رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه با کمک، همراهی و پیش قدمی دولت ۲۱۰ گلوگاه و بستر فساد را شناسایی و برای دولت ارسال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شرق کشور، وقوع رگبار و رعد و برق در شش استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار داد.
سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور با تاکید بر اینکه جرائم رانندگی در حال حاضر به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: از وزارت دادگستری خواسته‌ایم تا مبلغ ۷ تخلف از ۱۲۰ تخلفی که برای آن‌ها کد جریمه وجود دارد، بیش از صددردصد افزایش پیدا کند.
چندین مطالعه توانایی طبیعت را در کاهش سطح استرس و تقویت سلامت روان نشان داده‌اند. یکی از این مطالعات شامل بررسی نزدیک به ۲۰ هزار شرکت‌کننده بود و نشان داد که گذراندن ۱۲۰ دقیقه در هفته در طبیعت، حس سلامت و تندرستی افراد را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید فعالیت‌های تمدد اعصاب مانند مدیتیشن، یوگا، تای چی، تمرینات تنفسی و آرامش عضلانی را امتحان کنید.
امروز مطالبی همچون مهم‌ترین دلیل جذابیت بورس در سال ۱۴۰۲، پیش بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آتی، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار خودرو، سود خالص سهم کدام نماد ۱۲۰ درصد افزایش یافت؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱، آیا امسال هم خرید طلا و سکه سودآور است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اهواز- مدیرکل راهداری خوزستان گفت: در بحث اعتبارات ملی موفق شدیم رشد چشمگیری داشته باشیم و اعتباراتمان را ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.
درباره سرعت شناورهای سپاه گفت: این شناورها دارای موشک‌های کروز نصیر با برد ۱۲۰ کیلومتر است و در آینده سرعت شناورهای سپاه به ۱۱۰ نات یعنی ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.
فرودگاه مهرآباد از فروردین تا دی‌ماه امسال، ۱۰ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۴۶۵ مسافر اعزام و پذیرش کرده است که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: مکلف هستیم حق اولاد را ۱۰۰ درصد و حق عائله‌مندی را ۵۰ درصد، برای سال ۱۴۰۲ افزایش دهیم.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۴۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۰۷ تن از ایشان وخیم است.
آغاز ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروز، توجه به مدیریت مصرف سوخت، افزایش ۱۰درصدی مصرف گاز نسبت به هفته گذشته و تکذیب آسیب دیدگی کشتی «اوشنیک» از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته گذشته بود.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ تخم گذار گفت: سال گذشته یک میلیون و ۱۲۰ هزار تن تخم مرغ تولید شده بود که این رقم در سال جاری به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن می‌رسد.
مقامات کنگو از افزایش شمار قربانیان باران شدید و سیل در کینشاسا پایتخت این کشور به بیش از ۱۲۰ نفر خبر دادند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان میزان قرارداد بازیکنان والیبال نشسته در لیگ برتر را ۳۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: امسال مبلغ قراردادها برای شرکت در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
رکورد تحویل گاز به نیروگاه‌ها و صنایع فولاد،سیمان و پتروشیمی درپاییز۱۴۰۱ شکست،با وجود افزایش ۱۰درصدی مصرف سوخت معادل نیروگاه‌ها،مصرف نفت‌کوره در پاییز ۱۴۰۱، ۲۸ درصد نسبت به پارسال کاهش یافت
خطیبی گفت: روند کاهشی قیمت نفت آغاز شده،قیمت نفت تا ۱۲۰ دلار رسید و پس از تصمیم اوپک نه تنها افزایش نداشت و با کاهش چند دلاری به ۹۳ دلار رسید.در صورت ادامه دار شدن این شرایطی به۸۰دلار برسد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز افزایش یافت، دلایل ریزش بورس چیست؟، رشد ارزش سهام عدالت پس از مدت‌ها ریزش، گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۲ نماد بورسی، خبر بد برای بازار سهام، خبری مهم برای سهامداران وتجارت، بورس بااین شرایط به کدام‌سو می‌رود؟، وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان مازندران با ۱۲۰ مورد افزایش به ۷۱۰ نوع کالا افزایش یافت.
سازمان هواشناسی کشور درباره تداوم بادهای ۱۲۰ روزه، افزایش شیو فشاری و نفوذ گردو غبار و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک هشدارزردرنگ صادر کرد.
باد‌های موسمی معروف به ۱۲۰ روزه سیستان که در سال‌های اخیر به علت خشکسالی‌های مداوم به بیش از ۱۶۰ روز افزایش یافته معمولا همراه با گردوغبار و آلودگی محیط زیست است، این باد‌ها بعضا با سرعتی حدود ۶۰ تا ۱۲۰ کیلومتر مردم این منطقه را با مشکلات متعددی بویژه حرکت شن‌های روان روبرو می‌کند.
شهر‌های قرمز کرونایی با افزایش مجدد از ۱۲۰ شهر به ۱۳۰ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۱۲ به ۱۲۹ شهر افزایش یافته است. همچنین ۱۵۴ شهر در وضعیت زرد و ۳۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۱۲۰ به ۱۳۰ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۱۲ به ۱۲۹ شهر افزایش یافت.
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ