حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، انتقادات تند جواد خیابانی را به دنبال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک عراقی مس رفسنجان در بازی هفته سوم مقابل شمس آذر می تواند تیمش را همراهی کند.
شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور پس از شکست این تیم برابر پرسپولیس یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد
منتظر محمد، هافبک عراقی مس رفسنجان، مورد استقبال ویژه اعضای تیم مس رفسنجان قرار گرفت.
منتظر محمد بازیکن مطرح عراقی بعد از حواشی موجود از استقلال جدا شده و احتمالا به مس رفسنجان می‌پیوندد.
منتظر محمد، هافبک عراقی، چند روزی است که در تمرینات استقلال حضور ندارد.
شاگردان محمود فکری در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر به نتیجه ای بهتر از صفر، صفر دست پیدا نکردند.
تصویری از نصب یک بنر عجیب و کنایه آمیز در یکی از میادین شهر زنجان خطاب به مسئولان استانی منتشر شده که در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است. در تصویری که از این بنر جنجالی منتشر شده، عذرخواهی مردم‌ زنجان از نماینده زنجان در مجلس، استاندار و شهردار بابت آسفالت‌های بی‌کیفیت و آب‌گرفتگی معابر شهر زنجان در بارندگی اخیر سوژه شده!
رضا کرملاچعب درباره استوری عجیبی که پس از عقد قرارداد با چادرملو اردکان منتشر کرد، توضیحاتی را ارائه داد.
احمد ایراندوست در جدیدترین استوری‌های خود در اینستاگرام ویدیویی از دیدار با رائفی پور منتشر کرده و در آن می‌گوید درباره «استاد رائفی پور» اشتباه می‌کرده و نظرات ایشان «کوبنده» است. ایراندوست در ادامه می‌گوید: «او هم مثل خود من منتقد است و من از محضر برادر عزیزم رائفی پور معذرت می‌خواهم.»
لیونل مسی، بازیکن تیم پاری سن ژرمن به دلیل سفر غیرموجه به عربستان سعودی از هم تیمی‌هایش و این باشگاه عذرخواهی کرد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن با انتشار یک پیام ویدئویی درباره سفر به عربستان توضیحاتی داد و از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت دانش آموزان گفت: ما هم منتظر اعلام نتیجه از سوی نهاد‌های ذیربط هستیم. نگرانی اولیا را درک می‌کنیم، کمیته فوریت‌ها تشکیل شده است.
تصاویر منتشر شده از تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در جریان بازی این تیم برابر لیورپول نشان می‌دهد که او از هواداران و بازیکنان رئال عذرخواهی کرده است.
محسن برهانی حقوقدان می‌گوید با توجه به عدم عذرخواهی خبرگزاری فارس شکایت علیه این خبرگزاری ثبت شد.
این جملات منتشر شده در کیهان در حمایت از تیم ملی در حالی است که این روزنامه بعد از بازی ایران با انگلیس، این تیم را بی غیرت خواند و بعدا مجبورشد عذرخواهی کند.
پس از منتشر شدن ویدیوی گربه آزاری کورت زوما، این مدافع فرانسوی پس از یکسال در مصاحبه تلویزیونی به طور رسمی اقدام به عذرخواهی کرده است.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به منتقدان، ضمن «عذرخواهی از عموم مردم بابت عدم انتقال کامل و دقیق سخنان هاشمی گلپایگانی»، متن پیشین گفت و کوی جنجالی و انتقادبرانگیز دبیر ستاد را پالایش و مجددا، منتشر کرد.
حجت‌الاسلام حسن منتظری اظهار کرد: فعلا از پذیرش امامت جمعه در سایر شهر‌ها عذرخواهی کردم و در این مدت سعی کردم در سختی‌ها و خوشی‌ها در کنار مردم با شرافت و با کرامت شهرم باشم.
حسن یزدانی یکی از محبوب ترین ورزشکاران ایران و دارنده هشت مدال طلا و نقره و برنز در المپیک و قهرمانی جهان، در صفحه‌ اینستاگرام خود پیامی خطاب به مردم منتشر کرد و ضمن عذرخواهی از شکست مقابل تیلور آمریکایی، به خانواده امینی هم مرگ دخترشان را تسلیت گفت
علی کریمی پیامی را در خصوص حواشی ایجاد شده در چند هفته اخیر منتشر کرد.
علی کریمی پیامی را در خصوص حواشی ایجاد شده در چند هفته اخیر منتشر کرد.
باشگاه استقلال فیلمی از عذرخواهی ساپینتو از نیرو‌های هلال احمر در بین دو نیمه دیدار با ملوان منتشر کرد.
شاخص کل بورس شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۶۰۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۴۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
مهدی نصیری، مدیر سابق روزنامه‌ی کیهان و هفته نامه‌ی صبح که در دهه‌ی هفتاد منتشر می‌شد، از غلامحسین کرباسچی به دلیل مواضع علیه او به اتهام فساد عذرخواهی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ