وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: ۵۰ نظامی اسیر روس از قلمرو تحت کنترل کی یف بازگردانده شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با احتساب ۵۰ هزار واحد جدید، تعداد واحدهای تحویل متقاضیان شده توسط بنیاد در دولت سیزدهم به ۱۹۷ هزار واحد می‌رسد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره خنثی‌سازی عملیات نیروهای اوکراینی که قصد نفوذ در خاک مسکو را داشتند، اعلام کرد: بیش از ۵۰ اوکراینی کشته شده و ۴ خودروی زرهی آن ها نیز منهدم شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: وزارت راه و شهرسازی ۵۰ هزار هکتار از اراضی در مالکیت خود را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داده است.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مدل‌های جدید مالی در قرارگاه مسکن با تعیین ۵۰ نقطه برای مشارکت با سرمایه گذاران آماده سازی و شروع می شود.
معاون شهرسازی و معماری منطقه ۲۱ از افزایش ۵۰ درصدی صدور پروانه ساخت مسکن در محدوده غربی تهران در سه ماه آخر سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
این هواپیما به اسم اِی-۵۰ متعلق به شرکت "بری‌یف" (Beriev) قابلیت فرماندهی و کنترل و توانایی ردیابی حداکثر ۶۰ هدف در زمان را دارد.
رییس کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن و ساختمان با بیان اینکه بانک‌ها به تکالیف قانونی خود در طرح نهضت ملی مسکن عمل نمی‌کنند، گفت: در ازای دریافت زمین، بخش خصوصی ۲۰ تا ۵۰ درصد منابع مالی پروژه را تأمین و پرداخت می‌کند.
اگر وزیر صمت یا هر مسئول دیگری تحریم‌های شکست خورده، صادرات نفتی و غیر نفتی رشد داشته و اقتصاد کشور در حال پیشرفت است، نتیجه طبیعی باید کاهش تورم، کاهش نرخ ارز، خودرو و طلا، مسکن، اجاره بها و البته قیمت مواد غذایی باشد. اما زمانی که ادارک، احساس و واقعیات عینی زندگی روزمره مردم، خلاف این نتایج را اثبات می‌کند، یکباره از تمامی آمار‌ها ارزش و اعتبارزدایی می‌شود
کاهش درخور توجه قدرت خرید مسکن در گزارش‌های ماهانه مرکز آمار از بازار اجاره هم قابل‌توجه است و رشد اجاره‌بها در ایران در ماه‌های گذشته بار‌ها خبرساز شده است. بر اساس گزارش مرکز آمار ایران اجاره‌بها در کشور در ماه اول زمستان، با همان نرخ رشد ماهانه ماه آخر پاییز، افزایش داشت. آمار رسمی نشان می‌دهد، تورم ماهانه ۲.۸‌درصدی اجاره در آذر، برای ماه دی نیز بدون تغییر، تکرار شد و تورم سالانه اجاره‌بها به حدود از ۵۰ درصد رسیده است.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفت: ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان در دست ساخت با میانگین پیشرفت ۸۷ درصد تا پایان اردیبهشت تکمیل و تحویل می‌شود.
«علی بهادری جهرمی» با بیان این‌که جهت‌گیری لایحه بودجه ۱۴۰۲ مبتنی بر پیشرفت و عدالت مردم‌بنیاد برای تحقق ایران قوی است، تصریح کرد: ۴۰ نکته از این لایحه در 4 حوزه «اقتصاد و تولید دانش‌بنیان»، «اشتغال و مسکن»، «اجتماعی، بهداشت و سلامت» و «محیط‌زیست، فرهنگ و صنایع‌دستی» احصا شده است.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
براساس اعلام رئیس دفتر نخست وزیر اوکراین، مسکو و کی یف امروز هر کدام ۵۰ اسیر جنگی را بین یکدیگر تبادل کردند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: اوکراین علیرغم آتش‌بس‌اعلامی از سوی مسکو، دونباس را گلوله باران می‌کند.
مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش از تحولات بازار مسکن اعلام کرد: متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران در آذر به بیش از ۵۰ میلیون تومان رسید.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سهم مسکن در سبد خانوار به حدود ۴۰ درصد رسیده و در کلانشهر‌ها بالای ۵۰ درصد است. اگر این وزارتخانه درست عمل کند نیمی از هزینه سبد خانوار کاهش می‌یابد. در سه دهه اخیر قیمت مسکن در تهران به بیش از ۱۱۰۰ برابر افزایش یافته است حتی طلا، سکه و ارز نیز این افزایش را نداشته است.
بازار خرید و فروش مسکن در آخرین ماه آخر پاییز در منطقه جنوبی با قیمت های نامتعارف به فروش می رسد .
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: ۵۰ نظامی اسیر روس از قلمرو تحت کنترل کی یف بازگردانده شدند.
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: وقتی مدیر یا مسئولی حقوق بالای ۵۰ میلیون تومان می‌گیرد قدرت درک بیکاری، بی پولی، تورم، اجاره مسکن و سایر مشکلات را ندارد.
وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه رزمایش جدید این کشور، از اول سپتامبر آغاز خواهد شد، جزئیاتی درباره نحوه اجرای این رزمایش در بحبوحه عملیات نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد.
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.
رئیس انجمن تولیدگنندگان صنعتی ساختمان از احداث ۵۰ هزار واحد ذیل نهضت ملی مسکن به روش صنعتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ