کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی در جام جهانی مقابل آمریکا و انگلیس ترسو بازی کرد و نتوانست نتیجه بگیرد، گفت: تفکرات کی روش دیگر به درد نمی‌خورد و تیم ایران نیاز به بازسازی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به درخواست روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از این به بعد او روی تیم‌های ملی پایه این کشور نیز تسلط کامل خواهد داشت.
باز شدن دروازه تیم ملی ایران در بازی‌های اخیر باعث نگرانی اهالی فوتبال از آینده و آمار گل‌های دریافتی شده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اشتباه درخط دفاع باعث دریافت گل از افغانستان و قرقیزستان شد گفت: کادر فنی تیم ملی باید به ترمیم خط دفاع بپردازد.
رئیس فدراسیون ناشنوایان با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در آسیا گفت: برای مسابقات آینده کادر فنی و اعضای تیم تغییراتی خواهند داشت.
رئیس فدراسیون ناشنوایان با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در آسیا گفت: برای مسابقات آینده کادر فنی و اعضای تیم تغییراتی خواهند داشت.
سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک گفت: کسب سهمیه جام جهانی، کار بزرگ و خاصی است که در هر ورزشی اتفاق نمی‌افتد ولی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی باید به پوست اندازی هم فکر کنند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم در آینده اردوها و حریفان بهتری برای آماده‌سازی داشته باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه با مربی خارجی نتوانستیم موفق باشیم گفت: اگر می خواهیم با مربی ایرانی موفق باشیم باید حریفان قویتری را برای تیم ملی انتخاب کنیم.
عضوهیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به دلایل انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، گفت: در لیگ بازیکنان جوانی داریم که حضورشان در تیم ملی الزامی است!
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط جدول شانس سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی به یک مربی با مکتب جدید و قوی و افراد تازه نفس نیاز دارد.
یک روزنامه قطری خواهان برکناری «فیلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر شد.
تیم ملی فوتبال آلمان به تغییراتی اساسی و جوانگرایی جدی برای بهبود شرایطش در رقابت‌های پیش‌رو نیاز دارد.
بحث انتقال جهانبخش به صدرنشین سوپرلیگ یونان، سوژه گفتگوی سایت معروف یونانی با سردبیر ورزش سه شد.
مسابقات قهرمانی جهان در حالی با سه مدال برنز برای تیم ملی تکواندو ایران پایان یافت که در صورت ایجاد تمهیدات لازم، این رقابتها می‌تواند نقطه شروعی برای موفقیت دوباره تکواندو باشد.
مسابقات قهرمانی جهان در حالی با سه مدال برنز برای تیم ملی تکواندو ایران پایان یافت که در صورت ایجاد تمهیدات لازم، این رقابتها می‌تواند نقطه شروعی برای موفقیت دوباره تکواندو باشد.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
اسطوره فوتبال قطر و بازیکن سابق تیم ملی این کشور معتقد است دوره فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی این تیم به پایان رسیده و فوتبال قطر باید مسیر تازه ای را آغاز کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید مقابل ولز با شرایطی متفاوت باید به میدان برویم، گفت: برای رسیدن به موفقیت در این دیدار به تغییرات اساسی در ترکیب تیم ملی نیاز داریم.
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه اول با تغییرات غیرمنتظره و عجیبی که کارلوس در ترکیب ایجاد کرده بود نمایشی فاجعه‌بار داشت.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران در موقعیتی قرار دارد که حدود یک سال پیش فکرش را هم نمی کرد با کارلوس کی روش چشم در چشم شود و از دستورات او تبعیت کند.
کی‌روش خیلی دیر به تیم ملی ما رسید. زمان بیشتری احتیاج است که برای جام جهانی آماده شوند. سعی می‌کنیم کمک کنیم و هرکاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات در تیم ملی می‌تواند تأثیرگذار باشد، گفت: حضور کی‌روش به عنوان سرمربی شوک خوبی برای فوتبال ملی بود اما برای موفقیت عوامل دیگری هم نیاز است.
کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا نیاز به حمایت بیشتری داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ