نوبت چالش در آسیا است و به دنبال موفقیت در فوتبال آسیا هستم. خودم و خانواده‌ام از شور و هیجان زیادی برخوردار هستیم و همه چیز اینجا خوب است.
کریستوف گالته سرمربی پاریسن ژرمن معتقد است موفقیت در جام جهانی نمی‌تواند تعیین کننده آینده شغلی او در این باشگاه باشد.
در میان پنچ لیگ معتبر فوتبال اروپا روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند تاثیرگذارترین مهاجمان روی موفقیت تیم‌های‌شان بوده اند. وابستگی بارسا و سیتی به آنها بسیار زیاد و خطرناک است.
تیم تکواندو نوجوانان بلغارستان با سرمربی ایرانی خود موفق به کسب چهار مدال نقره و یک برنز در مسابقات قهرمانی اروپا شد.
کیهان نوشت: وقتی آیت‌الله رئیسی به ریاست‌جمهوری رسید، در مطبوعات پرتیراژ آمریکا و اروپا صد‌ها مقاله و گزارش به چاپ رسید که درهمه آن‌ها به موفقیت ایران دردوره وی در پیشبرد اقتصادی، اعتراف شده بود.
مربی تمرین‌دهنده دیناموزاگرب معتقد است اگر این تیم به دنبال ادامه حضور در رقابت‌های اروپایی بعد از جام جهانی است، باید فکری به حال دفاع کند.
برخی تحلیلگران معتقدند اگرچه آمریکایی‌ها ممکن است موفقیت احزاب راست افراطی را یک تغییر ناگهانی بدانند واقعیت این گونه نیست و مواضع احزاب راست افراطی در ایتالیا در سالیان اخیر عادی شده است. در نتیجه، از دید آنان تغییر رادیکالی در سیاست ایتالیا رخ نداده و ادامه روندی است که از چندین سال پیش آغاز شده است.
روزنامه نیکی آسیا در گزارشی نوشت اتحادیه اروپا که به دلیل جنگ اوکراین در آستانه شروع فصل سرما قرار گرفته، مشتاقانه در انتظار ورود نفت ایران به بازارهای بین‌المللی است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو اعلام کرد: رانا پلاس موفق شد آزمون ایمنی عابر پیاده را بر اساس استاندارد روز اروپایی ECE R۱۲۷ با موفقیت پشت سر گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ