سخنگوی کرملین درباره تصمیم مسکو مبنی بر عدم تمدید توافق غلات، توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه از دخالت کی‌یف در حملات به پل کریمه مطلع بوده است.
یک نشریه فرانسوی با اشاره به تصمیم دولت این کشور برای ارسال موشک دوربرد موسوم به «اسکالپ»، به تشریح جزئیات و توانمندی این موشک پرداخت.
سخنگوی کرملین درباره اظهارات مقامات اوکراینی مبنی بر «کشتن روس‌ها»، به کی‌یف هشدار جدی داد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که استفاده کی‌یف از سلاح‌های «خودش» کمتر و کمتر شده و این نشان می‌دهد که هدف اولیه مسکو مبنی بر خلع سلاح اوکراین تا اندازه زیادی برآورده شده است.
سخنگوی کرملین می‌گوید که سلاح‌های ارسالی غرب برای اوکراین هر روز پیشرفته‌تر شده و این موضوع تنش را وارد مرحله تازه‌ای خواهد کرد.
سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که در حال حاضر برای مذاکرات بین مسکو و کی‌یف، هیچ پیش‌شرطی وجود نداشته و چنین گزینه‌ای روی میز نیست.
معاون وزیر خارجه روسیه مدعی است که رژیم کی‌یف حمله پهپادی به کرملین را بدون هماهنگی با غرب ترتیب داده بود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اظهارات مقامات اوکراین درباره آمادگی‌شان برای «کشتن روس‌ها در سراسر دنیا» را «ددمنشانه» توصیف کرد.
رییس‌جمهور ونزوئلا در رایزنی با «پوتین»، تلاش کی‌یف برای حمله به کرملین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را به‌شدت محکوم کرد.
پسکوف طی نشست خبری در مسکو گفت که رژیم کی‌یف اقدام به انجام حمله پهپادی به اقامتگاه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در کرملین داشت.
رییس جمهور روسیه امروز در پاسخ به ابتکار انگلیس در ارتباط با تحویل تسلیحاتی با اورانیوم ضعیف شده به کی‌ یف اعلام کرد: اگر این موضوع رخ دهد، مسکو واکنش نشان می دهد.
دولت جو بایدن در حال رایزنی با کنگره ایالات متحده آمریکا است تا یک بسته کمکی دیگر به ارزش ۱۰ میلیارد دلار را برای دولت اوکراین تصویب کند. همچنین دولت آمریکا قصد دارد هم‌زمان تحریم‌های بیشتری را علیه کرملین وضع کند.
کرملین با تکرار اظهارات رئیس جمهور سابق آمریکا، اعلام کرد که تصمیمات واشنگتن و فشار کاخ سفید بر سایر کشورها برای ارسال تانک به اوکراین، تنش در کی‌یف را تشدید کرده است.
سخنگوی کرملین می‌گوید مادامی که مذاکره با مسکو در قانون اوکراین ممنوع باشد، روسیه هیچ دورنمایی برای مذاکرات صلح با کی‌یف نمی‌بیند.
سناریوی دوم برای شکست روسیه شامل شکست در بحبوحه تشدید تنش است. کرملین به شکلی پوچ انگارانه به دنبال طولانی کردن جنگ در اوکراین است و درعین‌حال کمپین اقدامات خرابکارانه ناشناخته را در کشورهای حامی کی‌یف و خود اوکراین آغاز کرده است. در بدترین حالت، روسیه می‌تواند دست به انتخاب گزینه حمله هسته‌ای به اوکراین بزند.
رئیس جمهور اوکراین به کرملین پیشنهاد داد تا با خروج نیروهایش از این کشور، باعث توقف جنگ بین کی‌یف و مسکو پس از سال نو میلادی شود.
«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات مقامات غربی درباره لزوم بازگشت مسکو و کی‌یف به میز مذاکره، گفت اراده سیاسی اوکراین لازمه انجام شدن این گفت و گوها است.
مسکو اظهارات رئیس جمهور اوکراین درباره امیدواری کی‌یف برای پس گرفتن کریمه با روش «غیرنظامی» را اشاره‎‌ای به جدا کردن این شبه جزیره از خاک روسیه خواند و آن را «محال» توصیف کرد.
سخنگوی کرملین گفت: پوتین در حقیقت از همان آغاز آماده گفتگو با دولت کی‌یف بوده است. رئیس جمهوری روسیه بار‌ها گفته که می‌خواسته این کار را انجام دهد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به گزارش‌های منتشر شده درخصوص استفاده روسیه از پهپاد‌های ایرانی در حمله به کی‌یف گفت: در عملیات مان در اوکراین از تجهیزات روسی استفاده می‌کنیم که نام کشور روسیه بر آن‌ها حک شده است.
در پی الحاق چهار منطقه جنوب و شرق اوکراین به روسیه، سخنگوی کرملین هشدار داد که مسکو، تلاش مجدد اوکراین برای پیوستن به ناتو را به دقت زیر نظر دارد.
رئیس جمهور اوکراین گفت که اگر روسیه به وعده خود برای الحاق جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپروژیا و خرسون به مسکو عمل کند، با پاسخ «بسیار شدید» کی‌یف روبرو خواهد شد.
وزیر خارجه ترکیه با اعلام مخالفت کشورش با همه‌پرسی الحاق به روسیه در مناطق شرق اوکراین، گفت کرملین در حال بررسی بازگشت به مذاکرات با کی‌یف است.
روز یکشنبه زلنسکی گفته بود که اگر رفراندوم‌های برنامه ریزی شده در خرسون و زاپروژیا برگزار شود، احتمال مذاکرات بین کی‌یف و مسکو دیگر وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ