روزنامه‌های عربستانی در جاپ امروز خود با تیترهای روحیه‌بخش، به استقبال تقابل با مکزیک رفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گسترش دایره نفوذ اشغالگران آمریکایی در سوریه و سفر وزیر خارجه ایران به عربستان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
درخواست عجیب عربستان از اتباع سعودی برای ترک فوری لبنان و افزایش تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
تلاش‌های ناکام دولت بایدن برای جدا کردن عربستان از محور رقیبِ آمریکا و همچنین افزایش هشدارها خطاب به نتانیاهو، از موضوعات مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
روزنامه‌های عبری زبان در اعتراض به تصویب لایحه اصلاحات قضایی و گسترش اختیارات کابینه بنیامین نتانیاهو، صفحه نخست خود را به رنگ سیاه منتشر کردند.
قهرمانی کارلوس آلکاراس در تنیس ویمبلدون با شکست نواک جوکوویچ روی جلد روزنامه‌های امروز اروپا دیده می‌شود.
روزنامه‌های امروز اسپانیا به رویارویی نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراس در فینال ویمبلدون اشاره می‌کنند‌.
عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا به خداحافظی عجیب یوونتوس با لئوناردو بونوچی پرداخته‌اند.
روزنامه‌های امروز انگلیس به مصاحبه تکان دهنده دله آلی در میان عناوین اصلی اشاره کرده‌اند.
رسوایی کشف مواد مخدر در کاخ سفید و هم چنین سیاست‌های ضد آمریکایی عربستان در کنار لزوم خروج آمریکایی ها از سوریه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
عناوین اصلی روزنامه‌های امروز اسپانیا به موضوعات مختلف از جمله درگذشت لوئیس سوارز و آغاز فعالیت جود بلینگام در رئال مادرید اختصاص دارد.
علاقه میلان به جذب طارمی از چند هفته قبل شایعاتی را پیرامون حضور این بازیکن در سن سیرو به همراه داشت. این موضوعی است که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروزش به آن پرداخته و مدعی شده که شانس این ستاره ایرانی برای حضور در ترکیب میلان در فصل آینده افزایش پیدا کرده و میلان قصد دارد به صورت جدی برای جذب او اقدام کند.
رونامه های اسپانیا در شماره امروز خود به شکست شب گذشته در فینال یورو زیر 21 ساله ها و نهایی شدن انتقال روکه به بارسا پرداختند.
بحث پیوستن مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، به میلان توجه رسانه‌های ایتالیایی را جلب کرده است.
در میان عناوین اصلی روزنامه‌های امروز ایتالیا به انتقال کریستین پولیشیچ به میلان هم به چشم می‌خورد.
علاقه باشگاه‌های عربستان به جذب هافبک بارسلونا میان عناوین اصلی امروز روزنامه‌های اسپانیایی دیده می‌شود.
تمدید قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید علیرغم پیشنهادات نجومی از باشگاه‌های عربستان سعودی میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا دیده می‌شود.
بی توجهی سیاست مداران اروپایی به غرق شدن صدها مهاجر در آب‌های مدیترانه در کنار حرکت سریع قطار همگرایی میان ایران و عربستان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
پیام‌های سخنرانی اخیر رئیس جمهور روسیه در خصوص جهان چندقطبی و نابودی نظام استعماری و همچنین سفر وزیر خارجه عربستان به ایران، محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
گاف جدید رئیس جمهور آمریکا از یک سو و درگیری میان نمایندگان عربستان و امارات در جنوب یمن از سوی دیگر، محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
احتمال بازگشت قریب الوقوع کشورها به توافق هسته‌ای و جنایت جدید عربستان در اعدام ۲ جوان بحرینی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به مهمترین مسائل منطقه و جهان از جمله شدت گرفتن اعتراضات مردمی در فرانسه و اثرات همکاری های ایران و عربستان پرداختند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا و هم چنین نرمش آمریکا در قبال توافق میان ایران و عربستان پرداختند.
توافق میان عربستان و ایران هم چنان مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است و این روزنامه‌ها به خطرات این توافق برای رژیم صهیونیستی نیز پرداخته اند.
توافق روز جمعه ایران و عربستان در خصوص از سرگیری روابط دوجانبه و تأثیرات مهم آن محور اصلی صفحه نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب را تشکیل می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ