هافبک ایرانی وایله یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل ساندریوسکه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته وایله در حضور سعید عزت‌اللهی مقابل حریف خود به میدان رفت.
وایله در حضور هافبک ایرانی خود به پیروزی مقابل وندسیسل رسید.
سعید عزت‌اللهی تمرینات پیش فصل خود با وایله را آغاز کرده است.
عزت‌اللهی به کدام یک از ۴ غول لیگ ایران می‌رود؟
۱۲ آذر ۸۷ به ابتکار علی لاریجانی همایش کم‌نظیری برگزار شد که در آن تمامی رؤسای مجلس پس از انقلاب و نمایندگان مجلس ادوار گوناگون از نهضت آزادی تا مؤتلفه و جامعه روحانیت حضور داشتند. هاشمی‌رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی، خاتمی، عزت‌الله سحابی، مهدوی‌کنی، جنتی، امامی‌کاشانی، محمدی‌گلپایگانی و حدادعادل در این مراسم حضور داشتند و غایب بزرگ این همایش محمود احمدی‌نژاد بود. جلسه‌ای که مشابه آن کمتر برگزار شد و حتی تلاش‌های بعدی لاریجانی هم در این بین برای برپایی دوباره آن بی‌نتیجه ماند.
سعید عزت‌اللهی در تیم منتخب لیگ یک دانمارک قرار گرفت.
ملی‌پوش ایرانی وایله گل قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ یک دانمارک را به ثمر رساند.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم ولی بعضی از این بناها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جاهایی را نشان دادم که یک بنایی ۱۰۰ ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهرهای مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم.
سعید عزت‌اللهی در حساسترین بازی فصل وایله بهترین بازیکن تیمش بود.
شماره ۶ تیم ملی ایران مثل همیشه در ترکیب دیدار مقابل روسیه حضور دارد.
والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه از عملکرد سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون تمجید کرد.
ملی‌پوش ایرانی وایله در نخستین بازی رسمی خود در سال ۲۰۲۳ موفق به گلزنی شد.
یک نماینده مجلس تلاش کرد تا مانع از تهیه گزارش توسط خبرنگار صداوسیما شود. در حالی که نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد. / باشگاه خبرنگاران جوان
یک نماینده مجلس تلاش کرد تا مانع از تهیه گزارش توسط خبرنگار صداوسیما شود. در حالی که نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد. / باشگاه خبرنگاران جوان
در حالیکه نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد./نسیم آنلاین
سعید عزت‌اللهی در وایله خود را آماده شروع دوباره در لیگ یک دانمارک می‌کند.
در جلسه صحن علنی امروز مجلس، پس از طرح سوال توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان پیرامون وضعیت بهداشت و درمان در شهر‌ها و روستاها، نمایندگان با استماع گزارش و توضیحات وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۰۳ رای موافق، ۱۲۳ مخالف، ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۴۵ نماینده از پاسخ‌های عین‌اللهی قانع نشدند.
انتشار آماری جالب توجه از آمار هافبک‌های مرکزی در جام جهانی نشان می‌دهد که احمد نوراللهی در بین بهترین هافبک‌های دنیا قرار گرفته است.
سعید عزت‌اللهی و مرتضی پورعلی‌گنجی پس از بازی با ولز تست دوپینگ دادند.
تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه 15 موفق به ثبت گل اول در مصاف با ولز شد ولی پس از چند دقیقه این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.
روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به برخی شبهات ایجاد شده پس از سخنرانی عزت‌الله ضرغامی در دانشگاه صنعتی شریف، در اطلاعیه‌ای دیدگاه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را درباره «حجاب» تبیین کرد.
دو دقیقه پس از تعویض سعید عزت‌اللهی وایله گل سوم را دریافت کرد و بازی را باخت.
دکتر بهرام عین‌اللهی گفت: مدارس و دانشگاه‌ها بازگشایی شدند و اپیدمی آنفلوآنزا بالا رفت و کمبود‌هایی ایجاد شد. به صورت فوریتی تامین و توزیع آنتی‌بیوتیک را از ابتدای هفته شروع کردیم و ان‌شاءالله تا فردا یا پس فردا دارو به میزان کافی تامین می‌شود.
هافبک ایرانی وایله ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین مانع از شکست تیمش مقابل ویدوور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ