تیم‌های ملی هاکی داخل سالن آقایان و بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، عازم بانکوک می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان اربعینی ۱۵ هزار نفره «رهسپاران عصر ظهور» به همت خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکشنبه (۲۹ مرداد) به عتبات عالیات اعزام می‌شود.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اعزام کاروان ترویجی دانش پایه به شالیزارهای استان خبر داد و گفت: رویکردهای علمی جدید مطابق با محدودیت‌های منابع اقلیمی در اختیار مردم قرار می گیرد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
کاروان کوراش ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم شهر هانگژو در کشور چین شد.
کاروان اعزامی ناشنوایان ایران به اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با کسب ۳۷ مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد.
دبیرکل کمیته المپیک از حضور تیم هندبال مردان به عنوان رشته چهارم انتخابی در بازی‌های ساحلی خبر داد.
اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو نشست نهایی خود پیش ازجلسه ستاد عالی بازیها را با دستور بررسی نهایی وضعیت رشته های کاندید اعزام برگزار کردند.
اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز برگزار شد.
اولین کاروان کمک های پزشکی و بهداشتی لبنان به همراه تیم های پزشکی متخصص عازم سوریه شد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای پروژه «نذر آب ۵» و اعزام کاروان سلامت به خاش خبر داد.
به گفته سرپرست کاروان بازی‌های پاراآسیایی و بر اساس سیاست‌های مصوب و نشست‌های تخصصی فنی برگزار شده با فدراسیون‌ها، تا به امروز اعزام ۱۴ رشته به این بازی‌ها قطعی شده است.
به گفته سرپرست کاروان بازی‌های پاراآسیایی و بر اساس سیاست‌های مصوب و نشست‌های تخصصی فنی برگزار شده با فدراسیون‌ها، تا به امروز اعزام ۱۴ رشته به این بازی‌ها قطعی شده است.
کاروان تیم ملی ایران با درخواست کی روش قرار است ۲۲ آبان ماه به قطر سفر کند.
دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص گفت: تنها در صورتی می‌توانیم کاروان پیوند اعضا را به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا اعزام کنیم که منابع مالی لازم را تامین کنیم.
دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص گفت: تنها در صورتی می‌توانیم کاروان پیوند اعضا را به مسابقات قهرمانی جهان استرالیا اعزام کنیم که منابع مالی لازم را تامین کنیم.
تیم های کشتی آزاد و فرنگی امید کشورمان در حالی روزهای پایانی اردوی خود را پشت سر می گذرانند که همچنان در انتظار صدور روادید از سوی سفارت اسپانیا هستند.
کاروان ۹۰ نفره کشتی پیشکسوتان ایران بدلیل صادر نشدن ویزا از سوی سفارت بلغارستان، مسابقات جهانی را از دست داد.
کاروان کشتی امید ایران در حالی روزهای پایانی تمرینات خود را برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۰۲ اسپانیا پشت سر می‌گذارد که هنوز اعزام آنها قطعی نشده است.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امروز بزرگترین کاروان زائران دانش‌آموزی پیاده روی اربعین از خراسان رضوی به کربلا اعزام می‌شوند.
دبیر ستاد اربعین سازمان بهزیستی، از اعزام ۳۰۰ نفر از مددجویان به عراق برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی برای نخستین‌بار خبر داد.
مراسم بدرقه کاروان دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح برای اعزام به مسابقات سیزم، صبح امروز در فرودگاه مهرآباد برگزار شد.
نخستین گروه از تیم های مختلف ورزشی ایران جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز عازم قونیه شدند.
معاون برنامه‌ریزی و بودجه فرمانداری رفسنجان از اعزام 71 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک به مناطق سیل‌زده رفسنجان خبر داد و گفت: این کمک‌ها از‌سوی شرکت ملی مس به منظور امدادرسانی به مناطقی که بر اثر سیلاب دچار تخریب و آسیب شده‌اند، انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ